Je kan deze cam bedienen allen moet je een plugin installeren en werkende krijgen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De live stream van BB SE is
http://www.bigbrother.se/kontrollrum/cam_asx.phpcam=free&code=&quality=high
Deze cam is gratis. De andere streams zijn alleen beschikbaar via betaling.
Het is me gelukt de testcamera werkend te krijgen, inclusief geluid (vrij slecht).quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:36 schreef regenworm het volgende:
[..]
Je kan deze cam bedienen allen moet je een plugin installeren en werkende krijgen.
En dat is niet zo makkelijk
De nu getoonde link komt uit op een scherm waar je 20 Krone (2 Euro) moet betalen.quote:Wanneer jij hebben afbeelding en geluid, kan jij lopen verder naar de code+hopen opdat kopen een code.
Betalen had het kunnen weten stom van mijquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het is me gelukt de testcamera werkend te krijgen, inclusief geluid (vrij slecht).
De daarop volgende instructie is (vertaald) :
[..]
De nu getoonde link komt uit op een scherm waar je 20 Krone (2 Euro) moet betalen.
Edit : Het is me duidelijk geworden, dat je via deze route de camera van de gratis stream kunt besturen, maar het besturen zelf is niet gratis.
Ik kijk via Media player de stream, lees de site en vertaal de teksten via de online vertaler. Zie de links hierboven.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:12 schreef regenworm het volgende:
bright side of life hoe volg jij BB Zweden?
Alleen het inzoemen op de dames is leuk, het is een groot huis.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De cam van de gratis stream hangt in het midden van de woonkamer aan het plafond. De normale stand van de cam is gericht op de eettafel. Daarachter zie je een spiegel, waardoor je als het ware "achter" de camera kunt kijken. Links zie je de keuken, met een grote kast + TL verlichting. Daarnaast is een deur met een X, die gaat naar de tuin waar ze regelmatig opdrachten krijgen.
Soms beweegt de cam. Dan is een kijker de cam aan het besturen. Dat gaat meestal vrij rommelig. Na enige tijd komt de cam weer terug is de neutraal stand.
Ik niet ik volg de tv-uitzendingen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik kijk via Media player de stream, lees de site en vertaal de teksten via de online vertaler. Zie de links hierboven.
Zit er eigenlijk condooms in de automaat.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
En dan maar kiezen :
[afbeelding] [afbeelding]
Er zijn meerdere "zonen". Een "Zone" is een kamer in het Nederlands. In iedere slaapkamer slapen een paar mensen, geen scheiding in jongens/meiskjes kamer (volgens de website). Ik heb nergens kunnen ontdekken dat 4 mensen zijn afgezonderd.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:32 schreef regenworm het volgende:
[..]
Alleen het inzoemen op de dames is leuk, het is een groot huis.
Er is ook een apart deel in het huis daar slapen 4 mannen.
Volgens mij hebben ze geen contact met de rest.
Ze noemen het Zoon wat de functie is is mij een raadsel
In de tv-uitzendingen hebben ze het over een Zoon (dierentuin).quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Er zijn meerdere "zonen". Een "Zone" is een kamer in het Nederlands. In iedere slaapkamer slapen een paar mensen, geen scheiding in jongens/meiskjes kamer (volgens de website). Ik heb nergens kunnen ontdekken dat 4 mensen zijn afgezonderd.
De "sovrum" is de slaapkamer. Ook hebben ze een X-kamer, een soort verwenkamer.
Heb je die extra ruimte ergens op de plattegrond van het huis gevonden ?quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:59 schreef regenworm het volgende:
[..]
In de tv-uitzendingen hebben ze het over een Zoon (dierentuin).
Hier slapen 4 of 5 mannen op de grond hebben een simpele douche.
In het huis zijn twee echte slaapkamers één voor de dames en één voor de heren.
Maar die Zoon is een extra ruimte in het huis.
Het staat niet op het kaartje maar er hangt wel een betaalde webcam (Zonen).quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Heb je die extra ruimte ergens op de plattegrond van het huis gevonden ?
Het nieuwe neukertje voor Angelica Sami is pas vier dagen in het huis.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
In de slaapkamer Angelica en Sami :
[afbeelding]
Het SE-woord "zonen" is het NL-woord "zone". SE-woord "zoon" = NL-woord "dierentuin".quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:18 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het staat niet op het kaartje maar er hangt wel een betaalde webcam (Zonen).
De derde van links
Het plaatje komt mij wel bekend voor heb gisterenavond in vogelvlucht 25 afleveringen bekeken.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het SE-woord "zonen" is het NL-woord "zone". SE-woord "zoon" = NL-woord "dierentuin".
Ik zie de betaalde cam "zonen" wel maar kan er niet uithalen dat dit een geheime slaapkamer voor 4 mannen is.
Ik werk nooit met nieuwsgroepen. Is het de moeite waard om daaraan te gaan beginnen en de TV uitzendingen te gaan bekijken ?quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:32 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het plaatje komt mij wel bekend voor heb gisterenavond in vogelvlucht 25 afleveringen bekeken.
Vind ik een moeilijke vraag het geeft een prima indruk wat er in het huis gebeurt.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik werk nooit met nieuwsgroepen. Is het de moeite waard om daaraan te gaan beginnen en de TV uitzendingen te gaan bekijken ?
Sorry ik heb een foutje gemaaktquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Regenworm, kun je me even helpen met de nieuwsgroep. Ik heb alt.binaries.tv.big-brother ingesteld. Maar ik krijg een mega hoeveelheid 'Sea of Souls" binnen. Lijken allemaal berichten van 251 Kb. Hoe kan ik nu verder filteren op "bbno" ? (newsreader Outlook Express.)
Ik wil eigenlijk alleen maar een BB SE uitzending bekijken, dus hoopte ergens een link naar een file te vinden, die in Mediaplayer kan worden geopend.
Dank voor je hulp. Ik heb nu ook de video van dag 25 binnengehaald. Was even werk om alles uit te zoeken, grabit geinstalleerd en winrar.quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:58 schreef regenworm het volgende:
[..]
Sorry ik heb een foutje gemaaktje moet zoeken naar:
BBNOSE Day 0xx # big-brother @ efnet
0xx is vanaf dag 002 t/m 026
Misschien kan je het live via het internet volgen via deze site
http://www.kanal5.se/default.aspx?id=2243
graag gedaanquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dank voor je hulp. Ik heb nu ook de video van dag 25 binnengehaald. Was even werk om alles uit te zoeken, grabit geinstalleerd en winrar.
Heb jij een hint welke dag-verslagen het leukst zijn ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |