beter als Zweden met die geile damesquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:55 schreef henk.jansen het volgende:
Ik had een visioen en dacht dat het topic vol was
![]()
sja ik val wel meer mensen tegen, ik ga zo ook beertje tegenvallenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:59 schreef Yolande het volgende:
[..]
Dizzy jij je best doen om je te gedragen? valt me tegen van je.![]()
Oeps wil ik dat meemaken?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 05:01 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
sja ik val wel meer mensen tegen, ik ga zo ook beertje tegenvallen![]()
Trusten LB tot morgen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 05:04 schreef lovebear het volgende:
Ik ga maar weer even wat anders doen
Truste voor daljk![]()
![]()
![]()
Laat gaan moet ze zelf weten wat ze doet, ik heb er geen last van als ze te weinig slaap heeft gehad.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 05:05 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
ze moet om half 8 dr uit en wil dat niet, geen idee of ze dan hier is of bij tann, maar slapen wil ze niet. kwestie van terug lezen he![]()
Johquote:Op vrijdag 24 februari 2006 05:09 schreef doka het volgende:
[..]
He, poepie, er is een film maar ook een serie!
Ow, ik voldoe niet?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 05:15 schreef melke het volgende:
Is iedereen nu weg ofzo?
Eerder weltrusten eigenlijkquote:
MissH nog steeds wakker , ik heb je gemist.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 05:19 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Eerder weltrusten eigenlijk![]()
Ga toch maar even liggen zo....
wilde een nacht overslaan.. maar dan ben ik vanmiddag een dweil.. en dat kan niet tijdens het schaatsen he![]()
Nou misschien hebben we een baantje voor jequote:Op vrijdag 24 februari 2006 05:19 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Eerder weltrusten eigenlijk![]()
Ga toch maar even liggen zo....
wilde een nacht overslaan.. maar dan ben ik vanmiddag een dweil.. en dat kan niet tijdens het schaatsen he![]()
Welterusten doka.quote:
Nee ik blijf nog even totdat je de koffie op hebt en gedouched bentquote:Op vrijdag 24 februari 2006 05:21 schreef Muerte het volgende:
Gaat iedereen nu ineens naar bed? Blijf ik helemaal alleen over?![]()
hehhee .. ja nog steedsquote:Op vrijdag 24 februari 2006 05:20 schreef Yolande het volgende:
[..]
MissH nog steeds wakker , ik heb je gemist.![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 05:22 schreef Yolande het volgende:
[..]
Nee ik blijf nog even totdat je de koffie op hebt en gedouched ben![]()
Zal ik dat ff regelen tijdens die rit van chad ?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 05:21 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nou misschien hebben we een baantje voor je![]()
Kun je een beetje snel dweilen voor de schaatser/schaatsters uit net als bij Curling![]()
![]()
Ja dat is zoquote:Op vrijdag 24 februari 2006 05:23 schreef MissHobje het volgende:
[..]
hehhee .. ja nog steeds![]()
Was een beetje Hbb gaar![]()
Muah.. kan ook wel eens gebeuren![]()
Je bent niet voor niets mijn tweeling broertjequote:Op vrijdag 24 februari 2006 05:23 schreef Muerte het volgende:
[..]
Dank je wel zusje, dat is lief van je.
![]()
Gaar van mijquote:Op vrijdag 24 februari 2006 05:23 schreef MissHobje het volgende:
[..]
hehhee .. ja nog steeds![]()
Was een beetje Hbb gaar![]()
Muah.. kan ook wel eens gebeuren![]()
Chad rijdt toch niet meer, of was het die andere amerikaan?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 05:24 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Zal ik dat ff regelen tijdens die rit van chad ?![]()
(dan zorg ik wel dat ie spontaan een duikel maakt![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 05:26 schreef Yolande het volgende:
[..]
Je bent niet voor niets mijn tweeling broertje![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 05:24 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Zal ik dat ff regelen tijdens die rit van chad ?![]()
(dan zorg ik wel dat ie spontaan een duikel maakt![]()
Dat is helaas Shani Davis die heeft afgezegdquote:Op vrijdag 24 februari 2006 05:28 schreef Yolande het volgende:
[..]
Chad rijdt toch niet meer, of was het die andere amerikaan?
Welterusten MissHobje.quote:
Schijnt een eikel te zijnquote:Op vrijdag 24 februari 2006 05:29 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Die amerikaan met te witte tandenChad Hedrick
![]()
Jupsquote:Op vrijdag 24 februari 2006 05:29 schreef Yolande het volgende:
[..]
Truste en morgen weer lekker fris weer opstaan .![]()
![]()
Aha dat is die ene met die moeder die zich overal mee bemoeitquote:Op vrijdag 24 februari 2006 05:29 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dat is helaas Shani Davis die heeft afgezegd![]()
![]()
Goedemorgen en meteen welterusten Manu.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 05:30 schreef Manu82 het volgende:goedemorgen Muerte en ik ga nu ook slapen dus daaaaaag allemaal en slaap lekker
Dat is zijn manager iddquote:Op vrijdag 24 februari 2006 05:30 schreef Yolande het volgende:
[..]
Aha dat is die ene met die moeder die zich overal mee bemoeit![]()
Ja echt? Nee joh, Friesinger heeft afgezegdquote:Op vrijdag 24 februari 2006 05:29 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dat is helaas Shani Davis die heeft afgezegd![]()
![]()
Manu je was nog wakker ik dacht echt dat je al lekker aan het pitten was.Weltrustequote:Op vrijdag 24 februari 2006 05:30 schreef Manu82 het volgende:goedemorgen Muerte en ik ga nu ook slapen dus daaaaaag allemaal en slaap lekker
Ja Davis ook ...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 05:31 schreef melke het volgende:
[..]
Ja echt? Nee joh, Friesinger heeft afgezegd
Jammer. Vond het een sympatieke kerelquote:Op vrijdag 24 februari 2006 05:32 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja Davis ook ...![]()
avis niet op 10 kilometer
Uitgegeven: 23 februari 2006 17:01
TURIJN - Shani Davis schaatst vrijdag niet de 10 kilometer. De Amerikaan gaf vooralsnog geen reden op voor zijn besluit. Charles Ryan Leveille neemt zijn plaats op de laatste schaatsafstand van deze Spelen in. Dat heeft een Amerikaanse official donderdag bekendgemaakt.
Davis won in Turijn al een gouden medaille op de 1000 meter en zilver op de 1500 meter. Leveille nam ook Davis' plaats in in de ploegachtervolging. Davis besloot op het laatste moment niet aan dit nieuwe onderdeel mee te doen omdat hij zich volledig wilde richten op zijn individuele races. Dat kwam hem op zware kritiek te staan van ploeggenoot Chad Hedrick die hem gebrek aan vaderlandsliefde verweet.
Welterustenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 05:34 schreef MissHobje het volgende:
zekersreden volgt nog naar het schijnt..
Mare ben er weg vandoeg allemaal
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 05:36 schreef Yolande het volgende:
Broertje heb je al gedouched? ik begin een klein beetje slaap te krijgen, weet je wat, ik blijf morgen wel wat langer wakker![]()
truste iedereen tot mogennacht.
![]()
![]()
Ik moet even afscheid nemen uit naam van Yolandequote:Op vrijdag 24 februari 2006 05:42 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik ben weer helemaal fris en fruitig, welterusten Yolande.
![]()
![]()
Welterusten Henk.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 05:46 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik moet even afscheid nemen uit naam van Yolande![]()
Welterusten, ze ruikt je geur![]()
En tot de volgende keer![]()
Wij gaan slapen Muerte![]()
Enquote:
totquote:
ziens.quote:
Mogge...Ik vind die tien caps van BB Zweden spannender dan dat hele HBB gedoe bij elkaar. Gooi er gerust wat meer in?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 08:53 schreef regenworm het volgende:
morgon vänner hur är läget?
Ga ik doen alleen doe ik het pas vanavond.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:03 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Mogge...Ik vind die tien caps van BB Zweden spannender dan dat hele HBB gedoe bij elkaar. Gooi er gerust wat meer in?
tack så mycket!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:35 schreef Mabelle het volgende:
Goedemorgen Luitjeslekker bakkie en we zijn weer present
![]()
Haha je vordert al lekker op zijn zweedsquote:
vertaalpagina is erg makkelijkquote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:44 schreef Mabelle het volgende:
[..]
Haha je vordert al lekker op zijn zweeds![]()
ånej, te gärnaquote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:54 schreef frizti het volgende:
Goedensmorgens deze morgen.
[afbeelding]
quote:
Stilte voor de storm, ze hebben een druk programma vandaag.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:30 schreef Marrije het volgende:
Het is niet alleen een rustige avond in het BB hotel maar ook de ochtend ziet er zwaar relaxt uit.
inga problemquote:
stressa för Klikoquote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:33 schreef frizti het volgende:
[..]
Stilte voor de storm, ze hebben een druk programma vandaag.
Een bruiloft en vanavond diner-dansant.
Dit hoef ik niet eens door de vertaler te trekken, dit klinkt hetzelfde in iedere taal.quote:
inderdaadquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:11 schreef frizti het volgende:
[..]
Dit hoef ik niet eens door de vertaler te trekken, dit klinkt hetzelfde in iedere taal.![]()
De bruiloft is vanmiddag.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:20 schreef Marrije het volgende:
Zit het droomkoppel zichzelf nu uit te nodigen voor de bruiloft vanavond? Dat ze daar willen dansen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |