quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:47 schreef splendor het volgende:
Hoeveel leechers/seeds zijn er op je torrent? En hoeveel geduld heb je gehad? Het duurt gewoon even voor hij snelheid gaat opbouwen en je moet ook geluk hebben dat er genoeg snelle seeders zijn. En dan nog is een torrent met +1000 seeds / +10duizends leechers weer erg traag omdat iedereen aan het download is.
Newsleechen?quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:45 schreef reactiefractie het volgende:
bittorrent gaat niet altijd snel
newsleechen gaat altijd snel
Forwarden heb ik gedaan, en ik heb @Home. Ik zal nog iets proberen te downloaden, kijken of -ie dan wel snel gaat. In ieder geval bedankt voor alle hulpquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:54 schreef thedude0 het volgende:
Welke poort heb je ingesteld in je bittorrent client? Dan moet je die namelijk gewoon forwarden. O ja, als je chello hebt kan je normaal downloaden met bittorrent wel vergeten. Gelukkig geen eigen ervaring, maar er is wel een enorm topic over op tweakers.
nieuwsgroepenquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:45 schreef reactiefractie het volgende:
bittorrent gaat niet altijd snel
newsleechen gaat altijd snel
Bij mij komen ze toch meestal rap binnen, zowel bij public trackers en privat, ja als je de eerste downloader bent van de net geuploade torrent ben je afhankelijk v/d uploader.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:06 schreef ChRoNiC het volgende:
Torrents zijn niet zo snel hoor. Ik ben meestal al bij als het rond de 25kb/s zit. Vroeger was het misschien snel, de laatste tijd zijn dit hele normale snelheden voor BitTorrent.
Bij mij gaan ze bijna nooit snel. Vooral niet via die met veel te veel leechers gevulde publieke trackers, damn snel man 50 kbs!quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:15 schreef perezoso het volgende:
[..]
Bij mij komen ze toch meestal rap binnen, zowel bij public trackers en privat, ja als je de eerste downloader bent van de net geuploade torrent ben je afhankelijk v/d uploader.
BIj mij over het algemeen ook niet inderdaad.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:18 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Bij mij gaan ze bijna nooit snel. Vooral niet via die met veel te veel leechers gevulde publieke trackers, damn snel man 50 kbs!!
Geef mij maar usenet, even een paar groepen headeren en je hebt weer genoeg te downloaden![]()
Brakke server is nova ook, met zo'n lage rententie en compleetheid krijg je bijna nooit iets goeds binnen. Bijna alle providers hebben klote servers, er zijn er maar een paar met goede (onder andere tweakdsl).quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:26 schreef greatgonzo het volgende:
nieuwsgroepen vind ik ook troep, volgens mij staat er nix fatsoenlijks op nova.planet.nl
dc++ heeft mijn voorkeur
Het ligt er sterk aan WAT je download, en WAAR je de torrents vandaan haalt en vooral WIE er aan het uploaden (seeden) zijn. Sommige downloads gaan bij mij ook niet sneller dan 40 tot 50 kbyte/s, andere downloads komen met 400 kbyte/s omdat er een snelle seed bij zit.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:40 schreef EricG het volgende:
Ik heb nu Bittorrent gedownload, en ik heb een poort in de router open gezet zodat ik geen NAT errors krijg. Maaaar.... ik download maar met 25 kb/s, terwijl ik overal verhalen hoor dat bittorrent zo snel gaat! Aan de internetverbinding ligt het in ieder geval niet, die is gewoon snel (breedband). Wat moet ik doen?![]()
headersquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:18 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Bij mij gaan ze bijna nooit snel. Vooral niet via die met veel te veel leechers gevulde publieke trackers, damn snel man 50 kbs!!
Geef mij maar usenet, even een paar groepen headeren en je hebt weer genoeg te downloaden![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |