Vraag je eerst eens af waarom je Francis eigenlijk verdedigd.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:29 schreef Manu82 het volgende:
En waarom moet ik gvd Francis eigenlijk verdedigen![]()
Geanini is niet een hij maar een zij..en Geanini is zeer zeker geen klaploper omdat Gert Timmerman niet zo sympathiek is hoor. Gert Timmerman is Geanini's vader nog wat geld schuldig, en dat heeft hij nooit terug betaald, nadat hij een zielig verhaal heeft opgehangen. Geanini 's vader zit er ook niet op te wachten hoor, want de familie van Geanini weet wel beter. Geanini weet dus waar ze het over heeft als ze zegt dat Gert een klaploper is. In tegenstelling to Stali, die DENKT dat Geanini een man is...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:57 schreef Stali het volgende:
[..]
Dit is ook zo'n beetje mijn vermoeden, er zal wel een flink stuk eigenbelang bij zitten.
Maar die Geanni is gewoon een domme klaploper die meehobbelt omdat hij het verhaal inclusief de spookverhaaltjes van het weblog gewoon voor waar aanneemt aangezien hij Gert Timmerman gewoon niet zo'n sympathieke man vond. Dat is voor Geanni dan allemaal heel logisch, dan ga je vanzelfsprekend mee in een hetze..
Hetzevoering Voor Dummies leen ik nog wel een keer van je dan. In mijn post ging ik echter in op het motief, niet op de hetze op zich. En een zakelijk geschil willen uitvechten door met spookverhalen aan te komen, is zó onlogisch om te doen dat ik dat motief dus dus zeer onwaarschijnlijk acht. Er is meer aan de hand.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:58 schreef Stali het volgende:
[..]
Verdiep jij je eerst eens in hetzevoering in het algemeen. Het maakt ze namelijk helemaal niet uit, alles wordt er bijgetrokken en dat wordt steeds gekker.
Omdat Gert Timmerman Geaninis vader nog wat geld schuldig is moet hij geruineerd worden door allemaal vage beschuldigingen?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:44 schreef geanini het volgende:
[..]
Geanini is niet een hij maar een zij..en Geanini is zeer zeker geen klaploper omdat Gert Timmerman niet zo sympathiek is hoor. Gert Timmerman is Geanini's vader nog wat geld schuldig, en dat heeft hij nooit terug betaald, nadat hij een zielig verhaal heeft opgehangen. Geanini 's vader zit er ook niet op te wachten hoor, want de familie van Geanini weet wel beter. Geanini weet dus waar ze het over heeft als ze zegt dat Gert een klaploper is. In tegenstelling to Stali, die DENKT dat Geanini een man is...![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:36 schreef Stali het volgende:
[..]
Omdat Gert Timmerman Geaninis vader nog wat geld schuldig is moet hij geruineerd worden door allemaal vage beschuldigingen?
Ps. Ik werd een topic geleden ook steeds voor een man aangezien, of je een hij of zij bent is voor mij echt niet belangrijk.
Maar wel een hele mooiequote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:52 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ja, die sterft van het geld en wordt nu helemaal geruïneerd. Dramaqueen
![]()
Stali hoe kun jij nu zeggen dat dit vage beschuldigingen zijn, er zijn nog zoveel mensen die geld van hem krijgen, en wie zegt dat de media nog niet heeft gereageerd zitten jullie zi dicht bij het vuur dat je dit kunt weten.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:36 schreef Stali het volgende:
[..]
Omdat Gert Timmerman Geaninis vader nog wat geld schuldig is moet hij geruineerd worden door allemaal vage beschuldigingen?
Ps. Ik werd een topic geleden ook steeds voor een man aangezien, of je een hij of zij bent is voor mij echt niet belangrijk.
Nou vertel nou eens eindelijk wat er nu allemaal aan de hand is? Want het moet wel verdomde schokkend zijn wanneer de media nog aandacht wil besteden al al die uitgekauwde onbewezen kost.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:54 schreef rakker582 het volgende:
[..]
Stali hoe kun jij nu zeggen dat dit vage beschuldigingen zijn, er zijn nog zoveel mensen die geld van hem krijgen, en wie zegt dat de media nog niet heeft gereageerd zitten jullie zi dicht bij het vuur dat je dit kunt weten.
precies, wat heb je nog hier te zoeken dan, johquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:48 schreef Leukeleu het volgende:
Ga eens naar Gerts Gastenboek, daar worden zeer zware beschuldigingen geuit.
Wie nog wat te melden heeft, kan het daar kwijt.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:48 schreef Leukeleu het volgende:
quote:Ik wil wel wat vertellen over Gert want ik weet als geen ander waar dit allemaal over gaat want ik heb een paar jaar geleden en dat lijkt nog steeds gisteren hoor mensen. Door toedoen van Gert heb ik mijn zoon moeten begrafen en die is er mee weggekomen. Gert lieve mensen is daar NOOIT voorgestraft!!!!!!! Hij heeft het gewoon afgekocht en de politie keek de andere kant op. Jarenlang heb ik gevochten maar niemand wilde luisteren eindelijk zijn er mensen die kunnen bevestigen wat er gebeurd is. Het zal tijd worden dat dit naar buiten komt zodat jullie allemaal komen te weten dat Gert helemaal niet de lieve man is die hij zegt te zijn.
Houden jullie de media maar goed in de gaten de komende tijd!!!!!
oeps... dat zijn inderdaad zware beschuldigingen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:48 schreef Leukeleu het volgende:
Neeheeeee, we moeten de pers in de gaten houdenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:52 schreef milagro het volgende:
[..]
precies, wat heb je nog hier te zoeken dan, joh
een website sluiten maar het gastenboek lekker open laten, en nergens vermelden waarom die website dicht is, tjongejonge
Gert Timmerman deugt niet!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neeheeeee, we moeten de pers in de gaten houden
En dan wakker liggen in ons bedje van het vreselijke nieuws dat ons bereikt heeft..
Godskolere zeg, wie, oh wie, heeft ene Gert Timmerman nu ooit geboeid
Was hij ook al geboeid? Het moet niet gekker wordenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sandra; Sheila; Hermien en die andere wiens naam hier niet genoemd mag worden.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:07 schreef yvonne het volgende:
Laat ze het dan lekker met die halve geflipte fanclub lekker uitzoeken in fucking Grollo, of Twello, of God weet waar, achter Zwolle iigquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:09 schreef Jappie het volgende:
[..]
Sandra; Sheila; Hermien en die andere wiens naam hier niet genoemd mag worden.![]()
Ik zoek me tot skeet, maar ik ben nog steeds geen beerput tegengekomen, wel allerlei geflipte malloten die even ongestoord los gaan.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:48 schreef Leukeleu het volgende:
Hoogstandjes hoor.quote:Volgens mij ben jij een heel vies mannetje Gert Timmerman! Ben heel benieuwd wat er de komende weken gaat gebeuren!
Website gesloten geeft al aan dat er iets op komst is!!!
Volgens mij wilde jij met Gert trouwen en was Babs je voorquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:16 schreef Leukeleu het volgende:
Er komen nu in 3 dagen al meer bschuldigingen richting Gert, dan in de 3 maanden ervoor.
Ja, als Babs je weer graag beroemd wil maken, dan worden de druiven nu wel erg zuur.
Zitten ze al in Spanje?
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:16 schreef Leukeleu het volgende:
Er komen nu in 3 dagen al meer bschuldigingen richting Gert, dan in de 3 maanden ervoor.
Ja, als Babs je weer graag beroemd wil maken, dan worden de druiven nu wel erg zuur.
Zitten ze al in Spanje?
Waar maak jij je plotseling zo druk over dan als dit toch over een week al sluit?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Volgens mij wilde jij met Gert trouwen en was Babs je voor
Mijn God zeg, zie je je eigen triestheid niet in?
Wat ga je eik met je leven doen als dit forum over een week ofzo sluit?
Wij snapten dat wel, we lopen al langer mee op een forum...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:24 schreef rakker582 het volgende:
Was eigenlijk een reactie op dit bericht
[..]
Omdat die geflipte fanclub met de dag doller wordt, daarom.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:26 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Waar maak jij je plotseling zo druk over dan als dit toch over een week al sluit?
Deze topic reeks verplaatsen naar Relaties en Psychologie.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Volgens mij wilde jij met Gert trouwen en was Babs je voor
Mijn God zeg, zie je je eigen triestheid niet in?
Wat ga je eik met je leven doen als dit forum over een week ofzo sluit?
je bent 1 van de mensen die er voor zorgt, hiervoor was dit nog een vrij besloten clubje met kritische kanttekeningen en jij komt hier een beetje de boel opstoken.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Omdat die geflipte fanclub met de dag doller wordt, daarom.
Wat een snode ideën heb jijquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
Deze topic reeks verplaatsen naar Relaties en Psychologie.![]()
![]()
Zeg!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:34 schreef Manu82 het volgende:
[..]
je bent 1 van de mensen die er voor zorgt, hiervoor was dit nog een vrij besloten clubje met kritische kanttekeningen en jij komt hier een beetje de boel opstoken.
ik lees je posts best terug, maar in een keer ben je nogal fel en allesquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg!
Lees eens even netjes m'n posts hier terug
Ben die "aanhangers van de beerput" een beetje zatquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik lees je posts best terug, maar in een keer ben je nogal fel en alles
ok begrijp hetquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ben die "aanhangers van de beerput" een beetje zat
Rakker en leukeledinges dusquote:
quote:
Je zult wel moeten, we sluiten over een paar wekenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:57 schreef Jappie het volgende:
Ik ben ze nog lang niet zat....maar goed...ik heb dan ook veel meer geduld dan jullie.
Oh, maar ik kan best fel uit de hoek komen hoor, als ik het maar echt zat benquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:55 schreef Leah het volgende:
Maarre, even just my two centsIk vind je wel erg fel Yvonne, ook niet echt admin waardig,zoals ik het gewend ben van je iig.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je zult wel moeten, we sluiten over een paar weken
Ech welquote:
doe dat in het vervolg ff wat sneller ja?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:03 schreef Leah het volgende:
Reactie op Yvonne, ben te lui om in te loggen![]()
Begin een site, sluit hem, en laat het gastenboek open!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:04 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ech wel....ik doe alles om Fok te laten zien dat ze niet zomaar alles kunnen maken..............................dat zal ze leren.
![]()
Echt!quote:
Nog een keer sorryquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
doe dat in het vervolg ff wat sneller ja?![]()
Fijn voor jequote:
Daag dat mens nou niet uit....quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:10 schreef Leah het volgende:
[..]
Fijn voor je. Maar verplaats dan de discussie naar daar waar die in jouw ogen hoort.
Je naam doet me denken aan Stalin....een man...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:36 schreef Stali het volgende:
[..]
Kan mij niet schelenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
Daag dat mens nou niet uit....![]()
*ziet doembeelden van cilindrische archieven op zich afkomen*![]()
En daar maak ik jou mod vanquote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
Daag dat mens nou niet uit....![]()
*ziet doembeelden van cilindrische archieven op zich afkomen*![]()
Oh dat mogen alleen de vermeende slachtoffers van de Grote Satan Timmerman, die mogen wel in grote getalen van onder hun stenen vandaan kruipen om maar ongefundeerde gal te spuien?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:21 schreef Leah het volgende:
[..]
Kan mij niet schelenMaar ik erger me behoorlijk aan het bashen dat hier gebeurd eigenlijk.. sluit het, verplaats het, zeg voor mijn part dat je hiet niet mee geassocieerd wil worden, whatever.
Maar kom hier niet in grote getalen opduiken om er ook wat van te vinden.
Ik heb mijn mening gisteren gegeven...vandaag ben ik moe en melig en kan ik geenzins verantwoordelijk worden gehouden voor wat ik her en der gepost heb.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:21 schreef Leah het volgende:
[..]
Kan mij niet schelenMaar ik erger me behoorlijk aan het bashen dat hier gebeurd eigenlijk.. sluit het, verplaats het, zeg voor mijn part dat je hiet niet mee geassocieerd wil worden, whatever.
Maar kom hier niet in grote getalen opduiken om er ook wat van te vinden.
gelukkig bepaal ook jij niet wie hier mogen posten en wat er gepost mag worden.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:28 schreef Leah het volgende:
Noem 4 mensen maar grote getalenDit in tegenstelling tot de beroepscritici
Geen kans? Noem acht topics maar geen kans en ze hebben nog steeds de kans.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
Alleen nog even dit...ik denk dat van het begin af aan FrancisC en co geen eerlijke kans hebben gehad om een en ander fatsoenlijk duidelijk te maken alhier...simpelweg omdat ze de Fok-handleiding niet kennen. Gisteren is mijn laatste sprankje hoop verloren gegaan dat het hier op Fok mogelijk zou zijn om tot het einde toe het topic en het verhaal hier te kunnen lezen.
Hoi ik ben Herman.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:34 schreef Stali het volgende:
[..]
Geen kans? Noem acht topics maar geen kans en ze hebben nog steeds de kans.
Was dit nu werkelijk jouw laatste sprankeltje hoop op wat sensatie? Lees dan lekker door in het gastenboek van Gert Timmerman..
ja en jij bepaalt ook wanneer ik hier welke topics moet lezen en wanneer ik moet reageren.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:35 schreef Leah het volgende:
Zal storm oogsten.. nu is het alleen even de vraag wie wat oogst. Als het je al zo lang stoort had je ook eerder kunnen posten, denk ik.
je mening slaat alleen nergens op.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:42 schreef Leah het volgende:
Ik bepaal helemaal niks hier, ik heb wel een meningen dat schijnt te mogen op een openbaar forum
Is Gert nu inmiddels al vermoord?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:37 schreef milagro het volgende:
[..]
Hoi ik ben Herman.
Ik ben een bekend paragnost, justitie heeft ook al vaak gebruik van mij gemaakt en ik zou de slachtoffers graag mijn diensten willen aanbieden om het lichaam te zoeken.
Familieleden kunnen altijd contact met mij opnemen. Alvast veel sterkte.
Met hartelijke groet,
Herman
Ps. Ik behoor niet tot de stal van Wim en Lia
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |