Nee.. dit is de reeks die geen reeks is, de SC die geen SC is, die kliek die geen kliek is..quote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:52 schreef vantilt het volgende:
[..]
!
En is die discussie over het bestaansrecht en het doel van dit topic nou nog steeds aan de gang? Sommige dingen veranderen nooit.
Tijn is niet te slopen, die blijft altijd vriendelijk.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 05:35 schreef Ole het volgende:
Oh ja.. Je mag Tijn niet slopen!![]()
Zeker niet op zijn verjaardag!
Dan kan deel..... ook wel weg in de TT.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 01:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ha, hij staat niet meer tussen de reeksen, dat is relaxed.
Dat zou kunnen. Maar dan zouden we breken met meer dan 3 jaar traditie. En daar hou ik niet.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 01:19 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dan kan deel..... ook wel weg in de TT.![]()
![]()
En nu ben je zeker moe?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 01:20 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Maar dan zouden we breken met meer dan 3 jaar traditie. En daar hou ik niet.
Daar staat tegenover dat ik vandaag voor het eerst van m'n leven onder invloed van narcotica in een collegezaal zat. Maar goed, dit is de goededoelweekhier, waarbij de meeste mensen uberhaupt niet komen opdagen, en ik heb hoe dan ook 5 uur college gevolgd.
Is dat waar dat recycle-icoontje voor staat? "Pas op! U nadert een reeks!"quote:Op dinsdag 7 maart 2006 01:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ha, hij staat niet meer tussen de reeksen, dat is relaxed.
En dan de vraag: wie heeft er voorrang?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 01:24 schreef broer het volgende:
Is dat waar dat recycle-icoontje voor staat? "Pas op! U nadert een reeks!"
Ja. Want ik was dit weekend weg voor een weekendtrip naar galway, waar ik in een hostel zat en dus weinig had geslapen. Vanmorgen had ik om 9 uur college, om 11 uur was ik klaar en ging ik naar huis waar m'n huisgenoot zat te blowen en ik dus eenmalig meedeed. Om 12 uur had ik weer college tot 2 uur (dat verrassend rielekst voorbij ging), daarna ging ik naar de SUbar bij de campus waar ik met wat andere mensen een paar pints dronk, toen naar huis, toen om 4 uur weer college, en daarna weer naar de SU voor nog een pint. En dat terwijl ik me eigenlijk voor had genomen om vandaag niet te drinken.quote:
Wel handig dan verdwaal ik er niet meer bij toeval.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 01:24 schreef broer het volgende:
[..]
Is dat waar dat recycle-icoontje voor staat? "Pas op! U nadert een reeks!"
Nee. Ik had even lopen schelden in FB.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 01:36 schreef Lamon het volgende:
Hoe komt het eigenlijk dat deze en Bikkeltijd niet meer tussen de reeksen staan (waar ik overigens ook erg blij mee ben) ?
Dat is vast niet vanzelf gegaan of wel?
Daar hebben ze volgens mij niet eens gestaan. Het schijnt nog erg lastig te zijn om te bepalen wat een reeks of SC is en wat niet. Alles met een volgnummer hoger dan 2 is een reeks, maar niet elk topic waar SC in voorkomt is een SC.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 01:36 schreef Lamon het volgende:
Hoe komt het eigenlijk dat deze en Bikkeltijd niet meer tussen de reeksen staan (waar ik overigens ook erg blij mee ben) ?
Dat is vast niet vanzelf gegaan of wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |