Ja, aan de UvA zijn ze niet zo vrijgevig, vrees ik.quote:Op donderdag 9 maart 2006 03:17 schreef APK het volgende:
[..]
Als het via de HKU is hoeft die scriptie niet hoor.
Ik kreeg mijn MA gewoon via de post zonder scriptie.![]()
Het zit je ècht dwars he?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:04 schreef Mike het volgende:
Ik heb daarstraks Hostel gezien en ik ben nog steeds verontwaardigd dat die film gemaakt is. Wat een ontzettende troep was dat.
Ja. En hier kan ik Lamon nog mooi even waarschuwen.quote:
Hoe heet die film ook alweer die jij vorige keer noemde? Aziatisch, dacht ik.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:04 schreef Mike het volgende:
Ik heb daarstraks Hostel gezien en ik ben nog steeds verontwaardigd dat die film gemaakt is. Wat een ontzettende troep was dat.
Ik hoor dat er sowieso hoeren in zittenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:08 schreef Mike het volgende:
Het kan nu eigenlijk alleen nog maar meevallen, he Tijn?
Bedankt voor de waarschuwing, al was ik tot nu toe niet erg in de verleiding gekomen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:07 schreef Mike het volgende:
Ja. En hier kan ik Lamon nog mooi even waarschuwen.
Precies ja, ik kan die film maar niet vinden, of ik kijk op de verkeerde momenten ofzo.quote:
Kan ie ook koffie zetten ofzo?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:16 schreef Tijn het volgende:
Ik heb vandaag trouwens een computermuis gekocht van 60 euro
Ik moest natuurlijk weer een lasermuis hebben, want dat is 20x preciezer dan optischquote:
Whehe, mijn reactie was:quote:
Hee Tong ff vraag? Ben je ook 40+?quote:Op donderdag 9 maart 2006 03:23 schreef tong80 het volgende:
Cool dat je het gedaan hebt. Na mijn Gym ging ik dienst in en dacht later ga ik de wereld veroveren. Is me gelukt als je Fok als wereld erkent.
Heb je gewoonlijk zoveel moeite met het pijltje op zijn plek krijgen dan?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:20 schreef Tijn het volgende:
Ik moest natuurlijk weer een lasermuis hebben, want dat is 20x preciezer dan optisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |