Mogge...Ik vind die tien caps van BB Zweden spannender dan dat hele HBB gedoe bij elkaar. Gooi er gerust wat meer in?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 08:53 schreef regenworm het volgende:
morgon vänner hur är läget?
Ga ik doen alleen doe ik het pas vanavond.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:03 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Mogge...Ik vind die tien caps van BB Zweden spannender dan dat hele HBB gedoe bij elkaar. Gooi er gerust wat meer in?
tack så mycket!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:35 schreef Mabelle het volgende:
Goedemorgen Luitjeslekker bakkie en we zijn weer present
![]()
Haha je vordert al lekker op zijn zweedsquote:
vertaalpagina is erg makkelijkquote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:44 schreef Mabelle het volgende:
[..]
Haha je vordert al lekker op zijn zweeds![]()
ånej, te gärnaquote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:54 schreef frizti het volgende:
Goedensmorgens deze morgen.
[afbeelding]
quote:
Stilte voor de storm, ze hebben een druk programma vandaag.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:30 schreef Marrije het volgende:
Het is niet alleen een rustige avond in het BB hotel maar ook de ochtend ziet er zwaar relaxt uit.
inga problemquote:
stressa för Klikoquote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:33 schreef frizti het volgende:
[..]
Stilte voor de storm, ze hebben een druk programma vandaag.
Een bruiloft en vanavond diner-dansant.
Dit hoef ik niet eens door de vertaler te trekken, dit klinkt hetzelfde in iedere taal.quote:
inderdaadquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:11 schreef frizti het volgende:
[..]
Dit hoef ik niet eens door de vertaler te trekken, dit klinkt hetzelfde in iedere taal.![]()
De bruiloft is vanmiddag.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:20 schreef Marrije het volgende:
Zit het droomkoppel zichzelf nu uit te nodigen voor de bruiloft vanavond? Dat ze daar willen dansen?
Aha! Die zijn dus niet meer weg te slaan daar. Gezelligquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:23 schreef frizti het volgende:
[..]
De bruiloft is vanmiddag.
Vanavond is een diner-dansant (apart evenement) er daar zijn ze al voor uitgenodigd.
Een it-er die mij vraagt om linksquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:19 schreef regenworm het volgende:
[..]
inderdaad
Weet jij een website die teksten van het nederlands naar het Zweeds vertaald.
Die ene site doet het alleen van Zweeds naar het nederlands.
En je kan het wel woord voor woord doen is een beetje lastig
stannar de bruden sova blir ingen sexquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:23 schreef frizti het volgende:
[..]
De bruiloft is vanmiddag.
Vanavond is een diner-dansant (apart evenement) er daar zijn ze al voor uitgenodigd.
Quote van het jaarquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:37 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ja, ik kon niks vinden en een it-er is ook maar een mens
Hoi hoi,quote:
Willem en Marieke (de kneusjes) zijn fanatieke stijldansers, dus komen ze voor het diner-dansant van vanavond. Ze hebben elkaar ook op dansles ontmoet geloof ik.quote:
Wat een geluk dat de streams in hun slaapkamer niet hebben aangestaan.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:02 schreef frizti het volgende:
[..]
Willem en Marieke (de kneusjes) zijn fanatieke stijldansers, dus komen ze voor het diner-dansant van vanavond. Ze hebben elkaar ook op dansles ontmoet geloof ik.
...en ze dansen al zes jaar samen....quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:02 schreef frizti het volgende:
[..]
Willem en Marieke (de kneusjes) zijn fanatieke stijldansers, dus komen ze voor het diner-dansant van vanavond. Ze hebben elkaar ook op dansles ontmoet geloof ik.
Toch wel de tango?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
...en ze dansen al zes jaar samen....
zou Viola soms zelf de eindredactie zijn ofzo aangezien ze constant in beeld isquote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:19 schreef frizti het volgende:
Er wordt daar weer aardig met 2 maten gemeten door de redaktie.
Frank wil zondag een paar uurtjes weg, maar dat mag niet.
Viool mag voor iedere scheet naar buiten.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:37 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ja, ik kon niks vinden en een it-er is ook maar een mens
Met deze topstyling is de kliko al anderhalf uur bezig hoor.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:26 schreef Athalon het volgende:
Wat een stijling, de kaarsen staan scheef, net alsof er een typhoon door de tent is getrokken
Thanks Friztiquote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:26 schreef frizti het volgende:
Middag Athalon en Sjet.![]()
[afbeelding] of [afbeelding]
Ach de bekende Viola erger dagquote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:28 schreef Sjet het volgende:
Hoe is het hier vandaag met jullie?
Goed hoor, ik lach me ziek om dat geklaag,gesteun en geslof van de kliko.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:28 schreef Sjet het volgende:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:28 schreef Sjet het volgende:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:31 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heb maandag weer een sollicitatie (alleen weet ik nog niet voor welke baan)
![]()
bedankt voor de moeitequote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:06 schreef frizti het volgende:
Sorry regenworm, ik kan ook geen fatsoenlijke vertaalsite vinden.
En babylon pro 5 is ook waardeloos, die vertaalt alleen maar woorden en niet eens ned->zwe
förnämligquote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:28 schreef Sjet het volgende:
Ach het is bij Shell en ze zeiden dat ze een vacancie open hadden maar ik neem aan dat het ongeveer hetzelfde is als waar ik bij Esso voor heb gesolliciteerdquote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:32 schreef frizti het volgende:
[..]
al lijkt het me wel handig om te weten waarop je nu solliciteerd.
klopt helemaalquote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:39 schreef Sjet het volgende:
[..]
Geweldig! Ben blij voor je![]()
Denk ik tenminste..... geen flauw benul wat je zegt....![]()
Die heeft slecht geslapen en was al om 6.00 uur op.quote:
Ah vandaar! Het klonk ook melig en met een ondertoon inderdaad.... toen hij dat bandje nadeed van 'zender checken'...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:02 schreef frizti het volgende:
[..]
Die heeft slecht geslapen en was al om 6.00 uur op.
Ook heeft hij het een beetje gehad met de tegenwerking van de redaktie.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:04 schreef Sjet het volgende:
Mijn god wat stelt Viool zich weer aan zeg.![]()
Niet dat het wat nieuws is uiteraard....... maar elke keer weer is het vervelend. Ze heeft het zo druk.... ga toch weg mens.
Ga van mij planeet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |