Praat me niet van kutten wil je?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:33 schreef Thomas__Acda het volgende:
Kut voor je man!
Ja hallo!?quote:
Jij geilt op handwerktopics?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:36 schreef The_Terminator het volgende:
Ga lekker rukken ofzo![]()
Slotje.
maar niet heus
Nee.quote:
pak dr foto en spuit die onderquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:38 schreef Xebber het volgende:
[..]
Nee.
Ik wil gewoon mijn vriendin keihard nemen en over d'r gezicht spuiten, problemen mee?
quote:
Een foto haalt het neit bij het echte werk!quote:
Die slaapt.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:39 schreef Twisted_Logic het volgende:
Dan pak je tot die tijd toch even je buurmeisje?
hmm goedmaaksexquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:40 schreef XiChico het volgende:
Print dit topic uit en stuur hem op per postduif, dan leest zij het en als ze thuiskomt krijg je een klap in je gezicht en daarna goedmaaksex.
tis iig iets maar suc6quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:40 schreef Xebber het volgende:
[..]
Een foto haalt het neit bij het echte werk!![]()
aanbellenquote:
Dat warme gevoel zou je bij een 'foto' niet hebben neequote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:40 schreef Xebber het volgende:
[..]
Een foto haalt het neit bij het echte werk!![]()
Denk ff logisch man!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:40 schreef XiChico het volgende:
Print dit topic uit en stuur hem op per postduif, dan leest zij het en als ze thuiskomt krijg je een klap in je gezicht en daarna goedmaaksex.
Wilde het toch even opgebiecht hebben.quote:
Je bent mijn held!quote:
onderweg geruimd die postduif?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:41 schreef Xebber het volgende:
[..]
Denk ff logisch man!![]()
Tegen de tijd dat die postduif bij haar is, is mijn vriendin allang hier!
Godverdomme! Je bent een man!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:43 schreef Xebber het volgende:
Neuken?
quote:
Dat deed ik dus wel, en daar werd mijn pielemans alleen maar groter van!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:47 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ja, duh![]()
Je moet niet alleen naar avatars kijken![]()
Hoeren in Lelystad?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:48 schreef Thomas__Acda het volgende:
Je kunt toch naar duh hoeruh?
Hebben jullie die niet dan?quote:
Dit is gewoon vragen om een ban!quote:
En dat met 60*60 pixelsquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:48 schreef Xebber het volgende:
[..]
Dat deed ik dus wel, en daar werd mijn pielemans alleen maar groter van!![]()
Het is godverredommehoeredemens een pop, geen echte kutquote:
Nee!quote:
Kan je nagaan hoe opgewonden ik ben!quote:
Ga dood!quote:
Wat een baggerstad dan zeg :/quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |