Fenomenaal volgens de previewsquote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:01 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik wacht nog de eerste indrukken af
Daarom kijk ik ook niet meer naar dat soort filmpjes, degene die het speelt is meestal zo verschrikkelijk slechtquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:16 schreef pkwarts het volgende:
Damn, die eerste 18 minuten van GR:AW. Die gast die speelt zou zoooo'n slechte Ghost zijnRent maar gewoon een open stuk over zonder naar ook maar even opzij te kijken enz. Gelukkig voor hem is het het eerste level
Hij komt ook voor de PC/Xbox/PS2/GC/PS3 maar daar heb ik nooit wat van gezien/gehoordquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:03 schreef H.Flick het volgende:
Ik wist niet eens dat hij ook voor andere consoles kwam. Voor de Xbox360 is hij duidelijk het meest gehyped.
Waar? Want van Xboxyde (ofzo) is hij afgehaald omdat UBI dat wilde.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:17 schreef Chocobo het volgende:
Shiiiit,.. toch even dat eerste level gedowed![]()
![]()
snel doorheen geklikt en af en toe een minuut gekeken... de tering zegJaa,... dit wordt hem
Dat wist je zonder te kijken ook welquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:17 schreef Chocobo het volgende:
Shiiiit,.. toch even dat eerste level gedowed![]()
![]()
snel doorheen geklikt en af en toe een minuut gekeken... de tering zegJaa,... dit wordt hem
Ja wel net van Xboxydequote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:19 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Waar? Want van Xboxyde (ofzo) is hij afgehaald omdat UBI dat wilde.
Ja misschien ook wel maar nu zie je echt iemand gamen. Geen poespas, harde trailer muziek of weet ik veel wat... pure gameplay.... dit wordt echt eng goed hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:49 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat wist je zonder te kijken ook wel
Deel 2 was goed en de uitbreiding ook.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:19 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ff wachten hoe live bevalt.. lag scoreboards enzo
quote:Op zondag 26 februari 2006 09:47 schreef Bastard het volgende:
Snelle server ook met 5001400kb/s downloaden
360 versie heeft Cross-Com en beste graphics. 'Nuff said!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:03 schreef H.Flick het volgende:
Ik wist niet eens dat hij ook voor andere consoles kwam. Voor de Xbox360 is hij duidelijk het meest gehyped.
Oeh, zoals in F.E.A.R.? Dat was een tof effectquote:Op zondag 26 februari 2006 10:22 schreef Bastard het volgende:
Als je achter een muur duikt omdat er op je word geschoten, zie je het stof van het beton afschieten als de kogels inslaan.
Hier sluit ik me bij aan.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:48 schreef MMaRsu het volgende:
Tvp voor deze vette game. Zodra ik een 360 heb ( wat nog maanden kan duren
) haal ik hem
quote:Op zondag 26 februari 2006 15:14 schreef Bastard het volgende:
Ik heb hem al betaald bij dimplus.. nu alleen nog wachten tot hij op de deurmat valt
De powerbutton is zo lelijk bij die faceplatesquote:Op zondag 26 februari 2006 18:31 schreef Retuobak het volgende:
Die onderste wallpaper is wel tof
Die faceplate
Denk dat AW wat makkelijker is.quote:Op zondag 26 februari 2006 18:55 schreef Gamedemon het volgende:
Gister een paar uur ghost recon : summit strike co op gespeeld, ik hoop ECHT dat ze AI gaan toevoegen aan GRAW.
Terecht.quote:Op zondag 26 februari 2006 19:01 schreef Kluupkluup het volgende:
ik begin er nu toch echt sterk aan te denken een 360 te kopen!
Zal dan wel even wennen zijn vergeleken met CoD2 op veteranquote:Op zondag 26 februari 2006 21:55 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Denk dat AW wat makkelijker is.
Zo te zien in de filmpjes ben je niet zo snel mol.
quote:Op zondag 26 februari 2006 21:58 schreef Tain het volgende:
[..]
Zal dan wel even wennen zijn vergeleken met CoD2 op veteran
Hellfire zei dat het een stuk moeilijker was.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:55 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Denk dat AW wat makkelijker is.
Zo te zien in de filmpjes ben je niet zo snel mol.
Halo 2 word nog veel gespeelt.quote:Op zondag 26 februari 2006 22:18 schreef jorienvdherik het volgende:
call of duty 2 ga ik komende week uitspelen. Ook wat meer potjes halo 2 staan op het programma
Wat is het verschil danquote:Op maandag 27 februari 2006 08:46 schreef jorienvdherik het volgende:
Ja ik moet nog even wennen tussen halo op de xbox en op de 360
Heb spel moet wel ECHT goed zijn want de hype trein denderd maar doorquote:Op zondag 26 februari 2006 20:05 schreef =HellFire= het volgende:
En terecht jongens. Believe teh hype!
16 man co-op ookquote:Op maandag 27 februari 2006 08:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb spel moet wel ECHT goed zijn want de hype trein denderd maar door
Ja maar hoe moet is dat zien eigenlijk. Met 16 man een level vrijmaken van terroristen? Of overleven?quote:
Ik hoop niet helemaal dat eerste.. want degene die dan de levels kennen rennen er vandoor, kills makenend.. en jij hobbelt er dan voorzichtig achteraan.quote:Op maandag 27 februari 2006 09:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja maar hoe moet is dat zien eigenlijk. Met 16 man een level vrijmaken van terroristen? Of overleven?
quote:Op maandag 27 februari 2006 09:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik hoop niet helemaal dat eerste.. want degene die dan de levels kennen rennen er vandoor, kills makenend.. en jij hobbelt er dan voorzichtig achteraan.
16 man coop.. ik moet nog zien hoe ze dat willen gaan doen inderdaad, aangezien meerendeel op LIVE zijn headset niet op heeft of gebruikt.quote:Op maandag 27 februari 2006 09:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]ja zo kom je wel veilig aan je 8 hour online achievement. Maar je hebt gelijk.... kan me niet voorstellen hoe dat gaat werken trouwens
Random enemies optie zou cool zijn !
Dat hoop ik toch niet dat je dan je potje uit zou moeten zittenquote:Op maandag 27 februari 2006 09:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
16 man coop.. ik moet nog zien hoe ze dat willen gaan doen inderdaad, aangezien meerendeel op LIVE zijn headset niet op heeft of gebruikt.
En wat als je dan mol bent... moet je dan het potje uitzitten
We gaan het over 2 weken wel zien
Beide.quote:Op maandag 27 februari 2006 09:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja maar hoe moet is dat zien eigenlijk. Met 16 man een level vrijmaken van terroristen? Of overleven?
Als je tegen elkaar speelt, heb je dan ook een HUD met die rode dingetjes? Ik neem aan dat het uitgezet kan worden dan?quote:
Voor zover ik weet wel.quote:Op maandag 27 februari 2006 12:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als je tegen elkaar speelt, heb je dan ook een HUD met die rode dingetjes? Ik neem aan dat het uitgezet kan worden dan?
Blijf maar achter mij lopen, dan overleef je het welquote:Op maandag 27 februari 2006 09:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ok, met z'n allen achter Gamedemon in 16-man co-op.quote:Op maandag 27 februari 2006 12:18 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Blijf maar achter mij lopen, dan overleef je het wel
jij niet beukdwerg, jij gaat voor me lopen als menselijk schildquote:Op maandag 27 februari 2006 12:23 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ok, met z'n allen achter Gamedemon in 16-man co-op.
Liefquote:Op maandag 27 februari 2006 12:18 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik had dit weekend me xbox meegenomen naar een vriend van me, gingen we daar system linken, 2 tv's je kent het wel...2x ghost recon : summit strikequote:Op maandag 27 februari 2006 12:34 schreef Retuobak het volgende:
Lijkt me een slecht plan
Ik blijf wel samen met de overige 14 gewoon veilig achter jou lopen, jij pwnt de terroristen toch wel.
Dat kan je beter niet aan mij vragen.. ik wil nog wel eens in blinde paniek rond gaan schieten..quote:Op maandag 27 februari 2006 12:18 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Net zoals bij far cry sjo?quote:Op maandag 27 februari 2006 12:43 schreef Chocobo het volgende:
Gamedemon met zijn praatjes... ik schiet de gozer de eeuwige jachtvelden in !!
Als ze maar oppassen voor verdwaalde kogels of granaten danquote:Op maandag 27 februari 2006 12:45 schreef peristilius het volgende:
Gewoon altijd achter Gamedemon en twi lopen.
O Grote Gamegod, laat er een non lethal wapen in de game zitten!quote:Op maandag 27 februari 2006 12:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als ze maar oppassen voor verdwaalde kogels of granaten dan
Van mij mag friendly kill wel uitquote:Op maandag 27 februari 2006 12:58 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
O Grote Gamegod, laat er een non lethal wapen in de game zitten!
Dan raakt Retuobak tenminste ook nog iets.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:02 schreef Retuobak het volgende:
Aan!
Aan,... met 1 waarschuwing... genoeg voor een knieschot richting Twiquote:Op maandag 27 februari 2006 13:02 schreef Retuobak het volgende:
Aan!
Jij mag voorop samen met Gamedemonquote:Op maandag 27 februari 2006 13:23 schreef =HellFire= het volgende:
Overigens ga ik zeker mee doen met jullie als de game uit is, ik heb voorkennis.
quote:Op maandag 27 februari 2006 13:04 schreef peristilius het volgende:
[..]
Dan raakt Retuobak tenminste ook nog iets.
ik ben klaarquote:Op maandag 27 februari 2006 14:33 schreef Chocobo het volgende:
Heftig2 level besprekingen met movies !
http://features.teamxbox.(...)ayer-Maps-Part-I/p1/
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 27 februari 2006 14:33 schreef Chocobo het volgende:
Heftig2 level besprekingen met movies !
http://features.teamxbox.(...)ayer-Maps-Part-I/p1/
[afbeelding]
[afbeelding]
Een week na release hoor je hem doorgaans er niet meer overquote:Op maandag 27 februari 2006 14:35 schreef Tain het volgende:
[..]
sjo je bent een eikel met dat gehype van je...
Gijs......... ik moet toch mijn award van het jaar bijhouden toch? Ik kan zoiets toch niet laten slippen. Ben zo trots op mijn titelquote:Op maandag 27 februari 2006 14:35 schreef Tain het volgende:
[..]
sjo je bent een eikel met dat gehype van je...
Nee,.... Oblivion ben ik ook verschrrrrikkelijk aan het hypenquote:Op maandag 27 februari 2006 14:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Een week na release hoor je hem doorgaans er niet meer over
Nieuwe hype starten
Hyper van het jaar is een titel die tekort schiet bij jouquote:Op maandag 27 februari 2006 14:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs......... ik moet toch mijn award van het jaar bijhouden toch? Ik kan zoiets toch niet laten slippen. Ben zo trots op mijn titel
Ik zal nog eens iets postenquote:Op maandag 27 februari 2006 14:39 schreef Tain het volgende:
[..]
Hyper van het jaar is een titel die tekort schiet bij jou
Ik stem voor dat je alvast de awards krijgt voor 2006/2007/2008/etcquote:
Kan er niks aan doen... hype niet veel maar wat ik hype hype ik goed ! Dit jaar maar 6 a 7 titels hypen... valt mee dus.quote:Op maandag 27 februari 2006 14:41 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik stem voor dat je alvast de awards krijgt voor 2006/2007/2008/etc
Het erge is dat de titels die jij hyped ook in mijn gedachten door mezelf gehyped wordenquote:Op maandag 27 februari 2006 14:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Kan er niks aan doen... hype niet veel maar wat ik hype hype ik goed ! Dit jaar maar 6 a 7 titels hypen... valt mee dus.
En een groot voordeel voor jullie,.. mocht het spel sucken kan je altijd Sjo de schuld geven
Ik hype met je mee -> [PC/360][RPG] The Elder Scrolls: Oblivion (TES4)quote:Op maandag 27 februari 2006 14:47 schreef Chocobo het volgende:
Het spijt me als ik veel hype.... ben soms gewoon verschrikkelijk enthousiast over bepaalde games. GRAW is er dus 1 van. Ik zal morgen pas weer een screen of een nieuwsbericht postenBen iig blij dat ik topgames met jullie kan delen
Deal.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:30 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Jij mag voorop samen met Gamedemon
bron?quote:Op maandag 27 februari 2006 16:28 schreef jorienvdherik het volgende:
Ubisoft heeft vandaag bekend gemaakt dat haar aankomende Tom Clancy-titel Ghost Recon Advanced Warfighter met twee weken is vertraagd naar 17 maart. Dit geld voor zowel de Xbox als de Xbox 360-versie van het spel. Eigenlijk zou het spel aankomende vrijdag al in de winkels liggen, maar door onvoorziene omstandigheden is deze datum met twee weken verlaat.
De kracht van de Xbox 360 wordt in GRAW goed benut. Zo zal het spel diverse effecten kennen die pas echt sinds de komst van de volgende generatie goed in gebruik kunnen worden genomen. Zo zullen wolken voor de maan daadwerkelijk zorgen voor een wat donkerder speelveld voor enkele seconden, wat je weer wat extra cover geeft. Daarnaast is het ook niet verstandig om recht in het licht te kijken. Wend je daarna je gezicht weer af, dan zal het beeld zich langzaam bijstellen. Al deze kleine dingen worden perfect uitgevoerd in GRAW, en brengen dit soort games weer naar een nieuwe dimensie.
We zullen nu dus iets langer moeten wachten, maar daar wordt de pret die ons vanaf 17 maart staat te wachten niet minder op.
En weer die kutamerikanen eerder hequote:Op maandag 27 februari 2006 16:42 schreef MMaRsu het volgende:
Tothegame.com
Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter Tactical 17-Mar-2006(UK) 09-Mar-2006(US)
Amerikanen zijn hoerenquote:Op maandag 27 februari 2006 16:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
En weer die kutamerikanen eerder he
ik kan me niet voorstellen dat tie in de USA eerder uitkomt... maar het zal wel weer zo zijnquote:Op maandag 27 februari 2006 16:59 schreef Chocobo het volgende:
whahahahahaBullshit dus die extra grafische opties.... Spel is nog in Europa gemaakt ook
gewoon weer Europa naaien... hahahahaha... dat wachten.... trek dit niet hoor
IGN zit er altijd naastquote:Op maandag 27 februari 2006 17:04 schreef kepler het volgende:
sterker nog op IGN staat tie nog later:
Release Date:
US: March 7, 2006
Europe: March 31, 2006
Blijquote:Op maandag 27 februari 2006 17:07 schreef Lampie_ het volgende:
http://forums.ubi.com/groupee/forums/a/frm/f/3291043913
Op de forums staat nu inderdaad de Xbox release op 17 maart, 360 gewoon 10 maart. Dus ik geloof er om eerlijk te zijn niet echt veel van. Ik heb ook nergens ubi wat zien bevestigen. Ik wacht wel tot UbiRazz wat bevestigd op de forums
Je hebt nog nooit een deel gespeeld.quote:Op maandag 27 februari 2006 14:47 schreef Chocobo het volgende:
Het spijt me als ik veel hype.... ben soms gewoon verschrikkelijk enthousiast over bepaalde games. GRAW is er dus 1 van. Ik zal morgen pas weer een screen of een nieuwsbericht postenBen iig blij dat ik topgames met jullie kan delen
Ja heb wel meerdere games nooit gespeeld, maar daarom kan je nog wel enthousiast zijnquote:Op maandag 27 februari 2006 18:14 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit een deel gespeeld.
Kan het me wel voorstellen ziet er allemaal goed uit.
Hebben ze dezelfde versie als mij. Wat vonden ze ervan?quote:Op maandag 27 februari 2006 19:24 schreef Slappy het volgende:
In de Pu staat al een review van Ghost Recon 3(360 versie).
Volgens mij is het een beta.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:37 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Hebben ze dezelfde versie als mij. Wat vonden ze ervan?.
Eh, ik heb een debug review build, die heeft de PU waarschijnlijk ook. IGN/Gamespot wacht net zoals ik rustig op de launchdate, om em dan online te knallen. PU moet wel eerder zijn, aangezien zij een magazine zijn.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:31 schreef Slappy het volgende:
[..]
Volgens mij is het een beta.
Wie gaat er nu al een review disc uitdelen aan de Pu.
Op gamespot.com/Ign.com hebben ze nog niet eens een review disc![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:50 schreef Retuobak het volgende:
Ah, toch het juiste topic gevonden Sjo?![]()
Ja jammer is dat he.. denk die dingen weg en het is een 10.. nu een 8 naar mijn idee.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:29 schreef =HellFire= het volgende:
Op screenshots moet ik idd ook toegeven dat al die geometery wars functies een beetje vreemd zijn. Alleen........... ingame merk je er niks van.
Ja het stoort me niet zo hoor.... heeft wel iets tactisch... tis misschien overbodig, maar aan de andere kant ook weer niet. Bij een Battlefield zou het overbodig zijn maar dit spel draait wel erg om tactieken, overzicht enzo !quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja jammer is dat he.. denk die dingen weg en het is een 10.. nu een 8 naar mijn idee.
Die mongolen weten wsl ook niet dat het op de PC een FPS wordt.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:18 schreef =HellFire= het volgende:
http://www.gamer.nl/nieuws/29577 HAHAHA, ik word 'minder pienter'genoemd omdat ik de 360 versie verkies boven andere versies!
quote:Xbox / PC - is FPS with weapon view ONLY.
Xbox 360 – Precise aiming view and Over The Shoulder (OTS), and obviously the traditional Ghost Recon aiming reticule only view that is always present (i.e. in the first person but with no weapon).
Dan moet je um voor de PC of XBOX halen toch?quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:29 schreef Bastard het volgende:
Ik denk dat ik hem toch ook wel op FPS ga spelen.. gewoon iets meer realistischer gevoel denk ik?
Ja, vlgs mij kan je wisselen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dan moet je um voor de PC of XBOX halen toch?
Of zit dat ook in de X360 versie.
Ik zal je eens een goed overzicht geven whehehe.quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:55 schreef Chocobo het volgende:
Ik ga voor third... goed overzicht !!
quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zal je eens een goed overzicht geven whehehe.
Met 'my little friend' zeker !quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zal je eens een goed overzicht geven whehehe.
Zou mij niets verbazen als ze dat vanwege GRAW doen.quote:The release date for Battlefield 2: Modern Combat, on the Xbox 360, has been pushed back from March to April this year.
The following information was just released by Digital Illusions CE (DICE):
The launch of Digital Illusions’ game Battlefield 2 Modern Combat for Xbox 360 will be in April 2006. The game's versions for Playstation 2 and Xbox were launched in November 2005.
Ik weet het wel zekerquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
Oeps..
[..]
Zou mij niets verbazen als ze dat vanwege GRAW doen.
Kijk ik nietquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:13 schreef Chocobo het volgende:
Ja... kippenvel !! http://www.gametrailers.com/player.php?id=9447&type=mov
Scarface ik ken emquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Meer in de trand van [afbeelding]
Maar die film zal je wel niet kennen
quote:Het is echt zo interesant om te lezen hoeveel fuzz er kan zijn rond de release data.
Wat weten we tot nu toe?
- Ubi NL released op donderdag, terwijl de andere landen vaak (niet altijd)releasen op vrijdag.
- Op dit moment (check de tijd van de post) staat GRAW Xbox 360 op 9 maart.
- De game ligt niet in mijn magazijn.. ook niet bij de winkelier.. was het maar zo...
- Ubisoft heeft GEEN officieel persbericht losgelaten over de release date. ALLE links en info die tot nu toe is die gepost zijn niet "echt", het zijn meer journo's die elkaar napraten en roddels verspreiden zonder bronvermelding. Alle websites hebben zogenaamd officieel gehoord van iemand binnen Ubi bla bla bla. Laat mij maar het persbericht zien en dan zou ik het pas geloven als gamer. Dat horen zeggen van is juist de reden waarom er zoveel onduidelijkheid is!
Ga uit van de 16e , als ie dan de 9e komt is het alleen maar mooi meegenomen.
Als je je email adres geeft kan ik alvast de muziek van GR:AW in mp3 sturenquote:
Sjotime@tiscali.nlquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:03 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Als je je email adres geeft kan ik alvast de muziek van GR:AW in mp3 sturen
quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:37 schreef pkwarts het volgende:
sent
Thanksquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:42 schreef pkwarts het volgende:
oh, het waren maar 2 files, samen 2 mb oid. Het is de theme music + menu music.
Oh, dat zal de pijn van het wachten vast verzachtenquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:42 schreef pkwarts het volgende:
oh, het waren maar 2 files, samen 2 mb oid. Het is de theme music + menu music.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:03 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Als je je email adres geeft kan ik alvast de muziek van GR:AW in mp3 sturen
Ik zie geen tank staanquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:16 schreef jorienvdherik het volgende:
woensdag 01.03.2006 Wapens van Ghost Recon: Advanced Warfighter
Op de Ubisoft forums is de wapenlijst van Ghost Recon: Advanced Warfighter verschenen. Een groot deel van de wapens is gereserveerd voor de multiplayer functionaliteit.
Single Player & Multiplayer Weapons
M8 Carbine
36K Carbine
SCAR-L Carbine
SCAR-L CQC
SCAR-H
MR-C
MK48 LMG
MG21 LMG
M107 Sniper
SR AS50
M95 Sniper
SCAR-LCQC/EGLM
SCAR-L/EGLM
SCAR-H/EGLM
M8/M320
MR-C/AGL
MR-C LW
ZEUS-MPAR
M9
M9SD
M67 Grenade
Smoke Grenade
Multiplayer Exclusive Weapons
AK-47
SA-80
MP5SD
A4 Rifle
M468-SD
T-95
T-95 LMG
M60
KJY-88 Sniper
SR-25 Sniper
PSG-1
A4 Rifle/M320
SA80/M320
T-95/M320
M468-SD/M320
Die ga ik niet spelen...quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:56 schreef -Struikrover- het volgende:
Nog geen demo?
Ik poep op handhelds ? Hoezo ? Geen geld voor dit spel ? Je gaat hem toch wel halen hoop ik. Heb wel zin in een nekschot van je !quote:
Ik zal je iets scherps laten zien 10 maart !quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:22 schreef kepler het volgende:
[..]
die zijn veel scherper dan al die andere
Ik ga hem wel halen, alleen duurt iets langer dan geplandquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik poep op handhelds ? Hoezo ? Geen geld voor dit spel ? Je gaat hem toch wel halen hoop ik. Heb wel zin in een nekschot van je !
ik vouw je zo dubbelquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik zal je iets scherps laten zien 10 maart !
De demo niet spelen.. maar wel het filmpje zien van level 1quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:54 schreef Chocobo het volgende:
Net wel dat filmpje gezien......... de TEEERING![]()
Ach, is er tenminste nog iemand niet helemaal klaar met het spel wanneer ik het koopquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:42 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik ga hem wel halen, alleen duurt iets langer dan gepland
Ik vond het ook al dubieusquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
De demo niet spelen.. maar wel het filmpje zien van level 1
poeh poehquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik zal je iets scherps laten zien 10 maart !
Nee,.... eerste helft van het 1e filmpje en doorgeklikt !quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
De demo niet spelen.. maar wel het filmpje zien van level 1
Ja want die hebben de iets mindere gfx.quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:59 schreef jorienvdherik het volgende:
die screens hier boven is zeker pc versie
?
Proestquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja want die hebben de iets mindere gfx.
En ook maar zielig blijven doenquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:53 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ach, is er tenminste nog iemand niet helemaal klaar met het spel wanneer ik het koop
En tis waar ook..kheb het ergens gelezen in een prview, de 360 gfx waren het mooiste, de pc was ook heel goed, maar iets minder.quote:
Valt me tegen, gezien de specificaties van de 360 en het potentieel om te optimaliseren zou het ding toch de PC er met een aanzienlijk verschil uit moeten kunnen trekken. Of men moet vergeleken hebben met een PC met X1900XTX Crossfire opstelling oid, maar dat betwijfel ik ten zeerste.quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
En tis waar ook..kheb het ergens gelezen in een prview, de 360 gfx waren het mooiste, de pc was ook heel goed, maar iets minder.
Neequote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:15 schreef -Struikrover- het volgende:
Demo, nee?
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:42 schreef jorienvdherik het volgende:
http://live.xbox.com/en-US/profile/Achievements/ViewAchievementDetails.aspx?compareTo=Freakizoid&tid=%09%5D;ei*h1%02%05
de archievments
Ik hoop dat ze pas op dinsdag leverenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:40 schreef Chocobo het volgende:
Nu maar hopen dat ze wel op zaterdag leveren
Dan koop ik het spel zaterdag en verkoop ik mijn dinsdag versie !quote:
Hypehoerquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:25 schreef Chocobo het volgende:
Cool video interview met nieuwe beelden !
http://www.fragdolls.com/uk/blog.php?doll=voodoo&p=359
[afbeelding]
Ja ik kijk ze ook maar vluchtig hoor........ tis verschrikkelijk dat wachten !quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:29 schreef Bastard het volgende:
Ik ben al een week gestopt met filmpjes kijken, maar bedankt.
Vooral als er iemand allerlei filmpjes enzo postquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja ik kijk ze ook maar vluchtig hoor........ tis verschrikkelijk dat wachten !
Klaar?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:45 schreef Chocobo het volgende:
Cool filmpje wel hoor... amper spoilers... veel info over cross com en Waypoints.... wat ze dus ook voor multiplayer hebben geintegreerdHet team wat communiceert wint !
Dat zag je verkeerd, de term op fok is : Chocobo'erquote:
Komende donderdag zeker?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:40 schreef Chocobo het volgende:
Nu maar hopen dat ze wel op zaterdag leveren
?quote:
zover ik weet is 10 maart nog steeds op een vrijdagquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
?
Ik hoop het..... release is op zaterdag 10 maart !
Aangezien het vandaag 3 maart is en ook nog vrijdag klopt je gedachtengangquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:26 schreef kepler het volgende:
[..]
zover ik weet is 10 maart nog steeds op een vrijdag
Ohjaquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:26 schreef kepler het volgende:
[..]
zover ik weet is 10 maart nog steeds op een vrijdag
Dat dommequote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
?
Ik hoop het..... release is op zaterdag 10 maart !
Struikroverquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:20 schreef Lampie_ het volgende:
Zijn er nog mensen die een leuk gevecht willen hebben op GRAW na de release? Lijkt me best leuk met z'n allen een potje GRAWen, laat ff je gamertag achter. Desnoods stuur ik allemaal invites als ik jullie online zie
Nee sorry, dat zie ik nou echt niet zitten hequote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:20 schreef Lampie_ het volgende:
Zijn er nog mensen die een leuk gevecht willen hebben op GRAW na de release? Lijkt me best leuk met z'n allen een potje GRAWen, laat ff je gamertag achter. Desnoods stuur ik allemaal invites als ik jullie online zie
Ah, jij ziet ook al op tegen dat verplicht plezier hebben zie ik...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee sorry, dat zie ik nou echt niet zitten he
Potje online ook
Ja dat zoeken naar vrienden, servers opzetten, pathes downloaden, mods er bij zetten...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:07 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Ah, jij ziet ook al op tegen dat verplicht plezier hebben zie ik...
"appear offline" ga ik ook aanzetten.. wil godver eerst helemaal de SP doorlopen van voor naar achter en weer terug zonder constant irri uitnodingenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
Iedereen koopt GRAW voor de single player..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |