Boehoe, schandalig hoor.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:49 schreef buachaille het volgende:
Een nieuw hoofdstuk kan worden toegevoegd. Schandaal met de Dansk Folkeparti.
http://www.totallycrap.co(...)hammed_cartoons_1/NL
http://www.totallycrap.co(...)hammed_cartoons_2/NL
http://www.totallycrap.co(...)hammed_cartoons_3/NL
http://www.totallycrap.co(...)hammed_cartoons_4/NL
[..]
slik jij?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:12 schreef Gia het volgende:
[..]
Boehoe, schandalig hoor.
Als ik op een feestje een wedstrijdje mohammed-bashen houdt en iemand filmt dat en zet het op internet, dan is dat reden om over de hele wereld Nederlandse ambassades af te fikken of zo?
Ze moeten gewoon eens leren slikken, dat is alles.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:12 schreef Gia het volgende:
[..]
Boehoe, schandalig hoor.
Als ik op een feestje een wedstrijdje mohammed-bashen houdt en iemand filmt dat en zet het op internet, dan is dat reden om over de hele wereld Nederlandse ambassades af te fikken of zo?
Ze moeten gewoon eens leren slikken, dat is alles.
quote:
Hmm okquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:14 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee, ik haal mijn schouders op als mijn geloof beledigd wordt.
geregiseerde beledigdheid .quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:09 schreef Finder_elf_towns het volgende:
De kwestie met de video loopt al een tijdje. Het is min of meer kenmerkend dat het nu pas opgemerkt wordt door onze media.
Je mag slikken hoe je wiltquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:01 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ik slik wel maar niet wat jij Gia suggereert..........
quote:Kopenhagen heeft Deense burgers ontraden naar verscheidene moslimlanden en Israël te reizen in verband met een nieuwe controverse over de islamitische profeet Mohammed. De waarschuwing van het ministerie van Buitenlandse Zaken maandag volgt op een televisieuitzending.
Daarin drijven jonge Denen de spot met de profeet. Het ging om fragmenten van een amateurvideo van de rechtse Deense Volkspartij, waarin Mohammed onder meer wordt voorgesteld als een bierdrinkende kameel en dronken terrorist.
Eerder dit jaar leidden cartoons over Mohammed in een Deense krant wereldwijd tot gewelddadige protesten van moslims en een boycot van Deense producten. Veel Europese kranten herprintten de cartoons, die een jaar geleden waren verschenen, als steunbetuiging aan de vrijheid van meningsuiting.
Video
Op de videobeelden die eind vorige week door de publieke zender TV2 werden uitgezonden ziet de kijker jonge mannen die zich tijdens een feestje verkleden als moslim. Ook houden de jongeren een wedstrijdje wie de islamitische profeet het belachelijkst kan tekenen.
De hoofdredacteur van TV2 liet weten dat hij de video had laten uitzenden omdat voorzitter Kenneth Kristensen van de jongerenafdeling van de Deense Volkspartij het gedrag van de jongeren ongepast had genoemd. De opnames vonden plaats tijdens een zomerkamp in augustus.
De Volkspartij maakt geen deel uit van de coalitie, maar steunt de regering in het parlement.
Volgens mij wordt het nu pas uitgemeten, nu een aantal moslims zich opgeworpen hebben als de beledigde meute.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:40 schreef Chadi het volgende:
Ik snap ook niet wat voor nut het heeft om dat zo breed in d emedia te brengen. Zoeken ze naar iemand die zich op gaat werpen als beledigde moslim of zoiets?
Mijn waarde, dat noemen ze nou provoceren, het dient geen wezenlijk doel, enkel Moslims agressief maken om vervolgens te zeggen dat ze niet kunnen relativeren.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:01 schreef lionsguy18 het volgende:
Hebben die Denen niks anders te doen dan een religie te beledigen?
Wat heeft dat voor nut?
Denk niet dat de video-makers dat gedaan hebben. Was gewoon een prive-videootje wat iemand op internet heeft gezet. Dat is weer door anderen opgemerkt en die hebben het in de media breed uitgemeten. Je kon erop wachten dat die moslimmetjes hier weer boos over zouden worden. Wat doet het ertoe wat iemand op een prive-feestje over mohammed zegt.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:40 schreef Chadi het volgende:
Ik snap ook niet wat voor nut het heeft om dat zo breed in d emedia te brengen. Zoeken ze naar iemand die zich op gaat werpen als beledigde moslim of zoiets?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |