abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35433759
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 07:50 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Niet als je een goede search gebruikt.
Ik vind het veel handiger om te zien wat er aangeboden wordt, over newsgroeps browsen via binsearch bijvoorbeeld is echt onoverzichtelijk vind ik, je ziet soms dingen veel te snel over het hoofd terwijl je met headers kan sorteren enz. Je zit dan gelijk wat er allemaal gepost is.
pi_35440216
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 21:24 schreef perezoso het volgende:
Vreemd, doe je iets niet goed lijkt mij, 50 is idd niet snel, als je de uploadsnelheid helemaal openzet kakt de download snelheid in maar dat wist je denk ik wel, ik haal meestal mijn maximum, ik mag per maand 10 gb van newsservers leechen maar ik laat t links liggen, heb 't niet nodig.
hebben we het nu over Azureus? Als je zegt van neem mijn gehele bandbreedte maar dan krijg je niets?
pi_35444683
hmm, als we het dan toch over Azureus hebben....
ik heb nooit problemen met Azureus maar sinds gisteravond doet ie niets meer uploaden. Mijn upload blijft op 0kb/s staan met als gevolg dat de download ook errug laag blijft, minder dan 1kb/s terwijl hij een paar dagen geleden nog makkelijk 200kb/s aankon...
wat kan dit zijn?
Spread your love like a fever!
pi_35446290
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 15:15 schreef BlackRebel het volgende:
hmm, als we het dan toch over Azureus hebben....
ik heb nooit problemen met Azureus maar sinds gisteravond doet ie niets meer uploaden. Mijn upload blijft op 0kb/s staan met als gevolg dat de download ook errug laag blijft, minder dan 1kb/s terwijl hij een paar dagen geleden nog makkelijk 200kb/s aankon...
wat kan dit zijn?
Misschien dat het daar aan ligt, ik gebruik ook Azureus.
pi_35446488
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 15:58 schreef EricG het volgende:

[..]

Misschien dat het daar aan ligt, ik gebruik ook Azureus.
Het ligt NIET aan de client, lees het topic nog maar een keer door
Powered by Janetje®
pi_35446612
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 16:03 schreef Dubbeldrank het volgende:

[..]

Het ligt NIET aan de client, lees het topic nog maar een keer door
Oké oké. Ik snap het denk ik nog niet zo goed
Hij doet het wel beter nu. In plaats van 6 dagen en 9 uur duurt het nu nog maar 11 uur en 19 minuten! Yoechei!
pi_35446623
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 22:23 schreef ChRoNiC het volgende:

[..]

Ja ik zit ook bij een private tracker maar een wat kleinere en daar wil de snelheid toch nog wel tegenvallen.

Ik weet zo even 1,2,3 ook geen grote private trackers..
houdt torrentleech even in de gaten. Daar kun je je zo af te toe registreren en daar haal ik voor veel torrents de max snelheid van m'n ADSL lijntje.
Houdt wel je ratio in de gaten, want voor je het weet heb je een ban.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_35446737
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 16:06 schreef EricG het volgende:

[..]

Oké oké. Ik snap het denk ik nog niet zo goed
Hij doet het wel beter nu. In plaats van 6 dagen en 9 uur duurt het nu nog maar 11 uur en 19 minuten! Yoechei!
de ene keer heb je mazzel en de andere keer duurt het gewoon lang
geduld is een schone zaak
pies on joe toe
pi_35535163
het ligt wel aan de client, bij utorrent gaat dezelfde download wel snel.... bij azureus is me ook opgevallen dat ie de eerste minuut opbouwt naar een goede downloadsnelheid van tientallen kb/s en dan vervolgens weer afzwakt naar minder dan 1kb/s en daar een beetje blijft hangen vervolgens....
wazig
pi_35535205
quote:
Op maandag 27 februari 2006 10:02 schreef BlackRebel het volgende:
het ligt wel aan de client, bij utorrent gaat dezelfde download wel snel.... bij azureus is me ook opgevallen dat ie de eerste minuut opbouwt naar een goede downloadsnelheid van tientallen kb/s en dan vervolgens weer afzwakt naar minder dan 1kb/s en daar een beetje blijft hangen vervolgens....
wazig
ik heb daar eigenlijk nooit last van
hij bouwt wel op en soms zwakt ie wat af op het eind maar ze blijven nooit steken
alles wat ik tot nu toe gedownload heb heeft ie nog binnengehaald
pies on joe toe
pi_35535241
ik begin het idee te krijgen dat ik een aantal instellingen niet had moeten veranderen... maar das wel al een hele tijd geleden... ik zal azureus eens opnieuw installeren.... hopenlijk zijn dan alle instellingen verdwenen..
pi_35535258
zet je poort dan op 12247
pies on joe toe
pi_35541178
opnieuw installeren werkt dus ook niet, ik dacht dat ik heel azureus eraf had plus alles wat erbij hoort, installeer ik hem opnieuw is het weer precies hetzelfde
  maandag 27 februari 2006 @ 14:18:53 #44
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_35541499
Torrents gaan gewoon soms langzaam, soms snel. Wat maakt het uit. Als je mazzel hebt gaat iemand flink seeden, en anders maar niet. Moet je een paar uur langer wachten. Kun je de afwas gaan doen, op je bed gaan springen of staartdelingen oefenen. Er is altijd wel wat leuks te verzinnen
Stop the world, I want to get out.
pi_35542121
dat weet ik, meestal is dat ook zo.... maar nu niet.... dit is al een paar dagen bij azureus bij mij....
torrents waarvan ik zeker weet dat ze snel moeten gaan gaan zelfs extreem langzaam....
via nadere bittorrent-clients gaan ze wel sneller, dus ik zet azureurs voorlopig gewoon even in de kast, en blijf utorrent gebruiken....
  vrijdag 17 maart 2006 @ 17:15:30 #46
67385 ROG
Go on, say it.
pi_36122244
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 22:05 schreef m0ridin het volgende:
Idd aanmelden bij prive-trackers... gaat altijd prima snel bij mij hoor (200 tot 800 kb/s). Publieke trackers zijn minder omdat veel meer mensen het willen hebben en maar een klein deel blijft delen...
Ik seed me rot, mijn down/up is ongeveer 1:4 heheh. Doe mij eens zo'n private-tracker! (10000/1024 Kbit/s ADSL2+ lijntje)
pi_36124671
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 17:15 schreef ROG het volgende:

[..]

Doe mij eens zo'n private-tracker!
www.google.com
  vrijdag 17 maart 2006 @ 19:50:08 #48
67385 ROG
Go on, say it.
pi_36126281
Altijd al gedacht dat Google niet helemaal fris was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')