Dat dommequote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
?
Ik hoop het..... release is op zaterdag 10 maart !
Struikroverquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:20 schreef Lampie_ het volgende:
Zijn er nog mensen die een leuk gevecht willen hebben op GRAW na de release? Lijkt me best leuk met z'n allen een potje GRAWen, laat ff je gamertag achter. Desnoods stuur ik allemaal invites als ik jullie online zie
Nee sorry, dat zie ik nou echt niet zitten hequote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:20 schreef Lampie_ het volgende:
Zijn er nog mensen die een leuk gevecht willen hebben op GRAW na de release? Lijkt me best leuk met z'n allen een potje GRAWen, laat ff je gamertag achter. Desnoods stuur ik allemaal invites als ik jullie online zie
Ah, jij ziet ook al op tegen dat verplicht plezier hebben zie ik...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee sorry, dat zie ik nou echt niet zitten he
Potje online ook
Ja dat zoeken naar vrienden, servers opzetten, pathes downloaden, mods er bij zetten...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:07 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Ah, jij ziet ook al op tegen dat verplicht plezier hebben zie ik...
"appear offline" ga ik ook aanzetten.. wil godver eerst helemaal de SP doorlopen van voor naar achter en weer terug zonder constant irri uitnodingenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
Iedereen koopt GRAW voor de single player..
Kerel ik geef je 5 euro als je even een koud biertje komt brengenquote:
Ik lees het niet maar ben wel dev diary 3 aan het downen !quote:Op zaterdag 4 maart 2006 09:42 schreef Bastard het volgende:
http://xbox360.ign.com/articles/693/693490p1.html
Weer een nieuw interview... http://xbox360.ign.com/articles/693/693490p1.html
Nee, niet gelezen, ik wil spelen, als ik wil lezen pak ik wel een boek.
Oh is tie er nu??quote:Op zaterdag 4 maart 2006 09:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik lees het niet maar ben wel dev diary 3 aan het downen !
Bij videos,.... ! Weinig spoilers !quote:Op zaterdag 4 maart 2006 09:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh is tie er nu??
Vanmorgen vroeg nog niet (0800 uur)
Gijs nog maar 5 dagen... doe rustigquote:
Ok,........ ben klaar nuquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:32 schreef Retuobak het volgende:
When.........does..........the..........hyping..........stop?
The magic word for today:quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:37 schreef Retuobak het volgende:
Nee, geef me 60 euro, dan is je taak volbracht
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
The magic word for today:
Credit Card.. Bank robbery
Dat is nou een keer een coole moviequote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:28 schreef Chocobo het volgende:
Coole multiplayer levelsen clips !
http://features.teamxbox.(...)yer-Maps-Part-II/p1/
Movie: http://movies.teamxbox.co(...)ove_00_cutb_720p.wmv
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat Daggla zegt !quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:37 schreef Retuobak het volgende:
Nee, geef me 60 euro, dan is je taak volbracht
Ja hou maar op .. ben nog steeds pissig dat die verrekte demo er nog niet isquote:
Ik heb het begin van oude games aan het checken... RE4, Onimusha etc. etc.... om de tijd te doorstaan zeg maarquote:Op zondag 5 maart 2006 09:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja hou maar op .. ben nog steeds pissig dat die verrekte demo er nog niet is
Kheb gewoon niks meer te gamen nu!!
Ja beterquote:Op zondag 5 maart 2006 16:35 schreef peristilius het volgende:
[..]
GR:AW demo pas na release op marketplace?
Ik vind demo's altijd wel okee, maar ik heb dan ook erg weinig geld.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja beterFilmpjes is leuk maar echt gamen wil ik pas op mijn eigen game ! Anders is je eerste indruk toch weer wat minder (erg weinig) ... maar dat is mijn mening.
Heb 2 demo's en die zijn allebei van EA idd........ doen ze netjesquote:Op zondag 5 maart 2006 18:11 schreef Bastard het volgende:
Die demo's op marketplace vallen me erg tegen tot zover, enige demo die wel cool was.. Fight Night. Kan je zeggen wat je wil over EA.. maar die demo staat als een huis, ruim voor de release.
Dimplus heeft hem opzekers woensdag,... kan zijn morgen al en dan valt die woensdag dus al op je mat,.... iig opzekers donderdag ! Als alles mee zitquote:Op maandag 6 maart 2006 08:25 schreef Bastard het volgende:
Deze week moet het dan gaan gebeuren
Ben pas gerust als ik mn deurmat 'PLOF' heeft gezegd
Moet alleen nog wel werken overdag... nou ja boeien.quote:Op maandag 6 maart 2006 08:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dimplus heeft hem opzekers woensdag,... kan zijn morgen al en dan valt die woensdag dus al op je mat,.... iig opzekers donderdag ! Als alles mee zit
Dus als ik 'm nu bij Dimension Plus bestel is er de kans dat ik 'm woensdag al heb?quote:Op maandag 6 maart 2006 08:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dimplus heeft hem opzekers woensdag,... kan zijn morgen al en dan valt die woensdag dus al op je mat,.... iig opzekers donderdag ! Als alles mee zit
Kans ja,.. iig opzekers donderdag ! Mits de post niet faalt uiteraard !quote:Op maandag 6 maart 2006 09:54 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dus als ik 'm nu bij Dimension Plus bestel is er de kans dat ik 'm woensdag al heb?
Oke. Heb 'm net maar besteld. Ik heb alleen voor vooruitbetaling gekozen alleen staat er in het mailtje geen hoe of wat (bank gegevens bij.).quote:Op maandag 6 maart 2006 10:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Kans ja,.. iig opzekers donderdag ! Mits de post niet faalt uiteraard !
Dat mailtje volgt nog, dat moet Patrick handmatig nalopen.quote:Op maandag 6 maart 2006 10:02 schreef Frasier het volgende:
[..]
Oke. Heb 'm net maar besteld. Ik heb alleen voor vooruitbetaling gekozen alleen staat er in het mailtje geen hoe of wat (bank gegevens bij.).
Alleen dat het product nog niet leverbaar is.
Wel direct betalen als ik jou wasquote:Op maandag 6 maart 2006 10:02 schreef Frasier het volgende:
[..]
Oke. Heb 'm net maar besteld. Ik heb alleen voor vooruitbetaling gekozen alleen staat er in het mailtje geen hoe of wat (bank gegevens bij.).
Alleen dat het product nog niet leverbaar is.
2-5 dagen meestalquote:Op maandag 6 maart 2006 10:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wel direct betalen als ik jou wasWeet niet hoelang het duurt voordat ze vooruitbetaling verwerkt hebben.
Misschien heeft die Rabo direct? Anders zou ik als ik hem was cancellen en hem in de winkel halen op launchdag !quote:
nee want na de release kun je een spel niet meer kopen natuurlijk..quote:Op maandag 6 maart 2006 09:25 schreef jorienvdherik het volgende:
demo's geven je de kans om te kijken of het spel wat is, moet je niet na de release mee komen, the outfit demo zou 3 maart komen word nu 8 maart pff
van een ubisoft mederwerkerquote:De Xbox360 versie ligt NU op mijn buro...
Was paar dagen in buitenland en kom net binnen en zie een leuke verrassing op mijn buro liggen.
Ik verwacht dat de game misschien al morgen in de winkel ligt en anders woensdag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |