abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 11:12:37 #201
3542 Gia
User under construction
pi_42448654
quote:
Boehoe, schandalig hoor.

Als ik op een feestje een wedstrijdje mohammed-bashen houdt en iemand filmt dat en zet het op internet, dan is dat reden om over de hele wereld Nederlandse ambassades af te fikken of zo?

Ze moeten gewoon eens leren slikken, dat is alles.
pi_42454148
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 11:12 schreef Gia het volgende:

[..]

Boehoe, schandalig hoor.

Als ik op een feestje een wedstrijdje mohammed-bashen houdt en iemand filmt dat en zet het op internet, dan is dat reden om over de hele wereld Nederlandse ambassades af te fikken of zo?

slik jij?
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 16:14:03 #203
3542 Gia
User under construction
pi_42455718
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 15:10 schreef Triggershot het volgende:

[..]

slik jij?
Nee, ik haal mijn schouders op als mijn geloof beledigd wordt.
pi_42456685
quote:

[..]

slik jij?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_42459053
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 11:12 schreef Gia het volgende:

[..]

Boehoe, schandalig hoor.

quote:

[..]

slik jij?
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 16:14 schreef Gia het volgende:

[..]

Nee, ik haal mijn schouders op als mijn geloof beledigd wordt.
Hmm ok
pi_42459062
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 16:57 schreef Hathor het volgende:

[..]

pi_42517294
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 18:40 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik slik wel maar niet wat jij Gia suggereert..........
  maandag 9 oktober 2006 @ 18:09:37 #208
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_42517574
De kwestie met de video loopt al een tijdje. Het is min of meer kenmerkend dat het nu pas opgemerkt wordt door onze media.
pi_42519517
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 18:09 schreef Finder_elf_towns het volgende:
De kwestie met de video loopt al een tijdje. Het is min of meer kenmerkend dat het nu pas opgemerkt wordt door onze media.
geregiseerde beledigdheid .

op gezette tijden de tenen te lang afgewisseld met een bord voor de kop.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_42521936
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 18:01 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Ik slik wel maar niet wat jij Gia suggereert..........
Je mag slikken hoe je wilt
pi_42522175
Die Denen die mag ik wel. Gewoon je standpunt duidelijk maken en ondersteunen, niets mis mee.
pi_42522914
Nieuwe Deense Mohammed-rel
quote:
Kopenhagen heeft Deense burgers ontraden naar verscheidene moslimlanden en Israël te reizen in verband met een nieuwe controverse over de islamitische profeet Mohammed. De waarschuwing van het ministerie van Buitenlandse Zaken maandag volgt op een televisieuitzending.

Daarin drijven jonge Denen de spot met de profeet. Het ging om fragmenten van een amateurvideo van de rechtse Deense Volkspartij, waarin Mohammed onder meer wordt voorgesteld als een bierdrinkende kameel en dronken terrorist.

Eerder dit jaar leidden cartoons over Mohammed in een Deense krant wereldwijd tot gewelddadige protesten van moslims en een boycot van Deense producten. Veel Europese kranten herprintten de cartoons, die een jaar geleden waren verschenen, als steunbetuiging aan de vrijheid van meningsuiting.

Video
Op de videobeelden die eind vorige week door de publieke zender TV2 werden uitgezonden ziet de kijker jonge mannen die zich tijdens een feestje verkleden als moslim. Ook houden de jongeren een wedstrijdje wie de islamitische profeet het belachelijkst kan tekenen.

De hoofdredacteur van TV2 liet weten dat hij de video had laten uitzenden omdat voorzitter Kenneth Kristensen van de jongerenafdeling van de Deense Volkspartij het gedrag van de jongeren ongepast had genoemd. De opnames vonden plaats tijdens een zomerkamp in augustus.

De Volkspartij maakt geen deel uit van de coalitie, maar steunt de regering in het parlement.
pi_42534577
Hebben die Denen niks anders te doen dan een religie te beledigen?
Wat heeft dat voor nut?
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
pi_42535398
Ik snap ook niet wat voor nut het heeft om dat zo breed in d emedia te brengen. Zoeken ze naar iemand die zich op gaat werpen als beledigde moslim of zoiets?
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 11:31:21 #216
8369 speknek
Another day another slay
pi_42536770
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 10:40 schreef Chadi het volgende:
Ik snap ook niet wat voor nut het heeft om dat zo breed in d emedia te brengen. Zoeken ze naar iemand die zich op gaat werpen als beledigde moslim of zoiets?
Volgens mij wordt het nu pas uitgemeten, nu een aantal moslims zich opgeworpen hebben als de beledigde meute.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 11:33:46 #217
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_42536825
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 10:01 schreef lionsguy18 het volgende:
Hebben die Denen niks anders te doen dan een religie te beledigen?
Wat heeft dat voor nut?
Mijn waarde, dat noemen ze nou provoceren, het dient geen wezenlijk doel, enkel Moslims agressief maken om vervolgens te zeggen dat ze niet kunnen relativeren.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_42537381
Inhoudelijk kritische opmerking over welke religie dan ook vind ik persoonlijk prima.
Maar die minachting voor iets wat voor een gelovige dierbaar is vind ik ronduit beledigend en daar zou een behoorlijke straf op moeten staan.
Ik denk 5 jaar achter slot zou die vervelende mensen iets geven om over na te denken.
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
  woensdag 11 oktober 2006 @ 11:04:16 #220
3542 Gia
User under construction
pi_42570628
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 10:40 schreef Chadi het volgende:
Denk niet dat de video-makers dat gedaan hebben. Was gewoon een prive-videootje wat iemand op internet heeft gezet. Dat is weer door anderen opgemerkt en die hebben het in de media breed uitgemeten. Je kon erop wachten dat die moslimmetjes hier weer boos over zouden worden. Wat doet het ertoe wat iemand op een prive-feestje over mohammed zegt.

Als ik op een feestje een wedstrijdje mohammed-moppen tappen organiseer, moet ik dat weten. Als iemand dan deze moppen op internet gaat zetten is er ook niets aan de hand. Als dan de media er een drama van gaat maken, tja, dan zeg je tegen moslims 'hé kijk eens, een Nederlandse heeft je profeet beledigd, moet je nu niet de Nederlandse ambassade aanvallen?'.

H'm ben bijna jarig, misschien wel een leuk idee...
  donderdag 26 oktober 2006 @ 17:03:01 #221
3542 Gia
User under construction
pi_42958269
Update:
Deense rechtbank: Mohammed-cartoons niet beledigend

Goede zaak dit. Wordt even duidelijk gesteld dat niet-moslims zich niet hoeven te houden aan moslimwetten.

Gaan er nu weer ambassades in de fik?
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 19 juli 2007 @ 00:13:43 #222
862 Arcee
Look closer
pi_51612704
quote:
Moslims veroordeeld na cartoonrel

` Vier moslims zijn in Groot-Brittannië
veroordeeld tot gevangenisstraffen tot
zes jaar wegens het oproepen tot moord
en terreur.Ze hadden deelgenomen aan
rellen bij de Deense ambassade in
Londen na de publicatie van satirische
cartoons over de profeet Mohammed.

Bij de demonstratie in Londen zei een
veroordeelde dat het bloed van Britse
soldaten door de straten van Bagdad
moest vloeien.Anderen riepen op tot
bombardementen op de Verenigde Staten,
Denemarken en Groot-Brittannië.

De verdachten ontkennen dat ze er
extremistische ideeën op nahouden en
zeiden dat ze slechts anderen volgden.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  donderdag 19 juli 2007 @ 00:27:55 #223
117098 Hathor
Effe niet
pi_51613086
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 00:13 schreef Arcee het volgende:

[..]
Dat zijn flinke straffen, uitstekend.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  donderdag 19 juli 2007 @ 03:07:33 #224
46960 StefanP
polemicist
pi_51615423
quote:

[..]
Hop!
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  donderdag 19 juli 2007 @ 05:21:53 #225
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_51616340
Goede zaak zouden ze in Nederland ook moeten doen. Helaas dat gebeurd vast niet.
mai pen rai
  donderdag 19 juli 2007 @ 09:16:02 #226
121830 Kadesh
The Protectors of the Garden
pi_51618373
quote:

[..]
For thirteen generations we have protected it from the unclean
  donderdag 19 juli 2007 @ 09:27:43 #227
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_51618623
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 11:53 schreef lionsguy18 het volgende:
Inhoudelijk kritische opmerking over welke religie dan ook vind ik persoonlijk prima.
Maar die minachting voor iets wat voor een gelovige dierbaar is vind ik ronduit beledigend en daar zou een behoorlijke straf op moeten staan.
Ik denk 5 jaar achter slot zou die vervelende mensen iets geven om over na te denken.
De halve mensheid opsluiten vanwege een dooie idioot?

Het is als stellen: Alle moslims opsluiten omdat ik ELKE dag word beledigd met hun achterlijke religie, extremist.
  donderdag 19 juli 2007 @ 11:24:07 #229
3542 Gia
User under construction
pi_51621441
Ach, Jezus wordt ook elke dag beledigd. Er worden zelfs poppetjes van gemaakt om mee te spelen. En toch zie je geen Christenen op ambassades afstormen of zo.

Ze moeten gewoon eens normaal leren doen.
pi_51621475
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 11:24 schreef Gia het volgende:
Ach, Jezus wordt ook elke dag beledigd. Er worden zelfs poppetjes van gemaakt om mee te spelen. En toch zie je geen Christenen op ambassades afstormen of zo.

Ze moeten gewoon eens normaal leren doen.
Inderdaad, ze moeten ook voor Jezus op komen.
  donderdag 19 juli 2007 @ 11:48:22 #231
3542 Gia
User under construction
pi_51622142
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 11:25 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Inderdaad, ze moeten ook voor Jezus op komen.
Je gedragen als de eerste de beste crimineel lost niets op. Wat boeit mij het wat een stelletje achterlijke debielen over Jezus zeggen? Een poppetje? Prima. Ik hoef het toch niet te kopen!! Dat Jezus niet de zoon van God is? Ach, als je daarvan blij wordt dat te kunnen zeggen, ga je gang. Ik haal gewoon mijn schouders op over zoveel domheid en ga verder met mijn leven.
pi_51622480
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 11:48 schreef Gia het volgende:

[..]

Je gedragen als de eerste de beste crimineel lost niets op. Wat boeit mij het wat een stelletje achterlijke debielen over Jezus zeggen? Een poppetje? Prima. Ik hoef het toch niet te kopen!! Dat Jezus niet de zoon van God is? Ach, als je daarvan blij wordt dat te kunnen zeggen, ga je gang. Ik haal gewoon mijn schouders op over zoveel domheid en ga verder met mijn leven.
Hmm, je hebt niet begrepen wat ik bedoelde denk ik. Wat ik meende te zeggen is dat Jezus ook een belangrijk figuur is in de Islam buiten wat theologische verschillen zeggende daarmee dat ze ook voor jezus zouden moeten opkomen.
  donderdag 19 juli 2007 @ 14:40:31 #233
3542 Gia
User under construction
pi_51627220
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 11:58 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Hmm, je hebt niet begrepen wat ik bedoelde denk ik. Wat ik meende te zeggen is dat Jezus ook een belangrijk figuur is in de Islam buiten wat theologische verschillen zeggende daarmee dat ze ook voor jezus zouden moeten opkomen.
Je moet helemaal voor niets of niemand opkomen, tenminste niet op die manier. Je kunt ook met woorden proberen mensen te overtuigen van hun 'ongelijk'. Het bestormen van ambassades is geen blijk van devotie, eerder van achterlijkheid.
pi_51627542
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 14:40 schreef Gia het volgende:

[..]

Je moet helemaal voor niets of niemand opkomen, tenminste niet op die manier. Je kunt ook met woorden proberen mensen te overtuigen van hun 'ongelijk'. Het bestormen van ambassades is geen blijk van devotie, eerder van achterlijkheid.
Ik zie opkomen en ambassades bestormen niet als synoniemen, jij wel?
  donderdag 19 juli 2007 @ 17:59:38 #235
3542 Gia
User under construction
pi_51633157
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 14:55 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik zie opkomen en ambassades bestormen niet als synoniemen, jij wel?
Nee, ik niet. Maar de moslims waar het in dit topic over gaat, schijnbaar wel.
pi_51639367
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 17:59 schreef Gia het volgende:

[..]

Nee, ik niet. Maar de moslims waar het in dit topic over gaat, schijnbaar wel.
Als het over 'de moslims' gaat waarom begin je dan ineens over een andere profeet en andere religie?
pi_51640454
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 21:14 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Als het over 'de moslims' gaat waarom begin je dan ineens over een andere profeet en andere religie?
ik denk dat ze meer zoiets bedoelt van

als de meeste christenen "kritiek" op hun religie kunnen relativeren

waarom kunnen sommige moslims dat dan niet?

ik denk dat ze dat bedoelt
pi_51640550
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 21:45 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

ik denk dat ze meer zoiets bedoelt van

als de meeste christenen "kritiek" op hun religie kunnen relativeren

waarom kunnen sommige moslims dat dan niet?

ik denk dat ze dat bedoelt
Vreemde combinatie ook:
quote:
meeste christenen
&
quote:
sommige moslims
Als sommige moslims het niet kunnen betekent toch dat meeste moslims het wel kunnen?
pi_51640611
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 21:47 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Vreemde combinatie ook:
[..]

&
[..]

Als sommige moslims het niet kunnen betekent toch dat meeste moslims het wel kunnen?
ik probeerde lief te zijn

maar goed

ik bedoelde dan ook, meeste moslims

pi_51640677
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 21:49 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

ik probeerde lief te zijn

maar goed

ik bedoelde dan ook, meeste moslims

Volgens mij was de meerderheid van moslims diegene die niet zich extreem uiten. Oh, van mij mag je wel zeggen wat je denkt hé.
pi_51641039
maar je ontkent toch niet de cultuur shock die de meeste moslims hadden aangaande de cartoons en bv submission?

tis blijkbaar nog ongewoon in de meeste moslim landen om kritiek te hebben op religie

dat was vroeger in nederland ook zo, maar nu niet meer

er is toch niets mis mee om dat te constateren?
pi_51641181
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 21:58 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
maar je ontkent toch niet de cultuur shock die de meeste moslims hadden aangaande de cartoons en bv submission?

tis blijkbaar nog ongewoon in de meeste moslim landen om kritiek te hebben op religie

dat was vroeger in nederland ook zo, maar nu niet meer

er is toch niets mis mee om dat te constateren?
'Meeste moslims' is een erg gewaagde statement. Ik meen mij nog steeds te herinneren dat de meeste moslims afstand hielden en zich er niet mee betrokken, ow men constateert maar wat ze willen hoor.
pi_51641392
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 22:01 schreef Triggershot het volgende:

[..]

'Meeste moslims' is een erg gewaagde statement. Ik meen mij nog steeds te herinneren dat de meeste moslims afstand hielden en zich er niet mee betrokken, ow men constateert maar wat ze willen hoor.
nou ik baseer mijn beeld aangaande "de meeste moslims" op mijn persoonlijke ervaringen met deze groep in het werk dat ik gedaan heb als leraar voor oudkomers

dan hadden we het in de les bv over de nederlandse grondwet en vrijheid van meningsuiting

bijna de hele groep vond dat de cartoons en hersi ali niet door de beugel kunnen en gestopt moeten worden

tiis dus niet zo , dat ik maar wat lul.. of anderen napraat

en vinden dat de cartoons en hersi ali gestop moeten worden, vind ik extreem.. jij niet?
pi_51641506
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 22:06 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

nou ik baseer mijn beeld aangaande "de meeste moslims" op mijn persoonlijke ervaringen met deze groep in het werk dat ik gedaan heb als leraar voor oudkomers

dan hadden we het in de les bv over de nederlandse grondwet en vrijheid van meningsuiting

bijna de hele groep vond dat de cartoons en hersi ali niet door de beugel kunnen en gestopt moeten worden

tiis dus niet zo , dat ik maar wat lul.. of anderen napraat

en vinden dat de cartoons en hersi ali gestop moeten worden, vind ik extreem.. jij niet?
Ik ken jouw ervaringen niet, maar ik ben opgevoed met het idee dat generaliseren wie of wat het ook mag betreffen not done is. Als jij tot een conclusie bent gekomen waarin 'meeste moslims' en 'radicaal' meteen achter elkaar komen, dan heb ik geen hoop meer in een dialoog.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-07-2007 22:14:45 ]
pi_51641646
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 22:09 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik ken jouw ervaringen niet, maar ik ben opgevoed met het idee dat generaliseren wie of wat het ook mag betreffen not dan is. Als jij tot een conclusie bent gekomen waarin 'meeste moslims' en 'radicaal' meteen achter elkaar komen, dan heb ik geen hoop meer in een dialoog.
ik heb het nu over de cartoons en submision en vrijheid van menings uitting

jij bent het die nu aan het generaliseren is ( en mij woorden in de mond ligt die ik niet gezegt heb)

ik kom met een concreet voorbeeld en vraag...

ik wil mijn vraag wel herhalen:

vind jij het extreem als iemand vindt dat submisioni en de cartoons niet kunnen... dat deze mening niet geuit mag worden

daar had ik het over...
pi_51641773
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 22:13 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

ik heb het nu over de cartoons en submision en vrijheid van menings uitting

jij bent het die nu aan het generaliseren is ( en mij woorden in de mond ligt die ik niet gezegt heb)

ik kom met een concreet voorbeeld en vraag...

ik wil mijn vraag wel herhalen:

vind jij het extreem als iemand vindt dat submisioni en de cartoons niet kunnen... dat deze mening niet geuit mag worden

daar had ik het over...
Ik kan mijn reply wel herhalen als je wilt betwijfelende of het wel nut heeft, zoals je wellicht wel hebt begrepen is het een antwoord geweest op je statement: 'meeste moslims' als jij tot zo een conclusie bent gekomen nogmaals moet je dat vooral behouden, ik voel me niet geroepen om jouw ervaringen te beoordelen in geval van onwetendheid. Hou je lekker vast aan je gedachtengoed.
pi_51641981
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 22:16 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik kan mijn reply wel herhalen als je wilt betwijfelende of het wel nut heeft, zoals je wellicht wel hebt begrepen is het een antwoord geweest op je statement: 'meeste moslims' als jij tot zo een conclusie bent gekomen nogmaals moet je dat vooral behouden, ik voel me niet geroepen om jouw ervaringen te beoordelen in geval van onwetendheid. Hou je lekker vast aan je gedachtengoed.
flauw hoor, mij in een hoekje gooien en geen antwoord willen geven op mijn vraag

ik heb je iets verteld over mijn persoonlijke ervaringen aangaande de moslims die ik les

heb gegeven ( en dan alleen ervaringen betreffende vrijheid van meningsuitting)

dat ik voor de rest een heel leuk contact had met de groep wil jij natuurlijk niet weten

jij wil alleen mij wegzetten als iemand die slecht denkt over alle moslims.. nou lekker makkelijk

tss..

hou jij je ook maar lekker vast aan je gedachtengoed en mensen in hokjes plaatsen

bah
  vrijdag 20 juli 2007 @ 08:24:08 #248
3542 Gia
User under construction
pi_51650525
Feit is gewoon dat er veel moslims zijn die zich zo beledigd voelden door een paar tekeningetjes dat ze het nodig vonden om enkele ambassades te bestormen en personen, die niets met die tekeningetjes te maken hadden, te bedreigen en zelfs aan te vallen.

Dit zul je niet zien gebeuren als iemand van dergelijke tekeningetjes maakt over Jezus of God.
Hebben ze wel geprobeerd uit te lokken in Iran met een spannende wedstrijd en een tentoonstelling, maar is niet gelukt. Christenen en Joden weten zich schijnbaar WEL te gedragen.
pi_51651470
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 08:24 schreef Gia het volgende:
Feit is gewoon dat er veel moslims zijn die zich zo beledigd voelden door een paar tekeningetjes dat ze het nodig vonden om enkele ambassades te bestormen en personen, die niets met die tekeningetjes te maken hadden, te bedreigen en zelfs aan te vallen.

Dit zul je niet zien gebeuren als iemand van dergelijke tekeningetjes maakt over Jezus of God.
Hebben ze wel geprobeerd uit te lokken in Iran met een spannende wedstrijd en een tentoonstelling, maar is niet gelukt. Christenen en Joden weten zich schijnbaar WEL te gedragen.
'Veel' ligt in de eye of the beholder.
Blijkbaar heb jij je niet verdiept in radicale Christelijke, Joodse groeperingen, ook zij zijn er en ook zij zijn een minderheid van de religie die zich NIET weten te gedragen, misschien moet je dat er even bij pakken voor je selectief iets constateert. Of je nu 'veel moslims' of 'moslims' zegt het is een feit dat de meeste moslims zich schijnbaar WEL gedragen en over die dat niet deden is er sowieso geen goed woord, maar dat zie jij hoop ik zelf ook wel in.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 15 september 2007 @ 11:47:59 #250
862 Arcee
Look closer
pi_53193311
quote:
Al-Qaida wil cartoonist dood

Al-Qaida zet een prijs op het hoofd
van een Zweedse cartoonist.De man zou
een beledigende tekening hebben gemaakt
van de profeet Mohammed.

In een boodschap op internet worden
moslims opgeroepen de tekenaar om te
brengen.Wie hem deze maand tijdens de
Ramadan uit de weg ruimt,krijgt van
Al-Qaida een beloning van 70.000 euro.
Als dat op een gruwelijke wijze gebeurt
komt er nog een premie bovenop.

De spotprent over Mohammed verscheen
vorige maand in een Zweedse krant.
Eerder leidde de publicatie van enkele
cartoons over de profeet in een Deense
krant in de hele wereld tot geweld. ***
Wow, als 't op gruwelijke wijze gebeurt nog een premie er bovenop ook.

Wat een kansloze stakkers zijn dat toch, die relifanaten van Al-Qaida.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')