en dan vergeet je lekker je bonuskaartquote:Op vrijdag 24 februari 2006 06:07 schreef Aurelium het volgende:
nouja fuck it ook maar, ik ben weer eens de enige die medelijden heeft met mezelf![]()
![]()
Ik ga pitten. En morgen paracetamol halen, wie weet is die shit in de bonus bij de AH
Nouja, mocht het zo gebeuren kan ik er niet mee zitten. Als ik morgen nog overeind sta op utrecht centraal, en alle hongerige reizigers van een duur broodje kan voorzien ben ik zeker gelukkigquote:Op vrijdag 24 februari 2006 06:12 schreef Sebasser het volgende:
[..]
en dan vergeet je lekker je bonuskaart![]()
16.00 uur, wat vreselijkquote:Op vrijdag 24 februari 2006 05:47 schreef Aurelium het volgende:
Ja kut. Vanavond gewoon bij een vriendin gaan eten met een groepje vrienden, moest chill worden, ontschuldig weet je wel. Nu zit zit ik dus hier, nu nog lekker lam, maar morgen met een kater van heb ik jou daar en ik moet werkenvan 16:00 tot 20:00. Lekker, student zijn
!
Ja, vreselijk he?quote:
Ik moet van 10 tot 21.00 :/quote:Op vrijdag 24 februari 2006 08:48 schreef Skv het volgende:
Ach mens, ik zit hier al weer 50 minuten.
En ik moet nog tot 17.00
Same here, maar ik hoef maar tot 1645quote:Op vrijdag 24 februari 2006 08:48 schreef Skv het volgende:
Ach mens, ik zit hier al weer 50 minuten.
En ik moet nog tot 17.00
Gewoon niet drinken met carnaval!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 08:51 schreef Mobster273 het volgende:
tja, storend die dingen, heb er vandaag ook last van, al heb ik me vannacht kunnen inhouden, lag al om half 2 in bed, maar volgende week carnaval en dan moet ik ook op dinsdag en woensdag gewoon naar stage... dat wordt een stuk zwaarder![]()
Aanstellerquote:Op vrijdag 24 februari 2006 08:51 schreef Mobster273 het volgende:
tja, storend die dingen, heb er vandaag ook last van, al heb ik me vannacht kunnen inhouden, lag al om half 2 in bed, maar volgende week carnaval en dan moet ik ook op dinsdag en woensdag gewoon naar stage... dat wordt een stuk zwaarder![]()
aansteller zou ik zijn als ik daarom maar niet meer ga...quote:
Ik zeg ook niet dat je niet moet gaan. Maar je hebt zelf in de hand hoe je er dinsdag bij loopt, en dus mag je daar niet over klagen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 08:55 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
aansteller zou ik zijn als ik daarom maar niet meer ga...
dat soort mensen zijn er ook![]()
tsss, 's avods een vent, 's ochtends een ventquote:Op vrijdag 24 februari 2006 08:57 schreef Razor21 het volgende:
En daarom zit ik vandaag ziek thuis...lag er 3 uur in.. moest 5.30 op.
Heb het wel eerlijk verteld aan mijn baas. Kon er eigenlijk wel een beetje omlachen...maar mocht thuis blijven![]()
Of lekker boven het toiletquote:Op vrijdag 24 februari 2006 08:59 schreef Nerdmans het volgende:
Whehehe van 06:30 tot 14:30 slapen. dat is keurig 8 uur, om daarna even 4 uurtjes te werken.
Beetje huilie topic nietwaar?
TS lekker in dromenland nu...
verplicht zuipen? hoe zit dat?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:27 schreef Skv het volgende:
Ach, ik moet elke dinsdag verplicht zuipen.
Woensdag ook altijd vroeg college.
Maar daar ga ik nooit heen
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:28 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
verplicht zuipen? hoe zit dat?
bij jou haal ik echt geen broodje dus.. zo nog aangeschoten studentje...die mij een veel te duur broodje wilt aansmeren..quote:Op vrijdag 24 februari 2006 06:15 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Nouja, mocht het zo gebeuren kan ik er niet mee zitten. Als ik morgen nog overeind sta op utrecht centraal, en alle hongerige reizigers van een duur broodje kan voorzien ben ik zeker gelukkig
Spuit 11...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:57 schreef Maikuuul het volgende:
Wow, 4 uurtjes werken !
Das wel erg veel
Lekker geslapen?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:43 schreef Aurelium het volgende:
ik heb me vergist, ik moet van 16:00 tot 22:00 werken6 hele uurtjes.
Ohja, au!!!![]()
!
nee man das wel voor mietjes. Bovendien moest ik vandaag invallen omdat er zoveel zieken waren.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:00 schreef Wesfrdam het volgende:
jaa meld je eige ziek dan
Dus je hebt er nog zelf voor gekozen ook!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:01 schreef Aurelium het volgende:
[..]
nee man das wel voor mietjes. Bovendien moest ik vandaag invallen omdat er zoveel zieken waren.
Jawel, maar toen was ik ook nog niet van plan zo hard uit te gaanquote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:12 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Dus je hebt er nog zelf voor gekozen ook!
boehoehoequote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:27 schreef rotskibo het volgende:
huillieeeeeeeeee
Iedereen kan rozen knippen met een katerquote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:49 schreef Tellorian het volgende:
Heb ik ook gehad, lekker zuipen. Volgende dag met je half brakke harses rozen lopen knippen..
Rozen knippenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Iedereen kan rozen knippen met een kater:{w
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 08:26 schreef Chinless het volgende:
's Avonds een vent, 's ochtends ook een vent absent
dat betekent dat het iig een goede avond was, troost je daarmeequote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:15 schreef Aurelium het volgende:
s'avonds een vent, s''ochtends dement
Kan weer eens meer dan de helft niet herinneren.
Toevallig met iemand mee geweest naar Amsterdam Zuidoost? Want dan zou ik je poepert maar even grondig controlerenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:15 schreef Aurelium het volgende:
s'avonds een vent, s''ochtends dement
Kan weer eens meer dan de helft niet herinneren.
Nee, zo erg was het ook weer niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:17 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Toevallig met iemand mee geweest naar Amsterdam Zuidoost? Want dan zou ik je poepert maar even grondig controleren
ben ik het wel mee eens, maar ik kan ook wel begrijpen dat die baas geen zin heeft in zo'n brakke medewerker.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is watjesgedrag. Daar moet je je verantwoordelijkheden ook in kennen.
Bij mij op m'n werk is het niet erg als je ziek bent, so be it. Maar als je ziek bent doordat je jezelf compleet lam hebt lopen zuipen de avond ervoor, dan kom je maar lekker werken. Al ben je nog zo ziek en ga je vijf keer over je nek...eigen schuld.
Uiteraard.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:43 schreef Mobster273 het volgende:
verplichte vrije dag van maken, als je daarom niet kan werken, niks ziekmelden...
wij lekker fokken hierquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:01 schreef -Sandstorm- het volgende:
Het is 16:00 uur geweest. Werken eikel![]()
![]()
![]()
heuh lezen, ik moest werken van 4 tot 10quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:09 schreef MissyMirjaM het volgende:
pff, van 4 tot 8 werken, aansteller.
ben je zo traag dan?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:38 schreef Aurelium het volgende:
[..]
heuh lezen, ik moest werken van 4 tot 10Ik had gisteravond een typfout gemaakt.
Maar ik heb het overleefdAlleen nog hommeles gehad met een dronken lul die een pistoletje met roomkaas wilde om kwart voor negen (we sluiten om negen, dus dat is dan gewoon niet meer mogelijk).
Slechte grap, maar toch maar even op in gaan. De broodjes zijn gewoon op om kwart voor negen, we gaan niet nog 1 pistoletje in de oven leggen voor die dude. Vanaf een uur of half negen is het gewoon kopen wat er ligt en anders heb je pech.quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:45 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Slechte grap, maar toch maar even op in gaan.
Dat kan dus ook alleen zit een pistolet roomkaas niet eens in ons assortiment. Dat we die overdag wel willen maken is een stukje service, geen recht, het kost namelijk een hoop extra moeite.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:44 schreef MissyMirjaM het volgende:
als je tot 9 uur open bent moet je ook tot 9 uur vreten kunnen halen
als het niet in het assortiment zit is het jouw goed recht om te weigerenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:47 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Dat kan dus ook alleen zit een pistolet roomkaas niet eens in ons assortiment. Dat we die overdag wel willen maken is een stukje service, geen recht, het kost namelijk een hoop extra moeite.
maar dan is het goedquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:47 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Dat kan dus ook alleen zit een pistolet roomkaas niet eens in ons assortiment. Dat we die overdag wel willen maken is een stukje service, geen recht, het kost namelijk een hoop extra moeite.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |