Heb al een berichtje in het FB (what's in a name) topic gezetquote:
Slaap zequote:Op donderdag 23 februari 2006 23:03 schreef demins het volgende:
Ik kruip er vanavond maar eens vroeg in...
Tot morgen!
![]()
![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:02 schreef Muerte het volgende:
Helaas het is weer bedtijd voor mij, voor iedereen die straks gaat slapen een goede nacht en voor die nog moeten werken een goede wacht.
Welterusten allemaal en tot morgen.![]()
![]()
Doei doei, slaap lekker.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:03 schreef demins het volgende:
Tot morgen!
![]()
![]()
![]()
Droom fijn Deminsquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:03 schreef demins het volgende:
Tot morgen!
![]()
![]()
![]()
slaap lekkerquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:02 schreef Muerte het volgende:
Helaas het is weer bedtijd voor mij, voor iedereen die straks gaat slapen een goede nacht en voor die nog moeten werken een goede wacht.
![]()
Jaja, vrijdagquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:03 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
Muerte tot morgen en het is morgen vrijdag
![]()
![]()
Nu al ?quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:03 schreef demins het volgende:
Tot morgen!
![]()
![]()
![]()
Demis trustequote:Op donderdag 23 februari 2006 23:03 schreef demins het volgende:
Tot morgen!
![]()
![]()
![]()
andersom, weekend wodka doordeweeks bierquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jaja, vrijdag![]()
Dan is het weer tijd voor bier
Het is hier in ieder geval drukker dan vanmiddagquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:00 schreef Snaptnix het volgende:
Is het nog beetje gezellig hier of in het hotel?
Als ik ddweeks ook aan de Alc. ga lig ik meer tequote:Op donderdag 23 februari 2006 23:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
andersom, weekend wodka doordeweeks bier
Zo te horen is het daar al veel leuker dan BB5 was... ik hoop dat Talpa meekijkt en BB6 er aan gaat spiegelen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:06 schreef regenworm het volgende:
In Zweden zijn ze flink dronken dat kan weer een leuk feest worden.
Zeker met die geflipje Jesica.
slaap lekker en tot morgenquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:02 schreef Muerte het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:04 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Heb al een berichtje in het FB (what's in a name) topic gezet
Hej Marrije, long time no seequote:Op donderdag 23 februari 2006 23:08 schreef Marrije het volgende:
De hotelgasten hebben het prima naar hun zin.![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:08 schreef stil het volgende:
DE gasten zijn niet echt interesant voor de hoteliers zeker. Ze stralen niet echt gastvrijheid uit.
ook lekker slapenquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:03 schreef demins het volgende:
Tot morgen!
![]()
![]()
![]()
Hai Marijequote:Op donderdag 23 februari 2006 23:08 schreef Marrije het volgende:
De hotelgasten hebben het prima naar hun zin.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |