valt wel mee de vrouwen vind ik nogal vreemd gedrag vertonen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:53 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Volgens mij is het daar leuker dan hier BB5 was.
Zeker weten en meestal lukt het wel om de dingen weer goed op de rails te krijgen, jammer genoeg is het niet altijd feest na afloop en daar kan ik een dan een tijdje flink ziek van zijn.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:53 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja idd maar dan heb je dat ook wel even nodig, en het mooiste is natuurlijk als alles wat de bedoeling was geslaagd is, dan heb je er ook nog voeldoening van.
De Driestroom is voor verstandelijk gehandicapten, ik werk in de psychiatriequote:Op donderdag 23 februari 2006 22:45 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Oke... ik dacht ff vragen in mag morgen bij De Driestroom in Elst komen solliciteren. Maar dan hoef ik dus niet bang te zijn dat ik onder jou behandeling kom![]()
Dat kan ik best begrijpenquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:58 schreef Muerte het volgende:
[..]
Zeker weten en meestal lukt het wel om de dingen weer goed op de rails te krijgen, jammer genoeg is het niet altijd feest na afloop en daar kan ik een dan een tijdje flink ziek van zijn.
Snappiequote:Op donderdag 23 februari 2006 23:00 schreef Snaptnix het volgende:
Is het nog beetje gezellig hier of in het hotel?
quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:59 schreef frizti het volgende:
FB kan niet tellen.
Hier altijd toch?quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:00 schreef Snaptnix het volgende:
quote:
okequote:Op donderdag 23 februari 2006 22:59 schreef cuall het volgende:
[..]
De Driestroom is voor verstandelijk gehandicapten, ik werk in de psychiatrie![]()
ik had het wel leuk gevonden hoor als je bij mij kwam werken![]()
...veel succes morgen hoor, als je dan wordt aangenomen komen we elkaar op de snelweg tegen![]()
![]()
slaap lekkerquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:02 schreef Muerte het volgende:
Helaas het is weer bedtijd voor mij, voor iedereen die straks gaat slapen een goede nacht en voor die nog moeten werken een goede wacht.
Welterusten allemaal en tot morgen.![]()
![]()
Tot straks rond 05:12quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:02 schreef Muerte het volgende:
Helaas het is weer bedtijd voor mij, voor iedereen die straks gaat slapen een goede nacht en voor die nog moeten werken een goede wacht.
![]()
Dank je wel.... jij lekker slapen Muerte...quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:02 schreef Muerte het volgende:
![]()
Slaap lekkerquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:02 schreef Muerte het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:02 schreef Muerte het volgende:
![]()
Heb al een berichtje in het FB (what's in a name) topic gezetquote:
Slaap zequote:Op donderdag 23 februari 2006 23:03 schreef demins het volgende:
Ik kruip er vanavond maar eens vroeg in...
Tot morgen!
![]()
![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:02 schreef Muerte het volgende:
![]()
Doei doei, slaap lekker.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:03 schreef demins het volgende:
Tot morgen!
![]()
![]()
![]()
Droom fijn Deminsquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:03 schreef demins het volgende:
Tot morgen!
![]()
![]()
![]()
slaap lekkerquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:02 schreef Muerte het volgende:
![]()
Jaja, vrijdagquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:03 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
Muerte tot morgen en het is morgen vrijdag
![]()
![]()
Nu al ?quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:03 schreef demins het volgende:
Tot morgen!
![]()
![]()
![]()
Demis trustequote:Op donderdag 23 februari 2006 23:03 schreef demins het volgende:
Tot morgen!
![]()
![]()
![]()
andersom, weekend wodka doordeweeks bierquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jaja, vrijdag![]()
Dan is het weer tijd voor bier
Het is hier in ieder geval drukker dan vanmiddagquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:00 schreef Snaptnix het volgende:
Als ik ddweeks ook aan de Alc. ga lig ik meer tequote:Op donderdag 23 februari 2006 23:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
andersom, weekend wodka doordeweeks bier
Zo te horen is het daar al veel leuker dan BB5 was... ik hoop dat Talpa meekijkt en BB6 er aan gaat spiegelen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:06 schreef regenworm het volgende:
In Zweden zijn ze flink dronken dat kan weer een leuk feest worden.
Zeker met die geflipje Jesica.
slaap lekker en tot morgenquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:02 schreef Muerte het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:04 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Heb al een berichtje in het FB (what's in a name) topic gezet
Hej Marrije, long time no seequote:Op donderdag 23 februari 2006 23:08 schreef Marrije het volgende:
De hotelgasten hebben het prima naar hun zin.![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:08 schreef stil het volgende:
DE gasten zijn niet echt interesant voor de hoteliers zeker. Ze stralen niet echt gastvrijheid uit.
ook lekker slapenquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:03 schreef demins het volgende:
Tot morgen!
![]()
![]()
![]()
Hai Marijequote:Op donderdag 23 februari 2006 23:08 schreef Marrije het volgende:
De hotelgasten hebben het prima naar hun zin.![]()
Slaap lekkerquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:03 schreef demins het volgende:
Tot morgen!
![]()
![]()
![]()
Hallo stilquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:08 schreef stil het volgende:
DE gasten zijn niet echt interesant voor de hoteliers zeker. Ze stralen niet echt gastvrijheid uit.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:08 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zo te horen is het daar al veel leuker dan BB5 was... ik hoop dat Talpa meekijkt en BB6 er aan gaat spiegelen.
Bemoeialquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:10 schreef cuall het volgende:
Hallo Snaptnix![]()
![]()
![]()
Ik had je al gezien hoor, maar was nog ff druk met me overal mee te bemoeien![]()
![]()
hmzz, drink meestal tijdens lunch een biertje en soms als we voetbal kijken en in het weekend meestal vodka of whiskeyquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Als ik ddweeks ook aan de Alc. ga lig ik meer tedan
haha
En Vodka is lekker, maar krijg dan last van maagzuur dus dat drink ik maar wat minder de laatste tijd
quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:10 schreef frizti het volgende:
[..]
Ze hebben er de kracht niet meer voor.
Toch leuk je weer te zienquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
Onmacht, geloof meMaar de laatste week kan ik nog net even meekijken...
![]()
Zweden of HBB?quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:14 schreef regenworm het volgende:
Vind het de engste BB streams tot nu toe.
Over welke heb je het nu?quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:14 schreef regenworm het volgende:
Vind het de engste BB streams tot nu toe.
Slaap lekker MissJquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:15 schreef MissJ. het volgende:
Ik ben ook weg. Ik kan het niet meer aan zien, het is te spannend.
Tot morgen![]()
quote:
Willem wel ja, en de kliko ook maar die ligt al te stinken in bed.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:16 schreef regenworm het volgende:
[..]
HBB deze zijn figuren zijn gewoon te eng om naar te kijken.
Truste MissJ. en Talithaquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:15 schreef MissJ. het volgende:
Ik ben ook weg. Ik kan het niet meer aan zien, het is te spannend.
Tot morgen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |