Volgens mij wilde jij met Gert trouwen en was Babs je voorquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:16 schreef Leukeleu het volgende:
Er komen nu in 3 dagen al meer bschuldigingen richting Gert, dan in de 3 maanden ervoor.
Ja, als Babs je weer graag beroemd wil maken, dan worden de druiven nu wel erg zuur.
Zitten ze al in Spanje?
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:16 schreef Leukeleu het volgende:
Er komen nu in 3 dagen al meer bschuldigingen richting Gert, dan in de 3 maanden ervoor.
Ja, als Babs je weer graag beroemd wil maken, dan worden de druiven nu wel erg zuur.
Zitten ze al in Spanje?
Waar maak jij je plotseling zo druk over dan als dit toch over een week al sluit?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Volgens mij wilde jij met Gert trouwen en was Babs je voor
Mijn God zeg, zie je je eigen triestheid niet in?
Wat ga je eik met je leven doen als dit forum over een week ofzo sluit?
Wij snapten dat wel, we lopen al langer mee op een forum...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:24 schreef rakker582 het volgende:
Was eigenlijk een reactie op dit bericht
[..]
Omdat die geflipte fanclub met de dag doller wordt, daarom.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:26 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Waar maak jij je plotseling zo druk over dan als dit toch over een week al sluit?
Deze topic reeks verplaatsen naar Relaties en Psychologie.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Volgens mij wilde jij met Gert trouwen en was Babs je voor
Mijn God zeg, zie je je eigen triestheid niet in?
Wat ga je eik met je leven doen als dit forum over een week ofzo sluit?
je bent 1 van de mensen die er voor zorgt, hiervoor was dit nog een vrij besloten clubje met kritische kanttekeningen en jij komt hier een beetje de boel opstoken.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Omdat die geflipte fanclub met de dag doller wordt, daarom.
Wat een snode ideën heb jijquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
Deze topic reeks verplaatsen naar Relaties en Psychologie.![]()
![]()
Zeg!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:34 schreef Manu82 het volgende:
[..]
je bent 1 van de mensen die er voor zorgt, hiervoor was dit nog een vrij besloten clubje met kritische kanttekeningen en jij komt hier een beetje de boel opstoken.
ik lees je posts best terug, maar in een keer ben je nogal fel en allesquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg!
Lees eens even netjes m'n posts hier terug
Ben die "aanhangers van de beerput" een beetje zatquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik lees je posts best terug, maar in een keer ben je nogal fel en alles
ok begrijp hetquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ben die "aanhangers van de beerput" een beetje zat
Rakker en leukeledinges dusquote:
quote:
Je zult wel moeten, we sluiten over een paar wekenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:57 schreef Jappie het volgende:
Ik ben ze nog lang niet zat....maar goed...ik heb dan ook veel meer geduld dan jullie.
Oh, maar ik kan best fel uit de hoek komen hoor, als ik het maar echt zat benquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:55 schreef Leah het volgende:
Maarre, even just my two centsIk vind je wel erg fel Yvonne, ook niet echt admin waardig,zoals ik het gewend ben van je iig.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je zult wel moeten, we sluiten over een paar weken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |