Jawel hoor, al was het maar om de kliko eens goed de waarheid te zeggen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:47 schreef Manu82 het volgende:
[..]
als ik die reacties zo lees op de forums zou ik er nooit blijven slapen![]()
Die man dacht tv te maken met zijn aanzoek.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:48 schreef Bluezz het volgende:
Ze worden ook gewoon genegeerd onze freggels
Heeft ie nog mazzel dat bijna niemand naar de tv-uitzendingen kijkt.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:49 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Die man dacht tv te maken met zijn aanzoek.
Viel effe vies tegen![]()
Mss zenden ze het nog uit ookquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:49 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ach als het voorbij is, heb ik hopelijk een paar weken om energie te tanken en de dingen te doen waar ik nu niet aan toe kom.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:45 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
precies het is je werk en s'avonds ga je weer naar huis, en soms zal dat ook niet zo zijn, denk dat je ook wel eens ergens in het land bent dat je langer weg bent thats life, ik heb er hier ook zo één
Op het tweede gezicht ook hoorquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:50 schreef Foreverblue het volgende:
Zo op het gezicht lijkt Willem me veel ouder dan Marieke...
quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:50 schreef Foreverblue het volgende:
Zo op het gezicht lijkt Willem me veel ouder dan Marieke...
ja en daar doen ook vreemden gingen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:43 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hebben ze in Zweden ook een jacuzzi dan?![]()
Misschien is nu de bruiloft in HBB morgen ook ineens wel gecanceldquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:49 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Volgens mij is het daar leuker dan hier BB5 was.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:51 schreef regenworm het volgende:
Zweden je staat al een tijdje op een balk en je moet plassen.
Dan los je het maar zo op
[afbeelding]
Ja idd maar dan heb je dat ook wel even nodig, en het mooiste is natuurlijk als alles wat de bedoeling was geslaagd is, dan heb je er ook nog voeldoening van.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:50 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ach als het voorbij is, heb ik hopelijk een paar weken om energie te tanken en de dingen te doen waar ik nu niet aan toe kom.
Hoi Snaptnix.quote:
Mooie scherpe caps Regenwormquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:52 schreef regenworm het volgende:
[..]
ja en daar doen ook vreemden gingen.
[BB SE 2006 deel 1] informatie over BB Zweden
Nee dat geloof ik niet.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:53 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Misschien is nu de bruiloft in HBB morgen ook ineens wel gecanceld![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |