Je zegt het zelf al, het gaat hier maar om een logootje, dus waar doe je zo moeilijk over?quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jawel. Je kunt die poll ook gewoon achterwege laten.
Dan kunnen alleen de fok!kers stemmen en dan zien we ook meteen wie op wie stemt.
Het gaat hier niet om een nieuw kabinet. Het gaat hier maar om een logootje. Dus waarom zo anoniem houden?
quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:12 schreef ijsmeis het volgende:
Ik zat te twijfelen dus die van Blaxje en Sherman, maar die van Sherman is jammer genoeg een beetje onscherp. Dus blaxje it is. De rest vind ik een beetje saai.
Tevens vind ik een poll een slecht idee, aangezien je daar zo makkelijk mee kan cheaten.
Ik houd het graag eerlijk. Wat raar zeg! Wat een moeite om gewoon normaal te stemmen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:50 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al, het gaat hier maar om een logootje, dus waar doe je zo moeilijk over?![]()
Je kan er gewoon niet tegen dat ik voor staquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik houd het graag eerlijk. Wat raar zeg! Wat een moeite om gewoon normaal te stemmen.
Waarom is dit topic dan eigenlijk open als het toch alleen maar bedoelt is om te stemmen met zo'n kutpoll? Een 2e slowchat ofzo?
quote:
Hij draait inderdaad nog op je eigen server, makkelijk aan te passen. Doe ik overigens niet, vind hem wel mooi zo.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:59 schreef Blaxje het volgende:
Mijne heeft nu afgeronde hoekjes aan de bovenkant
(werkt nog niet mooi in IE6, maar dat fix ik wel als mijn inzending wordt verkozen.)
Eerst zeg je dat het niet belangrijk is, en dan vind je het raar als men er niet zoveel moeite voor over heeft om 100% zeker te weten dat het eerlijk verloopt... Nee, duh, dat is omdat het niet belangrijk is!quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik houd het graag eerlijk. Wat raar zeg! Wat een moeite om gewoon normaal te stemmen.
Mens, zeik niet zo... ik ben echt blij dat jij hier geen moderator meer bent..quote:Waarom is dit topic dan eigenlijk open als het toch alleen maar bedoelt is om te stemmen met zo'n kutpoll? Een 2e slowchat ofzo?
Het gaat om het principe. Klaar.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:18 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Eerst zeg je dat het niet belangrijk is, en dan vind je het raar als men er niet zoveel moeite voor over heeft om 100% zeker te weten dat het eerlijk verloopt... Nee, duh, dat is omdat het niet belangrijk is!
[..]
Mens, zeik niet zo... ik ben echt blij dat jij hier geen moderator meer bent..![]()
Juist! Gewoon even nadenken wat FOK!ers mooi vindenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:00 schreef twetwe het volgende:
Die van Twisted Logic gaat alleen winnen omdat dr een mooie dame bijstaat
Nog effe een paar keer opo XBM stemmenquote:
Thanks.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:32 schreef Ayaxola het volgende:
Gestemd op die van T_L, maar eigenlijk mag er nog wel wat bij van mij, maar dat wijf is wel lekker![]()
Users kiezen. Of je kan niet tegen je verlies?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:01 schreef Blaxje het volgende:
Vrij lame truc om je kinderlijke Photoshop skills toch nog op nummer 1 te krijgen. Jammer hoor.
Ik was het niet!quote:
Die is niet eens door de 2e ronde heen gekomenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:20 schreef Bupatih het volgende:
* ZEG NEE TEGEN HET NIEUWE LOGO EN GEBRUIK DEZE!
[afbeelding]
Uit protest natuurlijk.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:33 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
toch was het volgesn messenga écht eerlijk![]()
Het zal me werkelijk worst wezen of mijn plaatje verkozen wordt.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:17 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Users kiezen. Of je kan niet tegen je verlies?
Ey, ik heb er niet mee lopen kuttenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:20 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Het zal me werkelijk worst wezen of mijn plaatje verkozen wordt.
De manier waarop vind ik alleen een beetje kleuterig.
Maargoed, geef je cyber-vriendjes maar weer opdracht de proxy-fakers te starten.
En ook niemand de opdracht gegeven?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:03 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ey, ik heb er niet mee lopen kutten.
Nopequote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En ook niemand de opdracht gegeven?
Oh spannend zegquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:52 schreef Renesite het volgende:
Nog 8 minuten, en zodra ik messenga spreek gaan we het 'bekend' maken
Zonder dat gepruts had ik al 30 stemmen, dus won ik als nogquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:45 schreef Brechtje het volgende:
Twisted Logic is out of the game.Duidelijk eraan geprutst.
Dus Blaxje staat gewoon voorop, vind die van Blaxje ook veel mooier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |