Hij herkent em wel goed. die maal is als in zijn 2e maal dat hij een poging ondernam.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:11 schreef Pluto_Nium het volgende:
Je moet SHERMAN niet in dei Poll zetten als 2 keer![]()
hoe ga je nou kiezen welke bij welke hoort dan![]()
Hoofdpijn enzoquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:12 schreef Chriz2k het volgende:
Waarom staat die 2e van 14.gif er niet tussen?
Ik ben je eeuwig dankbaarquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:14 schreef DjDev het volgende:
[..]
Ik heb wat extra mensen opgetrommeld om op jou logo te stemmen
Van waar heb je die plaatjes eigenlijk? (Concert en naam van dat wijfkequote:Op donderdag 23 februari 2006 20:15 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik ben je eeuwig dankbaar.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:16 schreef the_legend_killer het volgende:
Die van 14.gif staat er niet in !!!!
Je kiest toch al voor Twisted, dus niet moeilijk doenquote:Het logo dat wint houden we, en daar valt dus geen discussie over te voeren
Mij ook, kan wel een slotje opquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:15 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
lijkt me al vrij duidelijk nu
Dat concert is dacht ik Sensation White ergens vandaan geplukt, dat wijf is Cameron Diaz link.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:15 schreef DjDev het volgende:
[..]
Van waar heb je die plaatjes eigenlijk? (Concert en naam van dat wijfke)
Sensation white, vandaar dat ze allemaal zwarte shirts aan hebbenquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:30 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Dat concert is dacht ik Sensation White ergens vandaan geplukt, dat wijf is Cameron Diaz link.
Het is dan ook Black.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:33 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Sensation white, vandaar dat ze allemaal zwarte shirts aan hebben![]()
Zaterdag 1200quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:05 schreef DjDev het volgende:
Hoelang kan er trouwens nog gestemd worden?
Joh. Beetje domme vooroordelen zijn tofquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:09 schreef Canisfire het volgende:
Ik vind ze allemaal niet leuk
Niet alle Pubers drinken bacardi rukken op blonde dames of zuipen bier hoor![]()
Maar dan krijg je straks wel een naam.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Joh. Beetje domme vooroordelen zijn tof
johquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:11 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Maar dan krijg je straks wel een naam.
Als die van mij beter in UVT zou passen dan dan zou de rest daar ook horen. En hoezo is hij te groot, 550*300 pixels is echt niet groot. Mischien bij 800*600 beeld resolutie, maar wie gebruikt die resolutie dan nu nog?quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:06 schreef HuHu het volgende:
De enige goede is die van SHERMAN, die is tenminste niet een half scherm groot
Verder zou die van T_L beter in UVT passen, niet echt een PUB achtige banner en hij is erg groot.
XBM: ziet er leuk uit, maar wederom een UVT achtig iets + hij is er groot.
Blaxje: erg mooi. Niet te groot en mooi gemaakt. Tweede keus, maar ik kan maar op 1 stemmen.
Marlii: tsja. Groot, paars.
SHERMAN: mooi klein formaatje. MSN dingetje erin, want PUB is toch een soort MSN geworden. Een pompom, bacardi en bier. Alleen de durex is wellicht wat overdreven. Mijn eerste keus
Op 1024x768 (de standaard resolutie), beslaat de layout van FokSilver + het logo de gehele pagina.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:18 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Als die van mij beter in UVT zou passen dan dan zou de rest daar ook horen. En hoezo is hij te groot, 550*300 pixels is echt niet groot. Mischien bij 800*600 beeld resolutie, maar wie gebruikt die resolutie dan nu nog?
Ik vind het zelf nog wel meevallen, maarja iedereen z'n eigen keuzequote:Op donderdag 23 februari 2006 21:21 schreef HuHu het volgende:
[..]
Op 1024x768 (de standaard resolutie), beslaat de layout van FokSilver + het logo de gehele pagina.
Is op zich niet erg voor een OP, maar ik vind persoonlijk dat nogal irritant. En aangezien ik toch een keuze moet maken viel die van jou daarom voor mij af.
Een zogeheten breedte = 100% als in 575 is het mooistequote:Op donderdag 23 februari 2006 21:35 schreef DjDev het volgende:
Zo is ie wat kleiner
[afbeelding]
Maar T_L en de mods moeten maar kijken welke ze willen
Vind ik ook. Ik vind hem zoals die nu is wel oke.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Een zogeheten breedte = 100% als in 575 is het mooiste
Mja..Maar als ik de breedte niet zou aanpassen de hoogte wel dan zou het plaatje een beetje raar zijn..anyway..mij maakt het niet echt uitquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Een zogeheten breedte = 100% als in 575 is het mooiste
Valt nog wel wat aan te knutselen eventueel, maar vooralsnog kiezen we klakkeloos het logo die wintquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:42 schreef DjDev het volgende:
[..]
Mja..Maar als ik de breedte niet zou aanpassen de hoogte wel dan zou het plaatje een beetje raar zijn..anyway..mij maakt het niet echt uit
Dankje.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:06 schreef HuHu het volgende:
De enige goede is die van SHERMAN, die is tenminste niet een half scherm groot
Verder zou die van T_L beter in UVT passen, niet echt een PUB achtige banner en hij is erg groot.
XBM: ziet er leuk uit, maar wederom een UVT achtig iets + hij is er groot.
Blaxje: erg mooi. Niet te groot en mooi gemaakt. Tweede keus, maar ik kan maar op 1 stemmen.
Marlii: tsja. Groot, paars.
SHERMAN: mooi klein formaatje. MSN dingetje erin, want PUB is toch een soort MSN geworden. Een pompom, bacardi en bier. Alleen de durex is wellicht wat overdreven. Mijn eerste keus
Want? elke vote wordt op IP gechecked. je kan dus moeilijk 2 keer stemmen. Als je proxy's daarvoor gaat gebruiken ben je gewoon triest. en achja, je kan er niks aan doen als mensen zeggen van : "stem eens daar op mij". Dat houd je altijd.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:12 schreef ijsmeis het volgende:
Tevens vind ik een poll een slecht idee, aangezien je daar zo makkelijk mee kan cheaten.
En raad eens hoeveel trieste mensen er op fok! zittenquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:37 schreef Messenga het volgende:
[..]
Want? elke vote wordt op IP gechecked. je kan dus moeilijk 2 keer stemmen. Als je proxy's daarvoor gaat gebruiken ben je gewoon triest. en achja, je kan er niks aan doen als mensen zeggen van : "stem eens daar op mij". Dat houd je altijd.
Enough, maar ja, daar doen we niks aan.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En raad eens hoeveel trieste mensen er op fok! zitten?
Jawel. Je kunt die poll ook gewoon achterwege laten.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:41 schreef Messenga het volgende:
[..]
Enough, maar ja, daar doen we niks aan.
Omdat we voor die manier kozen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jawel. Je kunt die poll ook gewoon achterwege laten.
Dan kunnen alleen de fok!kers stemmen en dan zien we ook meteen wie op wie stemt.
Het gaat hier niet om een nieuw kabinet. Het gaat hier maar om een logootje. Dus waarom zo anoniem houden?
Lekker eerlijk.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:46 schreef Messenga het volgende:
[..]
Omdat we voor die manier kozen.
Je zegt het zelf al, het gaat hier maar om een logootje, dus waar doe je zo moeilijk over?quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jawel. Je kunt die poll ook gewoon achterwege laten.
Dan kunnen alleen de fok!kers stemmen en dan zien we ook meteen wie op wie stemt.
Het gaat hier niet om een nieuw kabinet. Het gaat hier maar om een logootje. Dus waarom zo anoniem houden?
quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:12 schreef ijsmeis het volgende:
Ik zat te twijfelen dus die van Blaxje en Sherman, maar die van Sherman is jammer genoeg een beetje onscherp. Dus blaxje it is. De rest vind ik een beetje saai.
Tevens vind ik een poll een slecht idee, aangezien je daar zo makkelijk mee kan cheaten.
Ik houd het graag eerlijk. Wat raar zeg! Wat een moeite om gewoon normaal te stemmen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:50 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al, het gaat hier maar om een logootje, dus waar doe je zo moeilijk over?![]()
Je kan er gewoon niet tegen dat ik voor staquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik houd het graag eerlijk. Wat raar zeg! Wat een moeite om gewoon normaal te stemmen.
Waarom is dit topic dan eigenlijk open als het toch alleen maar bedoelt is om te stemmen met zo'n kutpoll? Een 2e slowchat ofzo?
quote:
Hij draait inderdaad nog op je eigen server, makkelijk aan te passen. Doe ik overigens niet, vind hem wel mooi zo.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:59 schreef Blaxje het volgende:
Mijne heeft nu afgeronde hoekjes aan de bovenkant
(werkt nog niet mooi in IE6, maar dat fix ik wel als mijn inzending wordt verkozen.)
Eerst zeg je dat het niet belangrijk is, en dan vind je het raar als men er niet zoveel moeite voor over heeft om 100% zeker te weten dat het eerlijk verloopt... Nee, duh, dat is omdat het niet belangrijk is!quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik houd het graag eerlijk. Wat raar zeg! Wat een moeite om gewoon normaal te stemmen.
Mens, zeik niet zo... ik ben echt blij dat jij hier geen moderator meer bent..quote:Waarom is dit topic dan eigenlijk open als het toch alleen maar bedoelt is om te stemmen met zo'n kutpoll? Een 2e slowchat ofzo?
Het gaat om het principe. Klaar.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:18 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Eerst zeg je dat het niet belangrijk is, en dan vind je het raar als men er niet zoveel moeite voor over heeft om 100% zeker te weten dat het eerlijk verloopt... Nee, duh, dat is omdat het niet belangrijk is!
[..]
Mens, zeik niet zo... ik ben echt blij dat jij hier geen moderator meer bent..![]()
Juist! Gewoon even nadenken wat FOK!ers mooi vindenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:00 schreef twetwe het volgende:
Die van Twisted Logic gaat alleen winnen omdat dr een mooie dame bijstaat
Nog effe een paar keer opo XBM stemmenquote:
Thanks.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:32 schreef Ayaxola het volgende:
Gestemd op die van T_L, maar eigenlijk mag er nog wel wat bij van mij, maar dat wijf is wel lekker![]()
Users kiezen. Of je kan niet tegen je verlies?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:01 schreef Blaxje het volgende:
Vrij lame truc om je kinderlijke Photoshop skills toch nog op nummer 1 te krijgen. Jammer hoor.
Ik was het niet!quote:
Die is niet eens door de 2e ronde heen gekomenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:20 schreef Bupatih het volgende:
* ZEG NEE TEGEN HET NIEUWE LOGO EN GEBRUIK DEZE!
[afbeelding]
Uit protest natuurlijk.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:33 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
toch was het volgesn messenga écht eerlijk![]()
Het zal me werkelijk worst wezen of mijn plaatje verkozen wordt.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:17 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Users kiezen. Of je kan niet tegen je verlies?
Ey, ik heb er niet mee lopen kuttenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:20 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Het zal me werkelijk worst wezen of mijn plaatje verkozen wordt.
De manier waarop vind ik alleen een beetje kleuterig.
Maargoed, geef je cyber-vriendjes maar weer opdracht de proxy-fakers te starten.
En ook niemand de opdracht gegeven?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:03 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ey, ik heb er niet mee lopen kutten.
Nopequote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En ook niemand de opdracht gegeven?
Oh spannend zegquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:52 schreef Renesite het volgende:
Nog 8 minuten, en zodra ik messenga spreek gaan we het 'bekend' maken
Zonder dat gepruts had ik al 30 stemmen, dus won ik als nogquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:45 schreef Brechtje het volgende:
Twisted Logic is out of the game.Duidelijk eraan geprutst.
Dus Blaxje staat gewoon voorop, vind die van Blaxje ook veel mooier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |