Daar had ik het niet over, Airellebellequote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:14 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee, ik was altijd tegen onrecht. Zie de hoe-labiel-ben-ik-quiz.
Pfffquote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:18 schreef PeRi het volgende:
Airellebelle? Heeft Sven een oogje op Airelle? Liefde?.
Wel je had het over wie er tegen onrecht was. Ik dus. Niet bupa, hij werkt ongelijkheid in de hand... Je hebt het dus helemaal misquote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Daar had ik het niet over, Airellebelle
Hoppa, 1-0 voor mijquote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:20 schreef Airelle het volgende:
[..]
Wel je had het over wie er tegen onrecht was. Ik dus. Niet bupa, hij werkt ongelijkheid in de hand... Je hebt het dus helemaal mis.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoppa, 1-0 voor mij
Ik had het over jouw spelfouten.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
De oplettende lezer heeft opgemerkt dat ik in deze post ook Bupa speelde.
Ik maakte er helemaal geen. Ik wees babette er juist op een spelfout. BEN JE AL WAKKER?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoppa, 1-0 voor mij
Ik had het over jouw spelfouten.
En dat vind je omdat... ?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:22 schreef PeRi het volgende:
[..]
Waarom niet? Sven en jij zouden best een leuk paar zijn.
Oh ik dat geval.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:23 schreef PeRi het volgende:
[..]
Dat heb ik gewoon net zo even net besloten.
Broodje met Pizza Quick Saus en kaas?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:23 schreef PeRi het volgende:
Ik weet niet wat ik moet eten, help me.
Wel ontbijtverantwoordelijk svpquote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:24 schreef Airelle het volgende:
[..]
Broodje met Pizza Quick Saus en kaas?
Dat is ontbijtverantwoordelijk. Gebakken eitje dan? Of als je helemaal gaar wil worden: boterhammetje met hagelslag?quote:
Lekker met bacon en prei. (Ja, dat eet ik 's ochtends).quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:27 schreef PeRi het volgende:
Hm eitje kan wel. Ik zal eens in de koelkast gaan loeren.
Schreer je weg man. Bacon is een Nederlands woordquote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:28 schreef pberends het volgende:
Wat is bacon? Amerikaanse pulpwoord voor varkensvlees toch?
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:14 schreef Airelle het volgende:
"Harry Potter books are banned" ???
Hehe, hoe grappig dat je daar een 'issue' over kreeg. Ik heb die nog niet gehad.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
alles om het mijn burgers lastig te maken he
![]()
Gatverdammequote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:29 schreef Airelle het volgende:
[..]
Schreer je weg man. Bacon is een Nederlands woord.
ba·con (het ~)
1 licht gezouten en gerookt spek met vlees eraan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |