jij hebt draadloos internet rechtstreeks vanuit @home hq?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik heb dus een proefabonnement van @home. En als het aan mij ligt blijft dat zo. Want sinds zondagavond heeft die baggerzooi niet meer gewerkt. Niet rechtstreeks aangesloten op mijn pc, niet aangesloten op de router, niks. Zondagavond hield het zooitje er ineens mee op. Ik kan wel van alles pingen, maar internetten ho maar. Terwijl mijn modem wel constant activity aangeeft. Een geluk dat ik ook nog mijn ADSL heb, anders had ik niet eens meer kunnen fokken
Het idiote is dat mijn @home mailaccount ook niet meer werkt. Dus ik moet nu van mijn ADSL mailaccount naar support gaan mailen om de zaak opgelost te krijgen.
Ik vind dat zo waardeloos, als je als nieuwe klant met dergelijke bagger te maken krijgt. In sommige gebieden werkt @home als een trein en in sommige gebieden is het helemaal niks. En daar zal het ook nooit iets worden.
Ik twijfel er sterk aan of ik mijn abonnement wel laat doorlopen, zelfs als dit opgelost is. Dit maakt geen goede indruk, @home!![]()
Dat wil ik ookquote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:27 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
jij hebt draadloos internet rechtstreeks vanuit @home hq?
TS mag blij zijn dat ie kabel kan krijgen! In het gehucht waar ik woon is dat niet eens mogelijk!quote:
Ja, maar je vraagt er ook zelf omquote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:29 schreef -Marc- het volgende:
[..]
TS mag blij zijn dat ie kabel kan krijgen! In het gehucht waar ik woon is dat niet eens mogelijk!
jij krijgt hebt niet eens kable in jouw gehucht? omgquote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:29 schreef -Marc- het volgende:
[..]
TS mag blij zijn dat ie kabel kan krijgen! In het gehucht waar ik woon is dat niet eens mogelijk!
Mijn postduiven zijn afgelopen maandag opgehokt...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:32 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
jij krijgt hebt niet eens kable in jouw gehucht? omg![]()
jij fokt nog per postduif?
Nou, grote jongenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:33 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Mijn postduiven zijn afgelopen maandag opgehokt...
Heb dus even mijn 14k4 modem uit de kast getrokken en verken zo de grote WWW wereld!
aha, maar wat snelheid betreft levert je wel inquote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:33 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Mijn postduiven zijn afgelopen maandag opgehokt...
Heb dus even mijn 14k4 modem uit de kast getrokken en verken zo de grote WWW wereld!
Probeer anders eens de tamtamquote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:35 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
aha, maar wat snelheid betreft levert je wel in![]()
Dan kan je ineens internetten via de telefoonlijn.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:49 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
mijn planet doet het gelukkig ook altijd, tenzij de telefoon over gaat thuis
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:50 schreef c0nd0r het volgende:
Had je ook maar eerst moeten gaan dansen met je PC enzo!
mijn pc kent de tango niet dus het gaat een beetje moeilijkquote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:50 schreef c0nd0r het volgende:
Had je ook maar eerst moeten gaan dansen met je PC enzo!
Dan download je toch tango.exe?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:53 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
mijn pc kent de tango niet dus het gaat een beetje moeilijk![]()
onze andere kwaliteituser is ook weer van de partij
Mijn pc kan de foxtrotquote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:53 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
mijn pc kent de tango niet dus het gaat een beetje moeilijk![]()
onze andere kwaliteituser is ook weer van de partij
mijn antivirus doet dan raar, hij gaat dan helemaal flippûh enzoquote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:55 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dan download je toch tango.exe?
Ja ja daar ben ik weer![]()
doen jullie ook aan wedstrijden?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |