quote:Light Blue is een sprankelend parfum vol met met bloemen- en fruitnoten. Net zo onweerstaanbaar en overweldigend als het leven zelf. Bij de creatie van het parfum en de flacon is men beïnvloed door de mediterrane wereld: een oneindige hemel en een diepblauwe zee. Ideaal voor de sensuele vrouw. Deze geur is geïntroduceerd in 2001.
Aroma's van: Siciliaanse citroen, Granny Smith appels, blauwe bosbes, jasmijn, bamboe, witte roos, cederhout, amber en musk.
Meer van dit soort teksten in dit topic, alsjeblieft!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:27 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
Dolce & Gabbana - Light Blue
Light Blue is een sprankelend parfum vol met met bloemen- en fruitnoten. Net zo onweerstaanbaar en overweldigend als het leven zelf. Bij de creatie van het parfum en de flacon is men beïnvloed door de mediterrane wereld: een oneindige hemel en een diepblauwe zee. Ideaal voor de sensuele vrouw.
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:24 schreef pyl het volgende:
Meer van dit soort teksten in dit topic, alsjeblieft!![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:27 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
Dolce & Gabbana - Light Blue
[..]
Ermenegildo Zegnaquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:24 schreef pyl het volgende:
[..]
Meer van dit soort teksten in dit topic, alsjeblieft!![]()
quote:Paris is een overheerlijk parfum met een onovertroffen boeket van rozen en viooltjes, met als basisnoten amber en musk. Het is een gewaagde geur die een onuitwisbare indruk achterlaat.
Aroma's van roos, meidoorn, mimosa, sinaasappel, viooltje, sandel, musk, iris en amber.
Deze compositie behoort tot de bloemige geuren met uitgebalanceerde, luxe aroma's.
Ideaal voor de vrouw die vol overgave bemint, en wordt bemind.
quote:Виртуозность и неподражаемый задор, смелость и настойчивость - все это аромат от Jil Sander - Sun Men. Свежесть аромату придают игривые нотки бергамота и розмарина, которые постепенно окутываются теплыми аккордами муската и белого кардамона. В конечной ноте слышны древесные мотивы - сандаловое дерево, амбра, биомускусный дым.
Maar vandaag Higher van Dior (ruikt ook erg lekkerquote:Ongecompliceerd, helder, vol hartstocht en temperament. De aromatische geur ontwikkelt zich uit een mix van bergamot, calone en roosmarijn. Samen met muskaat en witte kardamon maakt dat een onweerstaanbare combinatie, en niet alleen voor de warme tijd van het jaar. Samenstelling aroma's van: bergamot, calone, roosmarijn, muskaat, kardamon. De compositie behoort tot de citrusachtige geuren met volle, overvloedig warme aroma's.
Deze geur is geïntroduceerd in 2002. Ideaal voor de actieve man. Wij adviseren om deze geur te dragen in de vrije tijd.
Nouw, zeggikquote:De gladde verpakking en de high-tech vierkante flacon zijn we niet gewend van Dior. Higher is hip en jong. De geur is prikkelend fris en sterk door zijn eenvoud. Samenstelling aroma's van peer, bascilicum, citrus, kruiden, rozemarijnbloem, cipres en muskus.
Deze geur is geintroduceerd in 2001. Ideaal voor hippe, jonge mannen die van eenvoud houden. Wij adviseren om deze geur te dragen gedurende de hele dag.
Heerlijk...draag ik ook vandaagquote:
quote:De zeer fruitige geuren van perzik, abrikoos en hazelnoot vermengen zich spontaan met de olijfbloem, musk en meiroos tot een smakelijke compositie.
Samenstelling van het parfum: aroma's van perzik, framboos, meiroos, hazelnoot, cipres, ceder, musk, olijfbloem en fresia. De compositie behoort tot de geuren van mosachtig hout met pittige, levendige aroma's
Deze geur is geïntroduceerd in 1994 en is ideaal voor de sprankelende vrouw die het leven omhelst!
Zooo dan, da's een gouwe ouwe! Die gebruikte is als late tiener veel...heel apart luchtje. Heeft iets weg van dennenaalden en citrus. Yum!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:27 schreef Tissik het volgende:
Het allerlekkerste luchtje:
[afbeelding]
Feminité du bois van Shiseido.
Moeilijk te krijgen nog, in Nederland.
Nou...als mannen Higer van Dior dragen he...OEF !!!quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:56 schreef blieblie het volgende:
Normaal Sunmen van Jil Sander
[afbeelding]
[..]. Ow, er is ook een nederlandse omschrijving:
[..]
Maar vandaag Higher van Dior (ruikt ook erg lekker).
[afbeelding]
[..]
Nouw, zeggik.
quote:Aroma's van klimop, champacabloem, mandarijn, orchidee, viooltje, roos, Perzische pruim, amaranthout, muskus.
De compositie behoort tot de zacht bloemige geuren met uitgebalanceerde, luxe aroma's.
Die is heerlijkquote:Op maandag 20 maart 2006 11:06 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
J'adore van Christian Dior.
[..]
Wij houden van wel meer dezelfde geurtjes, hè mrsj?quote:
JAquote:Op woensdag 22 maart 2006 19:38 schreef Tokay het volgende:
[..]
Wij houden van wel meer dezelfde geurtjes, hè mrsj?
on topic:
vandaag Dolce & Gabbana, Light Blue![]()
[afbeelding]
die is zo lekker fris idd!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:46 schreef Tokay het volgende:
En wederom Dolce & Gabbana, Light Blue.
[afbeelding]
Fris, schoon, lekker.![]()
Wij hebben hem hier... maar is niet zo lekkerquote:Op zondag 2 april 2006 17:45 schreef Adelante het volgende:
ohjah en het nieuwe luchtje van JP Gaultier is niet echt unisex te noemen
[afbeelding]
mierzoet
Wáááát?!quote:Op maandag 3 april 2006 15:49 schreef charmed_angel het volgende:
die is zo lekker fris idd!
Trouwens moet je eens bij de kijkshop kijken, 100 ml 35 euro koopje![]()
Plaatjes altijd uploaden op www.tinypic.com of direct van een website afhalen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:24 schreef fleur22 het volgende:
[[url= url plaatje ]afbeelding[/url]]
en dan zonder spaties
Krijg je dan het plaatje direct in beeld?![]()
![]()
![]()
![]()
We love you anyway....quote:
Hij is zeker lekker.!!quote:Op zaterdag 8 april 2006 08:52 schreef Camplo het volgende:
Gisteren van mijn lieve vriendinnie gekregen![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
En hij is lekker![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:00 schreef mrsj het volgende:
[afbeelding]
Sarah Jessica Parker - Lovely
Vandaag eindelijk getest in een parfumeriezaak..m`n nieuwe favoriet
quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:32 schreef Tokay het volgende:
[..]![]()
En ik maar denken dat ìk parfumverslaafd ben!
![]()
quote:De heerlijke geuren van anjer, roos en ylang-ylang zijn creatief gecombineerd met de geur van sandelhout uit Mysore. Daardoor is de geur absoluut onderscheidend en onnavolgbaar.
Aroma's van: gardenia, jasmijn, sandel uit Mysore, chrysant, anjer, roos, ylang-ylang
De compositie behoort tot de bloemige geuren met uitgebalanceerde, luxe aroma's
Deze geur is geïntroduceerd in 1948 en ideaal voor de mysterieuze, verleidelijke vrouw.![]()
Die heb ik vandaag ook opquote:Op woensdag 12 april 2006 16:22 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
Vandaag eindelijk weer eens gekozen voor Nina Ricci - L'Air du Temps.
Past perfect bij dit frisse, zonnige voorjaarsweer!
[..]
Hmn. Als je 'm vindt stinken, waarom heb je 'm dan op? [a]quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:02 schreef AlohaXa het volgende:
Hugo boss soul. Stink wel een beetje
Wie is MrJ?quote:Op maandag 17 april 2006 17:45 schreef AlohaXa het volgende:
Hoor jij bij MrJ? Hij had dat geurtje namelijk ook op vandaag.
Of ben je MrJ....
er zijn wel meer mensen die hetzelfde luchtje hebben neem ik aanquote:Op maandag 17 april 2006 17:45 schreef AlohaXa het volgende:
Hoor jij bij MrJ? Hij had dat geurtje namelijk ook op vandaag.
Of ben je MrJ....
Die opmerking ging ook meer om het luchtje dan hun nicknamesquote:Op maandag 17 april 2006 19:30 schreef 14.gif het volgende:
[..]
er zijn wel meer mensen die hetzelfde luchtje hebben neem ik aan![]()
Ik ook, dezelfdequote:
zweet en verschaald bierquote:Welk geurtje draag jij vandaag?
Toepasselijk voor deze eerste echt mooie lentedag!quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:51 schreef mrsj het volgende:
Mexx - First Sunshine
Nee lekker luchtig, zomers..frisssszzzquote:
De eerste man die in mijn buurt komt en dat geurtje op heeft gaat met mij meequote:Op zaterdag 8 april 2006 08:52 schreef Camplo het volgende:
Gisteren van mijn lieve vriendinnie gekregen![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
En hij is lekker![]()
![]()
ik ook vandaagquote:Op dinsdag 25 april 2006 15:39 schreef Trancentral het volgende:
Jean Paul Gaultier Gaultier 2![]()
[afbeelding]
Probeer ebay eensquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:58 schreef Agiath het volgende:
Ik wil graag die Boss Bottled kopen, alleen hij is echt zo vreselijk duur overal, waarom kost zoiets echt 40 euro+? Kheb nu nog maar zo'n (pauper) sample'tje....
Maar die ruikt echt lekker! Toch fokkers?
Neh, als die sample op is koop ik em denk wel, ik doe toch maanden met zo'n flesjequote:
quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:29 schreef Skaai het volgende:
Flowerbomb van Viktor & Rolf, mên wat is die machtig lekker
[afbeelding]
quote:'Parfumbom' zorgt voor ophef in Noorwegen
Het parfum Flowerbomb van designersduo Viktor & Rolf heeft in Noorwegen voor behoorlijk wat opschudding gezorgd. Het flesje heeft de vorm van een handgranaat. Dit zou in strijd zijn met de bepalingen over wapens in de luchtvaartwetten. Op wapens lijkende producten mogen namelijk niet mee het vliegtuig in. Het parfum mag daarom niet langer verkocht worden op de luchthaven van Oslo.
"Het luchthavenreglement verbiedt voorwerpen die de vorm van een wapen hebben, omdat die kunnen worden gebruikt om passagiers te bedreigen", zo licht een woordvoerder van luchthaven Gardermoen verder toe. "In die zin verschilt het parfumflesje niet van een waterpistool. We hebben de taxfree-winkels op de hoogte gesteld dat ze het product zo snel mogelijk uit de rekken moeten halen."
Aanleiding voor het verbod is het staande houden van een Noorse passagier op de luchthaven van Parijs, omdat hij in het bezit zou zijn van een verdacht object. Het bleek toen om een flesje Flowerbomb te gaan. De reiziger mocht zijn flesje houden. Op het vliegveld in Oslo zou het flesje echter per direct in beslag zijn genomen, aldus de woordvoerder.
Producent L'Oréal, die het product in samenwerking met Viktor & Rolf heeft ontwikkeld, reageert verbaasd op het verbod. "We verkopen Flowerbomb al minstens twee jaar, over heel de wereld en dit is de eerste keer dat er reactie op komt", aldus de directeur van L'Oréal Noorwegen.
Ga naar je lokale parfumerie en probeer het uit zou ik zeggenquote:
Ja, dat had ik goed uitgezocht, moet ik toegevenquote:Op dinsdag 25 april 2006 15:03 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Toepasselijk voor deze eerste echt mooie lentedag!
Paco Rabanne Ultraviolet
[afbeelding]
Kruidvatquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:58 schreef Agiath het volgende:
Ik wil graag die Boss Bottled kopen, alleen hij is echt zo vreselijk duur overal, waarom kost zoiets echt 40 euro+? Kheb nu nog maar zo'n (pauper) sample'tje....
Sparen cq werkenquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:58 schreef Agiath het volgende:
Wederomquote:Op dinsdag 25 april 2006 23:33 schreef DuchessX het volgende:
Light Blue van Dolce & Gabbana
ook vandaag is hij nog lekkerquote:Op zondag 23 april 2006 10:11 schreef 14.gif het volgende:
Escada Sentiment nog steeds.... hijs vet lekker![]()
quote:Op zondag 30 april 2006 20:34 schreef AlohaXa het volgende:
jij hebt echt te veel geurtjes
quote:Op woensdag 26 april 2006 19:12 schreef 14.gif het volgende:
Is de groene limited edition van Boss In Motion nog ergens te krijgen trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |