Ik ben wel eens in Denemarken geweest.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:49 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het is toch wel Noorwegen hé? Niet Denemarken of Zweden.
Dat zeiden ze er op televisie nooit bij. Maar wanneer ik je Viking-dorpje zie, dan herken ik het wel.
Volgende week ga ik naar Noorwegen!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:51 schreef wyccie het volgende:
Ik ben wel eens in Denemarken geweest.
FMT slowchattopic deel 5555: 5ecret of the lo5t que5tion5
De dood kan -op haar of zijn manier - ook erg mooi zijn, wyccie.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als ik dood ben, kun je me niet zien. Dat hoop ik tenminste voor jou.
Wat houdt zo'n snoepreis nou eigenlijk in? Lijkt mij ook wel leuk. Ik houd wel van snoep.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:53 schreef LXIV het volgende:
[..]
Volgende week ga ik naar Noorwegen!![]()
Op snoepreis!
Inderdaad. Ik ben niet bang voor de dood. Eigenlijk ben ik er benieuwd naar. Niet dat ik nu dood wil. Maar wie weet is het 'leven' na de dood wel veel prettiger. Niet dat ik geloof in een leven na de dood. Maar toch...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:54 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
De dood kan -op haar of zijn manier - ook erg mooi zijn, wyccie.
Dat wil weer niet zeggen dat ik je graag dood zie, he!
Voordat we daar weer misverstanden over krijgen...
Halloquote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:59 schreef jpzegthallo het volgende:
l o s s e l e t t e r s z i e n i s n e t a l s o f j e i n h e t m e t a f y s i s c h e z i t
Geen idee. Is voor mij ook de eerste keer. Ik weet niet eens wat voor snoepjes ze daar hebben. Ullevellen, lijkt me vrij waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:58 schreef wyccie het volgende:
Wat houdt zo'n snoepreis nou eigenlijk in? Lijkt mij ook wel leuk. Ik houd wel van snoep.
lijkt mij vrij waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:00 schreef LXIV het volgende:
[..]
Geen idee. Is voor mij ook de eerste keer. Ik weet niet eens wat voor snoepjes ze daar hebben. Ullevellen, lijkt me vrij waarschijnlijk.
Wat ik denk. Of beter gezegd, wat ik hoop dat het zou zijn. Als je dood bent, dan zit je op een wolk, 's nachts. Zittend op die wolk kun je dan de aarde bekijken.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:59 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, en de dood straalt rust uit.
Als iets rust uitstraalt, dan is het wel de dood.
En rust is mooi.
Ja, maar wat ga je daar dan doen? Vakantie, werk, studie? Excursie van de snoepvereniging?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:00 schreef LXIV het volgende:
[..]
Geen idee. Is voor mij ook de eerste keer. Ik weet niet eens wat voor snoepjes ze daar hebben. Ullevellen, lijkt me vrij waarschijnlijk.
Ik moet er niet aan denken dat ik na mijn dood de rest van 'mijn leven' op een wolk moet doorbrengen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat ik denk. Of beter gezegd, wat ik hoop dat het zou zijn. Als je dood bent, dan zit je op een wolk, 's nachts. Zittend op die wolk kun je dan de aarde bekijken.
![]()
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
lijkt mij vrij waarschijnlijk.
Rijm aan het begin is stafrijm, is er ook een benaming voor rijm in het midden van het woord?
Hoe konden de mensen toch ooit ergens achter komen voordat er Google en Wikipedia was?quote:Van halfrijm spreekt men bij gelijkheid van klank (rijm) de klinkers van de beklemtoonde lettergrepen. Halfrijm wordt ook wel assonantie of klinkerrijm genoemd.
kinderen - verslingeren
bewegen - lepel
diep - niet
lief - diep
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:05 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken dat ik na mijn dood de rest van 'mijn leven' op een wolk moet doorbrengen.
Zeker niet als het uitzicht de aarde is.
Boeken!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:05 schreef LXIV het volgende:
[..]
[..]
Hoe konden de mensen toch ooit ergens achter komen voordat er Google en Wikipedia was?
Het is voor het werk. Gewoon een beetje rondneuzen, neem ik aan.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, maar wat ga je daar dan doen? Vakantie, werk, studie? Excursie van de snoepvereniging?
En-cy-clo-pe-die!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:05 schreef LXIV het volgende:
[..]
[..]
Hoe konden de mensen toch ooit ergens achter komen voordat er Google en Wikipedia was?
Potdoriequote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Ben je overleden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |