Volgens mij wilde jij met Gert trouwen en was Babs je voorquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:16 schreef Leukeleu het volgende:
Er komen nu in 3 dagen al meer bschuldigingen richting Gert, dan in de 3 maanden ervoor.
Ja, als Babs je weer graag beroemd wil maken, dan worden de druiven nu wel erg zuur.
Zitten ze al in Spanje?
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:16 schreef Leukeleu het volgende:
Er komen nu in 3 dagen al meer bschuldigingen richting Gert, dan in de 3 maanden ervoor.
Ja, als Babs je weer graag beroemd wil maken, dan worden de druiven nu wel erg zuur.
Zitten ze al in Spanje?
Waar maak jij je plotseling zo druk over dan als dit toch over een week al sluit?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Volgens mij wilde jij met Gert trouwen en was Babs je voor
Mijn God zeg, zie je je eigen triestheid niet in?
Wat ga je eik met je leven doen als dit forum over een week ofzo sluit?
Wij snapten dat wel, we lopen al langer mee op een forum...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:24 schreef rakker582 het volgende:
Was eigenlijk een reactie op dit bericht
[..]
Omdat die geflipte fanclub met de dag doller wordt, daarom.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:26 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Waar maak jij je plotseling zo druk over dan als dit toch over een week al sluit?
Deze topic reeks verplaatsen naar Relaties en Psychologie.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Volgens mij wilde jij met Gert trouwen en was Babs je voor
Mijn God zeg, zie je je eigen triestheid niet in?
Wat ga je eik met je leven doen als dit forum over een week ofzo sluit?
je bent 1 van de mensen die er voor zorgt, hiervoor was dit nog een vrij besloten clubje met kritische kanttekeningen en jij komt hier een beetje de boel opstoken.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Omdat die geflipte fanclub met de dag doller wordt, daarom.
Wat een snode ideën heb jijquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
Deze topic reeks verplaatsen naar Relaties en Psychologie.![]()
![]()
Zeg!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:34 schreef Manu82 het volgende:
[..]
je bent 1 van de mensen die er voor zorgt, hiervoor was dit nog een vrij besloten clubje met kritische kanttekeningen en jij komt hier een beetje de boel opstoken.
ik lees je posts best terug, maar in een keer ben je nogal fel en allesquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg!
Lees eens even netjes m'n posts hier terug
Ben die "aanhangers van de beerput" een beetje zatquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik lees je posts best terug, maar in een keer ben je nogal fel en alles
ok begrijp hetquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ben die "aanhangers van de beerput" een beetje zat
Rakker en leukeledinges dusquote:
quote:
Je zult wel moeten, we sluiten over een paar wekenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:57 schreef Jappie het volgende:
Ik ben ze nog lang niet zat....maar goed...ik heb dan ook veel meer geduld dan jullie.
Oh, maar ik kan best fel uit de hoek komen hoor, als ik het maar echt zat benquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:55 schreef Leah het volgende:
Maarre, even just my two centsIk vind je wel erg fel Yvonne, ook niet echt admin waardig,zoals ik het gewend ben van je iig.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je zult wel moeten, we sluiten over een paar weken
Ech welquote:
doe dat in het vervolg ff wat sneller ja?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:03 schreef Leah het volgende:
Reactie op Yvonne, ben te lui om in te loggen![]()
Begin een site, sluit hem, en laat het gastenboek open!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:04 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ech wel....ik doe alles om Fok te laten zien dat ze niet zomaar alles kunnen maken..............................dat zal ze leren.
![]()
Echt!quote:
Nog een keer sorryquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
doe dat in het vervolg ff wat sneller ja?![]()
Fijn voor jequote:
Daag dat mens nou niet uit....quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:10 schreef Leah het volgende:
[..]
Fijn voor je. Maar verplaats dan de discussie naar daar waar die in jouw ogen hoort.
Je naam doet me denken aan Stalin....een man...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:36 schreef Stali het volgende:
[..]
Omdat Gert Timmerman Geaninis vader nog wat geld schuldig is moet hij geruineerd worden door allemaal vage beschuldigingen?
Ps. Ik werd een topic geleden ook steeds voor een man aangezien, of je een hij of zij bent is voor mij echt niet belangrijk.
Kan mij niet schelenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
Daag dat mens nou niet uit....![]()
*ziet doembeelden van cilindrische archieven op zich afkomen*![]()
En daar maak ik jou mod vanquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
Daag dat mens nou niet uit....![]()
*ziet doembeelden van cilindrische archieven op zich afkomen*![]()
Oh dat mogen alleen de vermeende slachtoffers van de Grote Satan Timmerman, die mogen wel in grote getalen van onder hun stenen vandaan kruipen om maar ongefundeerde gal te spuien?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:21 schreef Leah het volgende:
[..]
Kan mij niet schelenMaar ik erger me behoorlijk aan het bashen dat hier gebeurd eigenlijk.. sluit het, verplaats het, zeg voor mijn part dat je hiet niet mee geassocieerd wil worden, whatever.
Maar kom hier niet in grote getalen opduiken om er ook wat van te vinden.
Ik heb mijn mening gisteren gegeven...vandaag ben ik moe en melig en kan ik geenzins verantwoordelijk worden gehouden voor wat ik her en der gepost heb.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:21 schreef Leah het volgende:
[..]
Kan mij niet schelenMaar ik erger me behoorlijk aan het bashen dat hier gebeurd eigenlijk.. sluit het, verplaats het, zeg voor mijn part dat je hiet niet mee geassocieerd wil worden, whatever.
Maar kom hier niet in grote getalen opduiken om er ook wat van te vinden.
gelukkig bepaal ook jij niet wie hier mogen posten en wat er gepost mag worden.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:28 schreef Leah het volgende:
Noem 4 mensen maar grote getalenDit in tegenstelling tot de beroepscritici
Geen kans? Noem acht topics maar geen kans en ze hebben nog steeds de kans.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
Alleen nog even dit...ik denk dat van het begin af aan FrancisC en co geen eerlijke kans hebben gehad om een en ander fatsoenlijk duidelijk te maken alhier...simpelweg omdat ze de Fok-handleiding niet kennen. Gisteren is mijn laatste sprankje hoop verloren gegaan dat het hier op Fok mogelijk zou zijn om tot het einde toe het topic en het verhaal hier te kunnen lezen.
Hoi ik ben Herman.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:34 schreef Stali het volgende:
[..]
Geen kans? Noem acht topics maar geen kans en ze hebben nog steeds de kans.
Was dit nu werkelijk jouw laatste sprankeltje hoop op wat sensatie? Lees dan lekker door in het gastenboek van Gert Timmerman..
ja en jij bepaalt ook wanneer ik hier welke topics moet lezen en wanneer ik moet reageren.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:35 schreef Leah het volgende:
Zal storm oogsten.. nu is het alleen even de vraag wie wat oogst. Als het je al zo lang stoort had je ook eerder kunnen posten, denk ik.
je mening slaat alleen nergens op.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:42 schreef Leah het volgende:
Ik bepaal helemaal niks hier, ik heb wel een meningen dat schijnt te mogen op een openbaar forum
Is Gert nu inmiddels al vermoord?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:37 schreef milagro het volgende:
[..]
Hoi ik ben Herman.
Ik ben een bekend paragnost, justitie heeft ook al vaak gebruik van mij gemaakt en ik zou de slachtoffers graag mijn diensten willen aanbieden om het lichaam te zoeken.
Familieleden kunnen altijd contact met mij opnemen. Alvast veel sterkte.
Met hartelijke groet,
Herman
Ps. Ik behoor niet tot de stal van Wim en Lia
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |