Ik heb geen werkquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:30 schreef juiced het volgende:
TS begint trouwens.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:33 schreef juiced het volgende:
[..]
De topiktietel luidt ook: "Stel bladiebla..."
"Stel je komt huis van je werk..." Dus: Stel...je komt thuis, stel...je hebt werk, stel...je komt zelfs thuis ván je werk... Dat er dan een paard in de gang staat spreekt voor zich.quote:
Tuurlijk ik ken zat mensen die een paard in hun gang vonden. Maar die hadden geen werk ik weet dus wat mensen zonder werk met een paard in hun gang doen. Het gaat mij er juist om wat mensen met werk met een paard in de gang doen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:36 schreef juiced het volgende:
[..]
"Stel je komt huis van je werk..." Dus: Stel...je komt thuis, stel...je hebt werk. Dat er dan een paard in de gang staat spreekt voor zich.
Dan vind ik eigenlijk dat je het woord "Stel" in je TT weg had moeten laten. Maargoed, als ik thuis kom van m'n werk en ik zie dat paard weer staan in de gang, dan loop ik er altijd omheen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tuurlijk ik ken zat mensen die een paard in hun gang vonden. Maar die hadden geen werk ik weet dus wat mensen zonder werk met een paard in hun gang doen. Het gaat mij er juist om wat mensen met werk met een paard in de gang doen.
Omdat je thuis komt van je werk.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:50 schreef ScienceFriction het volgende:
Waarom zou er een paard in de gang staan?
Die laat zich gewoon nemen. Dat antwoord kan ik je zo wel gevenquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:49 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ik roep Erodome.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |