Maar ja, wat zegt 1 foto, he?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 03:53 schreef sig000 het volgende:
Mwa liefje is een groot woord maar http://fotoboek.fok.nl/Brennie maakt al een boel duidelijker.![]()
Zullen we er een topic over openenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 05:02 schreef Barb het volgende:
Ow, en datTijn
dus jarig is, hé.
Dan weten jullie dat dus.
samen met cynix (r) en een paar anderen...quote:
Tijn Olé Olé.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 05:14 schreef Ole het volgende:
[..]
samen met cynix (r) en een paar anderen...
Maar OK.. omdat ie jarig is
Zelfs voor bikkels wel ongeveer zo ten naaste bij tijd.quote:
Dankzij Tijn heb ik wel weer een adapter voor niet te duur.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 05:19 schreef Ole het volgende:
Òlé Olé Olé Olé
Nee.. dit is de reeks die geen reeks is, de SC die geen SC is, die kliek die geen kliek is..quote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:52 schreef vantilt het volgende:
[..]
!
En is die discussie over het bestaansrecht en het doel van dit topic nou nog steeds aan de gang? Sommige dingen veranderen nooit.
Tijn is niet te slopen, die blijft altijd vriendelijk.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 05:35 schreef Ole het volgende:
Oh ja.. Je mag Tijn niet slopen!![]()
Zeker niet op zijn verjaardag!
Dan kan deel..... ook wel weg in de TT.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 01:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ha, hij staat niet meer tussen de reeksen, dat is relaxed.
Dat zou kunnen. Maar dan zouden we breken met meer dan 3 jaar traditie. En daar hou ik niet.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 01:19 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dan kan deel..... ook wel weg in de TT.![]()
![]()
En nu ben je zeker moe?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 01:20 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Maar dan zouden we breken met meer dan 3 jaar traditie. En daar hou ik niet.
Daar staat tegenover dat ik vandaag voor het eerst van m'n leven onder invloed van narcotica in een collegezaal zat. Maar goed, dit is de goededoelweekhier, waarbij de meeste mensen uberhaupt niet komen opdagen, en ik heb hoe dan ook 5 uur college gevolgd.
Is dat waar dat recycle-icoontje voor staat? "Pas op! U nadert een reeks!"quote:Op dinsdag 7 maart 2006 01:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ha, hij staat niet meer tussen de reeksen, dat is relaxed.
En dan de vraag: wie heeft er voorrang?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 01:24 schreef broer het volgende:
Is dat waar dat recycle-icoontje voor staat? "Pas op! U nadert een reeks!"
Ja. Want ik was dit weekend weg voor een weekendtrip naar galway, waar ik in een hostel zat en dus weinig had geslapen. Vanmorgen had ik om 9 uur college, om 11 uur was ik klaar en ging ik naar huis waar m'n huisgenoot zat te blowen en ik dus eenmalig meedeed. Om 12 uur had ik weer college tot 2 uur (dat verrassend rielekst voorbij ging), daarna ging ik naar de SUbar bij de campus waar ik met wat andere mensen een paar pints dronk, toen naar huis, toen om 4 uur weer college, en daarna weer naar de SU voor nog een pint. En dat terwijl ik me eigenlijk voor had genomen om vandaag niet te drinken.quote:
Wel handig dan verdwaal ik er niet meer bij toeval.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 01:24 schreef broer het volgende:
[..]
Is dat waar dat recycle-icoontje voor staat? "Pas op! U nadert een reeks!"
Nee. Ik had even lopen schelden in FB.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 01:36 schreef Lamon het volgende:
Hoe komt het eigenlijk dat deze en Bikkeltijd niet meer tussen de reeksen staan (waar ik overigens ook erg blij mee ben) ?
Dat is vast niet vanzelf gegaan of wel?
Daar hebben ze volgens mij niet eens gestaan. Het schijnt nog erg lastig te zijn om te bepalen wat een reeks of SC is en wat niet. Alles met een volgnummer hoger dan 2 is een reeks, maar niet elk topic waar SC in voorkomt is een SC.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 01:36 schreef Lamon het volgende:
Hoe komt het eigenlijk dat deze en Bikkeltijd niet meer tussen de reeksen staan (waar ik overigens ook erg blij mee ben) ?
Dat is vast niet vanzelf gegaan of wel?
Arcee.quote:
En welterusten.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 01:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja. Want ik was dit weekend weg voor een weekendtrip naar galway, waar ik in een hostel zat en dus weinig had geslapen. Vanmorgen had ik om 9 uur college, om 11 uur was ik klaar en ging ik naar huis waar m'n huisgenoot zat te blowen en ik dus eenmalig meedeed. Om 12 uur had ik weer college tot 2 uur (dat verrassend rielekst voorbij ging), daarna ging ik naar de SUbar bij de campus waar ik met wat andere mensen een paar pints dronk, toen naar huis, toen om 4 uur weer college, en daarna weer naar de SU voor nog een pint. En dat terwijl ik me eigenlijk voor had genomen om vandaag niet te drinken.
Maar goed, morgen en woensdag heb ik tickets voor feestjes in de avond, dus ik moet maar flink slapen zodat ik morgen in vorm ben.
En dus welterusten.
En terecht.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 01:38 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nee. Ik had even lopen schelden in FB.
Ja, ik bekeek vanmorgen de magere topicopbrengst hier en ik dacht: "Wat heb ik heerlijk geslapen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 01:40 schreef Lamon het volgende:
Arcee.
Ik ben voor de eerste keer in 6 jaar helemaal Oscarvrij gebleven.
En het beviel me nieteens slecht, nadat ik al de winnaars op een rijtje zag.
Crash beste film van het jaar my ass..
Ted de Braak.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 01:44 schreef broer het volgende:
Wie van de aanwezigen wil mij helpen? Ik moet voor een artikel weten wie ook alweer ooit het beroemde 'stokken-vang-spel' deed op tv. Wat dat Willem Ruis? Of toch iemand anders?
Ik dacht Ted de Braak (maar ik heb het nooit gezien).quote:Op dinsdag 7 maart 2006 01:44 schreef broer het volgende:
Wie van de aanwezigen wil mij helpen? Ik moet voor een artikel weten wie ook alweer ooit het beroemde 'stokken-vang-spel' deed op tv. Wat dat Willem Ruis? Of toch iemand anders?
Ik zou zeggen ja, maar het is wat vaag in mijn hoofd na al die jaren.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 01:44 schreef broer het volgende:
quote:
Vind ik voldoende onderbouwing voor een artikel.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 01:48 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ted de Braak
Slaat die twijfel toch weer toe, hè...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 01:49 schreef Lamon het volgende:
Ik zou zeggen ja,
O, in dat geval hou ik het bij Ted de Braak.quote:maar het is wat vaag in mijn hoofd na al die jaren.
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=stokkenvangspel+op+tv&btnG=Google+zoeken&meta=quote:Op dinsdag 7 maart 2006 01:49 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik zou zeggen ja, maar het is wat vaag in mijn hoofd na al die jaren.
Huh? Google? Waisda?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 01:52 schreef sig000 het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=stokkenvangspel+op+tv&btnG=Google+zoeken&meta=![]()
Ik denk dat dat verstandig is.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 01:51 schreef broer het volgende:
O, in dat geval hou ik het bij Ted de Braak.
Zeker, zeker.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 01:51 schreef broer het volgende:
O, in dat geval hou ik het bij Ted de Braak.
Van de genomineerden misschien wel, maar waar waren Mysterious Skin, Lord of War, en vele anderen?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 01:47 schreef Arcee het volgende:
Crash vond ik wel erg goed, maar heb te weinig films van 2005 gezien om te zeggen of-ie Best Picture Winner-waardig is, maar kan er sowieso wel mee leven.
Ja en nee.quote:Mooi trouwens datPSH
heeft gewonnen.
Het is Amerika en het zijn de Oscars, Lamon.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 01:59 schreef Lamon het volgende:
Van de genomineerden misschien wel, maar waar waren Mysterious Skin, Lord of War, en vele anderen?
Ik heb 'm nog niet gezien, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen, ja.quote:Ja en nee.
Ja, omdat ie gewonnen heeft, nee omdat het niet voor een film als Love Lisa ofzo was.
Ik vond deze film niet om door te komen, ondank PSH..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |