quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:47 schreef splendor het volgende:
Hoeveel leechers/seeds zijn er op je torrent? En hoeveel geduld heb je gehad? Het duurt gewoon even voor hij snelheid gaat opbouwen en je moet ook geluk hebben dat er genoeg snelle seeders zijn. En dan nog is een torrent met +1000 seeds / +10duizends leechers weer erg traag omdat iedereen aan het download is.
Newsleechen?quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:45 schreef reactiefractie het volgende:
bittorrent gaat niet altijd snel
newsleechen gaat altijd snel
Forwarden heb ik gedaan, en ik heb @Home. Ik zal nog iets proberen te downloaden, kijken of -ie dan wel snel gaat. In ieder geval bedankt voor alle hulpquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:54 schreef thedude0 het volgende:
Welke poort heb je ingesteld in je bittorrent client? Dan moet je die namelijk gewoon forwarden. O ja, als je chello hebt kan je normaal downloaden met bittorrent wel vergeten. Gelukkig geen eigen ervaring, maar er is wel een enorm topic over op tweakers.
nieuwsgroepenquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:45 schreef reactiefractie het volgende:
bittorrent gaat niet altijd snel
newsleechen gaat altijd snel
Bij mij komen ze toch meestal rap binnen, zowel bij public trackers en privat, ja als je de eerste downloader bent van de net geuploade torrent ben je afhankelijk v/d uploader.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:06 schreef ChRoNiC het volgende:
Torrents zijn niet zo snel hoor. Ik ben meestal al bij als het rond de 25kb/s zit. Vroeger was het misschien snel, de laatste tijd zijn dit hele normale snelheden voor BitTorrent.
Bij mij gaan ze bijna nooit snel. Vooral niet via die met veel te veel leechers gevulde publieke trackers, damn snel man 50 kbs!quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:15 schreef perezoso het volgende:
[..]
Bij mij komen ze toch meestal rap binnen, zowel bij public trackers en privat, ja als je de eerste downloader bent van de net geuploade torrent ben je afhankelijk v/d uploader.
BIj mij over het algemeen ook niet inderdaad.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:18 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Bij mij gaan ze bijna nooit snel. Vooral niet via die met veel te veel leechers gevulde publieke trackers, damn snel man 50 kbs!!
Geef mij maar usenet, even een paar groepen headeren en je hebt weer genoeg te downloaden![]()
Brakke server is nova ook, met zo'n lage rententie en compleetheid krijg je bijna nooit iets goeds binnen. Bijna alle providers hebben klote servers, er zijn er maar een paar met goede (onder andere tweakdsl).quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:26 schreef greatgonzo het volgende:
nieuwsgroepen vind ik ook troep, volgens mij staat er nix fatsoenlijks op nova.planet.nl
dc++ heeft mijn voorkeur
Het ligt er sterk aan WAT je download, en WAAR je de torrents vandaan haalt en vooral WIE er aan het uploaden (seeden) zijn. Sommige downloads gaan bij mij ook niet sneller dan 40 tot 50 kbyte/s, andere downloads komen met 400 kbyte/s omdat er een snelle seed bij zit.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:40 schreef EricG het volgende:
Ik heb nu Bittorrent gedownload, en ik heb een poort in de router open gezet zodat ik geen NAT errors krijg. Maaaar.... ik download maar met 25 kb/s, terwijl ik overal verhalen hoor dat bittorrent zo snel gaat! Aan de internetverbinding ligt het in ieder geval niet, die is gewoon snel (breedband). Wat moet ik doen?![]()
headersquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:18 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Bij mij gaan ze bijna nooit snel. Vooral niet via die met veel te veel leechers gevulde publieke trackers, damn snel man 50 kbs!!
Geef mij maar usenet, even een paar groepen headeren en je hebt weer genoeg te downloaden![]()
Ja ik zit ook bij een private tracker maar een wat kleinere en daar wil de snelheid toch nog wel tegenvallen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:15 schreef mschol het volgende:
bij de prive trackers gaat het vaak gewoon met max dl snelheid (dvdr op 670kb/sec binnentrekken)
op de public wordt het soms wel minder, maar ook afhankelijk van de soort torrent
het mooie van die private trackers is juist dat het zo'n kleine community isquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:23 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Ja ik zit ook bij een private tracker maar een wat kleinere en daar wil de snelheid toch nog wel tegenvallen.
Ik weet zo even 1,2,3 ook geen grote private trackers..
Niet als je een goede search gebruikt.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:20 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Onoverzichtelijke teringzooi en je mist de helft als je alleen via nzb's download
Ik vind het veel handiger om te zien wat er aangeboden wordt, over newsgroeps browsen via binsearch bijvoorbeeld is echt onoverzichtelijk vind ik, je ziet soms dingen veel te snel over het hoofd terwijl je met headers kan sorteren enz. Je zit dan gelijk wat er allemaal gepost is.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 07:50 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Niet als je een goede search gebruikt.
hebben we het nu over Azureus? Als je zegt van neem mijn gehele bandbreedte maar dan krijg je niets?quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:24 schreef perezoso het volgende:
Vreemd, doe je iets niet goed lijkt mij, 50 is idd niet snel, als je de uploadsnelheid helemaal openzet kakt de download snelheid in maar dat wist je denk ik wel, ik haal meestal mijn maximum, ik mag per maand 10 gb van newsservers leechen maar ik laat t links liggen, heb 't niet nodig.
Misschien dat het daar aan ligt, ik gebruik ook Azureus.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:15 schreef BlackRebel het volgende:
hmm, als we het dan toch over Azureus hebben....
ik heb nooit problemen met Azureus maar sinds gisteravond doet ie niets meer uploaden. Mijn upload blijft op 0kb/s staan met als gevolg dat de download ook errug laag blijft, minder dan 1kb/s terwijl hij een paar dagen geleden nog makkelijk 200kb/s aankon...
wat kan dit zijn?
Het ligt NIET aan de client, lees het topic nog maar een keer doorquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:58 schreef EricG het volgende:
[..]
Misschien dat het daar aan ligt, ik gebruik ook Azureus.
Oké oké. Ik snap het denk ik nog niet zo goedquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:03 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Het ligt NIET aan de client, lees het topic nog maar een keer door
houdt torrentleech even in de gaten. Daar kun je je zo af te toe registreren en daar haal ik voor veel torrents de max snelheid van m'n ADSL lijntje.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:23 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Ja ik zit ook bij een private tracker maar een wat kleinere en daar wil de snelheid toch nog wel tegenvallen.
Ik weet zo even 1,2,3 ook geen grote private trackers..
de ene keer heb je mazzel en de andere keer duurt het gewoon langquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:06 schreef EricG het volgende:
[..]
Oké oké. Ik snap het denk ik nog niet zo goed![]()
Hij doet het wel beter nu. In plaats van 6 dagen en 9 uur duurt het nu nog maar 11 uur en 19 minuten! Yoechei!![]()
ik heb daar eigenlijk nooit last vanquote:Op maandag 27 februari 2006 10:02 schreef BlackRebel het volgende:
het ligt wel aan de client, bij utorrent gaat dezelfde download wel snel.... bij azureus is me ook opgevallen dat ie de eerste minuut opbouwt naar een goede downloadsnelheid van tientallen kb/s en dan vervolgens weer afzwakt naar minder dan 1kb/s en daar een beetje blijft hangen vervolgens....
wazig
Ik seed me rot, mijn down/up is ongeveer 1:4 heheh. Doe mij eens zo'n private-tracker!quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:05 schreef m0ridin het volgende:
Idd aanmelden bij prive-trackers... gaat altijd prima snel bij mij hoor (200 tot 800 kb/s). Publieke trackers zijn minder omdat veel meer mensen het willen hebben en maar een klein deel blijft delen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |