abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35431048
Zit je gisteravond lekker met je partner in een nieuwe horecazaak je voor te bereiden om het bestelde maal gaan er een paar asocialen gewoon ff doodleuk zitten peuken terwijl jij net aan je hoofdgerecht wilt beginnen. Zelfs een verzoek om hiermee te stoppen mocht niet baten. Maar gelukkig kende mijn vriendin de eigenaar en werden de rokers verzocht te stoppen met roken en anders te mooven. Dat lukte hun niet en ze werden door de portiers eruit gekegeld.

roken is prima maar niet als IK zit te eten. Bederf je mijn maaltijd en verspilling van de ¤¤¤¤¤.

[ Bericht 1% gewijzigd door editor2 op 24-02-2006 02:12:55 ]
31 december 2006: Inactive FOK!account
  vrijdag 24 februari 2006 @ 02:02:23 #2
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_35431094
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 01:57 schreef editor2 het volgende:
Zit je gisteravond...
Toen ben ik gestopt met lezen. Zeiken over gisteren doe je morgen maar!
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  vrijdag 24 februari 2006 @ 02:09:28 #3
42510 Baleog
semi kale wijsneus
pi_35431166
kansloos, mensen eruit laten gooien omdat jij een egoistisch mietje is die niet tegen een beetje rook kan
MrSASO's ille rhyme: DA SHIZNIT 33 1/3 (y)
pi_35431179
ik vind het juist aso als jij iemands eten bederft met dat achterlijk roken.
paupers eruit en desnoods paspoort afnemen en inruilen voor 10 kalou types
pi_35431185
Ik heb ook wel eens last van negers in het openbaar figuur, maar die gooi ik toch ook niet uit de bus. Tolerantie is okay, weetje.
Gelegenheidssedevacantist extraordinaire. Een dozijn lama's en je grootvader. Tweede Exloërmond, ofwel het vagevuur. De schemerlamp van je nachtmerries. Vla, en veel ervan. Verlanglijst: vijf pedaalemmers en het einde der tijden.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 02:14:22 #6
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_35431213
TS heeft gelijk.

Rokers kunnen best rekening houden met mensen, heeft 't zelf vriendelijk verzocht.

Ik rook ook wel eens maar doe dat lekker buiten.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_35431227
Ik was dus laatst aan het roken begon zo'n achterlijke randdebiel een beetje te eten voor mn neus. Dat wil je toch als je staat te roken, dus ik heb gewoon voluit zijn tanden er uit gerost. Hij eet verlopig niet meer
  vrijdag 24 februari 2006 @ 02:21:02 #8
42510 Baleog
semi kale wijsneus
pi_35431278
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 02:14 schreef popolon het volgende:
TS heeft gelijk.

Rokers kunnen best rekening houden met mensen, heeft 't zelf vriendelijk verzocht.

Ik rook ook wel eens maar doe dat lekker buiten.
ja dan is het beter om de roker eruit te gooien..
trouwens verzoeken in dit geval staat gelijk aan of uitmaken die peuk, of opzouten, netjes.. zo'n verzoek.

het is een restaurant waar je naar toe gaat en dan weet je dat de kans bestaat dat er rokers zijn, moet je achteraf niet lopen mauwen
MrSASO's ille rhyme: DA SHIZNIT 33 1/3 (y)
  vrijdag 24 februari 2006 @ 02:27:43 #9
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_35431357
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 02:21 schreef Baleog het volgende:

[..]

ja dan is het beter om de roker eruit te gooien..
trouwens verzoeken in dit geval staat gelijk aan of uitmaken die peuk, of opzouten, netjes.. zo'n verzoek.

het is een restaurant waar je naar toe gaat en dan weet je dat de kans bestaat dat er rokers zijn, moet je achteraf niet lopen mauwen
Ik ken de situatie niet, er zijn wel en niet rookgebieden in de horeca, ik weet 't niet.

Hangt van de situatie af dus maar als 'roker' val ik het liefst niemand lastig met die gewoonte.

Ik rook thuis ook niet binnen, heerlijk.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_35431392
Je kan toch gewoon ff je peuk uitmaken en wachten tot die persoon helemaal klaar is met eten?
bedoel beetje fatsoen mag je wel verwachten. Ik steek ook geen peuk op als mensen aan het aangrenzende tafeltje zitten te eten. En als ze nog niet eten dan vraag ik eerst of ze bezwaar hebben dat ik er een op steek. Bedoel je komt er voor lekker eten niet de walm van een ander.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 02:34:09 #11
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_35431456
Rokers
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 02:35:01 #12
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_35431464
Kneus.
From feudal serf to spender.
pi_35431465
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 02:29 schreef editor2 het volgende:
Je kan toch gewoon ff je peuk uitmaken en wachten tot die persoon helemaal klaar is met eten?
bedoel beetje fatsoen mag je wel verwachten. Ik steek ook geen peuk op als mensen aan het aangrenzende tafeltje zitten te eten. En als ze nog niet eten dan vraag ik eerst of ze bezwaar hebben dat ik er een op steek. Bedoel je komt er voor lekker eten niet de walm van een ander.
Dan kan je dus niet eens meer roken want als jij klaar bent begint er wel weer iemand anders. Ik stoor me ook aan jou uitlaat gassen als je met je auto wegrijdt terwijl ik daarachter fiets.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 02:36:20 #14
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_35431487
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 02:35 schreef -Beer- het volgende:

[..]
Ik stoor me ook aan jou uitlaat gassen als je met je auto wegrijdt terwijl daarachter fiets.
Koop aub nooit een auto dan.
pi_35431499
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 02:36 schreef popolon het volgende:

[..]

Koop aub nooit een auto dan.
"ik ga liever met de auto omdat ik geen zin heb om de uitlaatgassen in te ademen."
pi_35431557
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 02:29 schreef editor2 het volgende:
Mooi voorstel,maar toch. Er rammelt iets. Ik vraag me dan ook af of je indien er mensen net beginnen met hun eerste gang en jij bent klaar met eten ook wacht tot ze volledig klaar zijn voordat je je peuk opsteekt? Indien iemand het me vraagt ben ik absoluut niet te beroerd om mijn sigaret uit te duwen, maar het hangt ervanaf hoe het gevraagd wordt. Als het met een grote bek gaat ga ik eens bij de ober informeren wat ze aan sigaren hebben denk ik...

Overigens, als je gaat eten in een vreetschuur waar ze nog niet eens een scheiding tussen een rokers en niet rokers gedeelte hebben ben je zowieso niet helemaal goed bezig lijkt me...
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_35431705
Eeuwige discussie dit...

Ik weet niet waar je geweest bent, maar ik ken geen enkel goed restaurant waar ze portiers hebben die mensen eruit zetten. Je hebt dus waarschijnlijk in een (f)ee(s)tcafe gezeten ofzo of niet ? Tis wel triest van die mensen dat ze hun sigaret niet uitmaakten op verzoek van het personeel, maja dat ligt aan het personeel die het niet goed aankaart/oplost.
Normaal heb je geen last van een tafel die aan het roken is of ze moeten (expres) de rook richting jullie blazen..
Roken in de horeca hoort er bij en zal nooit verdwijnen denk ik.
Vraag volgende keer gewoon om een rookvrij tafel oid.
pi_35431957
Roken in de horeca verbieden is de enige oplossing.
pi_35432046
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 02:56 schreef Poit- het volgende:
Eeuwige discussie dit...

Ik weet niet waar je geweest bent, maar ik ken geen enkel goed restaurant waar ze portiers hebben die mensen eruit zetten. Je hebt dus waarschijnlijk in een (f)ee(s)tcafe gezeten ofzo of niet ? Tis wel triest van die mensen dat ze hun sigaret niet uitmaakten op verzoek van het personeel, maja dat ligt aan het personeel die het niet goed aankaart/oplost.
Normaal heb je geen last van een tafel die aan het roken is of ze moeten (expres) de rook richting jullie blazen..
Roken in de horeca hoort er bij en zal nooit verdwijnen denk ik.
Vraag volgende keer gewoon om een rookvrij tafel oid.
Ik wil ook liever geen rokende tafel

En verder moet je niet zeiken, roken mag nog steeds in de horeca. Dat WEET iedereen en als je je daar zo vreselijk aan stoort, blijf dan lekker thuis
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_35432055
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 02:16 schreef -Beer- het volgende:
Ik was dus laatst aan het roken begon zo'n achterlijke randdebiel een beetje te eten voor mn neus. Dat wil je toch als je staat te roken, dus ik heb gewoon voluit zijn tanden er uit gerost. Hij eet verlopig niet meer
.
Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
Mayo is de dochter die ik nooit had!
pi_35432065
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 03:40 schreef Morwen het volgende:

[..]

Ik wil ook liever geen rokende tafel

Sorry he typfoutje hoort erbij op z'n tijd.
pi_35432079

Kuttopic, huillie, opgelost, slotje, peuk.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_35432089
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 03:43 schreef Poit- het volgende:

[..]

Sorry he typfoutje hoort erbij op z'n tijd.
Maakt niet uit, ik kom er wel overheen.......denk ik
Only Human
pi_35432105
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 03:45 schreef heiden6 het volgende:

Kuttopic, huillie, opgelost, slotje, peuk.
*vuurtje geeft
Only Human
  vrijdag 24 februari 2006 @ 03:48:53 #25
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_35432107
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 02:56 schreef Poit- het volgende:
Eeuwige discussie dit...

Ik weet niet waar je geweest bent, maar ik ken geen enkel goed restaurant waar ze portiers hebben die mensen eruit zetten
Dat vroeg ik me eigenlijk ook meteen af.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')