Toen ben ik gestopt met lezen. Zeiken over gisteren doe je morgen maar!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:57 schreef editor2 het volgende:
Zit je gisteravond...
ja dan is het beter om de roker eruit te gooien..quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:14 schreef popolon het volgende:
TS heeft gelijk.
Rokers kunnen best rekening houden met mensen, heeft 't zelf vriendelijk verzocht.
Ik rook ook wel eens maar doe dat lekker buiten.
Ik ken de situatie niet, er zijn wel en niet rookgebieden in de horeca, ik weet 't niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:21 schreef Baleog het volgende:
[..]
ja dan is het beter om de roker eruit te gooien..
trouwens verzoeken in dit geval staat gelijk aan of uitmaken die peuk, of opzouten, netjes.. zo'n verzoek.
het is een restaurant waar je naar toe gaat en dan weet je dat de kans bestaat dat er rokers zijn, moet je achteraf niet lopen mauwen
Dan kan je dus niet eens meer roken want als jij klaar bent begint er wel weer iemand anders. Ik stoor me ook aan jou uitlaat gassen als je met je auto wegrijdt terwijl ik daarachter fiets.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:29 schreef editor2 het volgende:
Je kan toch gewoon ff je peuk uitmaken en wachten tot die persoon helemaal klaar is met eten?
bedoel beetje fatsoen mag je wel verwachten. Ik steek ook geen peuk op als mensen aan het aangrenzende tafeltje zitten te eten. En als ze nog niet eten dan vraag ik eerst of ze bezwaar hebben dat ik er een op steek. Bedoel je komt er voor lekker eten niet de walm van een ander.
Koop aub nooit een auto dan.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:35 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Ik stoor me ook aan jou uitlaat gassen als je met je auto wegrijdt terwijl daarachter fiets.![]()
Mooi voorstel,maar toch. Er rammelt iets. Ik vraag me dan ook af of je indien er mensen net beginnen met hun eerste gang en jij bent klaar met eten ook wacht tot ze volledig klaar zijn voordat je je peuk opsteekt? Indien iemand het me vraagt ben ik absoluut niet te beroerd om mijn sigaret uit te duwen, maar het hangt ervanaf hoe het gevraagd wordt. Als het met een grote bek gaat ga ik eens bij de ober informeren wat ze aan sigaren hebben denk ik...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:29 schreef editor2 het volgende:
Je kan toch gewoon ff je peuk uitmaken en wachten tot die persoon helemaal klaar is met eten?
bedoel beetje fatsoen mag je wel verwachten. Ik steek ook geen peuk op als mensen aan het aangrenzende tafeltje zitten te eten. En als ze nog niet eten dan vraag ik eerst of ze bezwaar hebben dat ik er een op steek. Bedoel je komt er voor lekker eten niet de walm van een ander.
Ik wil ook liever geen rokende tafelquote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:56 schreef Poit- het volgende:
Eeuwige discussie dit...
Ik weet niet waar je geweest bent, maar ik ken geen enkel goed restaurant waar ze portiers hebben die mensen eruit zetten. Je hebt dus waarschijnlijk in een (f)ee(s)tcafe gezeten ofzo of niet ? Tis wel triest van die mensen dat ze hun sigaret niet uitmaakten op verzoek van het personeel, maja dat ligt aan het personeel die het niet goed aankaart/oplost.
Normaal heb je geen last van een tafel die aan het roken is of ze moeten (expres) de rook richting jullie blazen..
Roken in de horeca hoort er bij en zal nooit verdwijnen denk ik.
Vraag volgende keer gewoon om een rookvrij tafel oid.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:16 schreef -Beer- het volgende:
Ik was dus laatst aan het roken begon zo'n achterlijke randdebiel een beetje te eten voor mn neus. Dat wil je toch als je staat te roken, dus ik heb gewoon voluit zijn tanden er uit gerost. Hij eet verlopig niet meer![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:40 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik wil ook liever geen rokende tafel![]()
Maakt niet uit, ik kom er wel overheen.......denk ikquote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:43 schreef Poit- het volgende:
[..]![]()
Sorry he typfoutje hoort erbij op z'n tijd.
*vuurtje geeftquote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:45 schreef heiden6 het volgende:
Kuttopic, huillie, opgelost, slotje, peuk.
Dat vroeg ik me eigenlijk ook meteen af.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:56 schreef Poit- het volgende:
Eeuwige discussie dit...
Ik weet niet waar je geweest bent, maar ik ken geen enkel goed restaurant waar ze portiers hebben die mensen eruit zetten
Hey!quote:
Yep, alles flexquote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:48 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hey!
Alles goed ? Rook net de laatste op.
En de kindertjes in Afrika zouden dolblij zijn met iemand die rookte terwijl ze aan het eten waren.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:03 schreef Pony-Lover het volgende:
Zeik niet zo
In Afganistan zouden ze je zonder verdoving anaal neuken om dit gezeur.
Cryptopost.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:04 schreef Dagonet het volgende:
PL, zie jij PZ nog wel eens ronddraaien? Of kan ik dat beter aan PS vragen?
Haha, nou ik werk af en toe in de Horeca... Zie je jezelf hier al een avond staan?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:51 schreef Morwen het volgende:
[..]
Yep, alles flex![]()
De Horeca zal trots op je zijn![]()
Ja ik ben PL ja, maar ik snap en zak van wat oe zegtquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:04 schreef Dagonet het volgende:
PL, zie jij PZ nog wel eens ronddraaien? Of kan ik dat beter aan PS vragen?
Ik zei toch cryptopost?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:08 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Ja ik ben PL ja, maar ik snap en zak van wat oe zegt
(en het kan me ook niks schelen nee, even als de negertjes in Arika)
![]()
Dat is toch juist uiterst charmant? Flapdrol.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:29 schreef purmernoord het volgende:
Als ik een roker naast me had zitten terwijl ik zit te eten in een restaurant, die op verzoek zijn sigaret niet uitdoet, dan zal ik niet schromen een vette scheet te laten vlak bij zijn tafeltje. Vind ik net zo asociaal namelijk
Ik persoonlijk kan een boer wel waarderen, mits geproduceerd met een flink geluid en een penetrante geurquote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:29 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat is toch juist uiterst charmant? Flapdrol.
Wat ben jij toch een viezerik.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 04:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik persoonlijk kan een boer wel waarderen, mits geproduceerd met een flink geluid en een penetrante geur![]()
Yep en asociaal, eigenlijk gewoon de ideale vrouwquote:
Knap van jequote:Op vrijdag 24 februari 2006 05:08 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik heb ruim 12 jaar gerookt, ben nu 3 jaar gestopt maar ik heb nu ook last van die rooklucht, het stinkt echt verschrikkelijk...
Dat geloof ik dus niet. Als je achter mijn auto rijdt krijg je spontaan honger. Of hou jij niet van oliebollen?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:35 schreef -Beer- het volgende:
Ik stoor me ook aan jou uitlaat gassen als je met je auto wegrijdt terwijl ik daarachter fiets.![]()
Wanneer kom jij nu eens aandacht zoeken op MSN i.p.v. hier topics verkloten?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 05:05 schreef Morwen het volgende:
[..]
Yep en asociaal, eigenlijk gewoon de ideale vrouw
Helaasch mag ik de deur verder niet uit, maar goed dat is een ander verhaal![]()
Dat mag ik niet, MSN is verboden in mijn geloofquote:Op vrijdag 24 februari 2006 05:43 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wanneer kom jij nu eens aandacht zoeken op MSN i.p.v. hier topics verkloten?
Ik kan het Frans, dus door mijn neusquote:
Ja, maar veel mensen vinden het prettig/gezellig om een peuk op te steken na het eten. Ik zelf steek nog al eens een lekker sigaartje op na een lekkere maaltijd. Kopje koffie en iets 'lekkers' er naast. Maakt de beleving van een avondje uit eten compleet. Natuurlijk kun je rekening houden met elkaar, maar als roken is toegestaan moet je een ander daar niet in willen belemmeren.Vele mensen zullen hun peuk echt uitmaken als iemand anders daar om vraagt,maar zodra iemand mij vraagt om mijn sigaar van 4 of 5 euro uit te maken, zou ik dat beslist nalaten...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:29 schreef editor2 het volgende:
wow jij bent stoer, mag ik je aanraken?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:16 schreef -Beer- het volgende:
Ik was dus laatst aan het roken begon zo'n achterlijke randdebiel een beetje te eten voor mn neus. Dat wil je toch als je staat te roken, dus ik heb gewoon voluit zijn tanden er uit gerost. Hij eet verlopig niet meer![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:11 schreef Aurelianus het volgende:
Ik heb ook wel eens last van negers in het openbaar figuur, maar die gooi ik toch ook niet uit de bus. Tolerantie is okay, weetje.
Lekker de maaltijd van 40 euro van de mensen ana het tafeltje verkloten.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:16 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
Ja, maar veel mensen vinden het prettig/gezellig om een peuk op te steken na het eten. Ik zelf steek nog al eens een lekker sigaartje op na een lekkere maaltijd. Kopje koffie en iets 'lekkers' er naast. Maakt de beleving van een avondje uit eten compleet. Natuurlijk kun je rekening houden met elkaar, maar als roken is toegestaan moet je een ander daar niet in willen belemmeren.Vele mensen zullen hun peuk echt uitmaken als iemand anders daar om vraagt,maar zodra iemand mij vraagt om mijn sigaar van 4 of 5 euro uit te maken, zou ik dat beslist nalaten...
Was je niet mans genoeg om die roker zelf even aan te pakken, mietje!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:57 schreef editor2 het volgende:
Zit je gisteravond lekker met je partner in een nieuwe horecazaak je voor te bereiden om het bestelde maal gaan er een paar asocialen gewoon ff doodleuk zitten peuken terwijl jij net aan je hoofdgerecht wilt beginnen. Zelfs een verzoek om hiermee te stoppen mocht niet baten. Maar gelukkig kende mijn vriendin de eigenaar en werden de rokers verzocht te stoppen met roken en anders te mooven. Dat lukte hun niet en ze werden door de portiers eruit gekegeld.![]()
roken is prima maar niet als IK zit te eten. Bederf je mijn maaltijd en verspilling van de ¤¤¤¤¤.![]()
Gà maar lekker naar een rookvrij restaurant als je er last van hebt. Roken is een goed gebruik in de horeca!quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:02 schreef 61neorej het volgende:
[..]
Lekker de maaltijd van 40 euro van de mensen ana het tafeltje verkloten.
Rooklucht verpest de smaak en geur vna je eten gewoon.
Je hele maaltijd kan er door verpest worden als er aan de tafel naast je mensen de hele tijd walmen jou richting uit laten waaien.
Egoisten die roken in een restaurant ook als iemand vraagt om hem uit te doen
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:16 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
Ja, maar veel mensen vinden het prettig/gezellig om een peuk op te steken na het eten. Ik zelf steek nog al eens een lekker sigaartje op na een lekkere maaltijd. Kopje koffie en iets 'lekkers' er naast. Maakt de beleving van een avondje uit eten compleet. Natuurlijk kun je rekening houden met elkaar, maar als roken is toegestaan moet je een ander daar niet in willen belemmeren.Vele mensen zullen hun peuk echt uitmaken als iemand anders daar om vraagt,maar zodra iemand mij vraagt om mijn sigaar van 4 of 5 euro uit te maken, zou ik dat beslist nalaten...
Dit liep je in dat andere topic ook al te verkondigen. Nerd!quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:24 schreef -Sandstorm- het volgende:
TS was gewoon uit aan het eten bij de frituur.
Waar dat dan ? (quote me maar,succes)quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:38 schreef Tref het volgende:
[..]
Dit liep je in dat andere topic ook al te verkondigen. Nerd!
En het is niet aso dat jij iemands genot door jouw gevreet afneemt?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:10 schreef editor2 het volgende:
ik vind het juist aso als jij iemands eten bederft met dat achterlijk roken.
paupers eruit en desnoods paspoort afnemen en inruilen voor 10 kalou types![]()
Dat hij zit te eten daar heb jij geen last van. Als jij met een sigaret een tafel verderop zit dan heeft hij wel last van jou.quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:16 schreef Nawien het volgende:
[..]
En het is niet aso dat jij iemands genot door jouw gevreet afneemt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |