Ja, morgen komen de foto's.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:02 schreef Wessiej het volgende:
HAHAH, en dan is die ook nog zijn putleud kwijt geraakt van ''12 euro''.
Foto's kunnen worden besteld vanaf 5,-.
uhm, ik... als ik er 1 zou hebbenquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:02 schreef Birri het volgende:
[..]
Welke malloot neemt dan ook een PSP mee naar school?
Ik... zo vaak...quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:02 schreef Birri het volgende:
[..]
Welke malloot neemt dan ook een PSP mee naar school?
Waarom zou je hem meenemen?quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:03 schreef Fisher het volgende:
[..]
uhm, ik... als ik er 1 zou hebben
Nee.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:03 schreef Chriz2k het volgende:
Laat me raden: Jij hebt geen dure telefoon en een PSP?
zodat ik iets te doen heb op school/bus maybe?quote:
Oh, jij gaat met de bus.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:05 schreef Fisher het volgende:
[..]
zodat ik iets te doen heb op school/bus maybe?hoef ik niet de spits 5x te lezen tijdens college
Je kan wel gaan trappen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:06 schreef Fisher het volgende:
[..]
ja ik kan lastig gaan vliegen hè
Wat nou als je te ver woont om te fietsen..quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:07 schreef Birri het volgende:
[..]
Je kan wel gaan trappen.
Of ben je bang dat je dan afvalt?
Wat is je originele account?quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:09 schreef Birri het volgende:
Overdag, is Fabian S. een gewone jongen, met een PSP, maar zodra het vanavond donker wordt is het een gewone jongen, zónder PSP.
Allahverdomme, je hebt gelijk.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:08 schreef cyberrobin het volgende:
[..]
Wat nou als je te ver woont om te fietsen..![]()
toch nog iemand hier die sommige dingen begrijptquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:08 schreef cyberrobin het volgende:
[..]
Wat nou als je te ver woont om te fietsen..![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:09 schreef Birri het volgende:
[..]
Allahverdomme, je hebt gelijk.
Sorry Fisher.
Een jongen, die bijna geen geld heeft, zijn spullen zijn gejat.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:11 schreef Repeat het volgende:
Ik wil best lachen, maar ik snap em niet![]()
hehehequote:Op donderdag 23 februari 2006 20:12 schreef Birri het volgende:
[..]
Een jongen, die bijna geen geld heeft, zijn spullen zijn gejat.
Lach hier om andermans verdriet.
dodo bloed?quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:15 schreef Birri het volgende:
Er gebeurden wel meer rare dingen, deze week.
Er zijn namelijk naakt foto's van een klasgenote verspreid door de hele school. [afbeelding]
Ook leeft er een jongen, die dodo-bloed in zich heeft.
Hoe oud is dat meisje?quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:15 schreef Birri het volgende:
Er gebeurden wel meer rare dingen, deze week.
Er zijn namelijk naakt foto's van een klasgenote verspreid door de hele school. [afbeelding]
Ook leeft er een jongen, die dodo-bloed in zich heeft.
Ja, ik ben altijd doodsbenauwd als ik naar school fiets.quote:
hebbe hebbe hebbequote:Op donderdag 23 februari 2006 20:19 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Hij beweegt zich voor als een dodo.
Binnenkort een filmpje.
zoals?quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:19 schreef Birri het volgende:
[..]
Ja, ik ben altijd doodsbenauwd als ik naar school fiets.
Niemand weet wat voor experimenten ze er uitvoeren.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:24 schreef Wessiej het volgende:
Binnen nu en heel snel komt er een gecensoreerde versie van de naaktfoto hier in dit topique.
Gemaakt door Birri.
Doe de broek alvast omlaag.
Nicequote:Op donderdag 23 februari 2006 20:24 schreef Birri het volgende:
Stervende hoere kankerurl.
Patty E
http://tinypic.com/view/?pic=ofseqb
whahaha, ze zal zich vast schamenquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:24 schreef Birri het volgende:
Patty E
quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:24 schreef Birri het volgende:
Patty E
De hele school heeft ze alquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:26 schreef cyberrobin het volgende:
[..]
Die zal dat niet vaker meer doen
Het schijnt dat er meerdere zijn, maar die zijn tot nu toe spoorloosquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:28 schreef Chriz2k het volgende:
Is dat de enige foto of is er een hele .rar?
Ff dimmen, ik ken Chuck.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:28 schreef Leer2eK het volgende:
Ik vind jou zelf een beetje triest. Hoop dat binnenkort heel je huis leeggeript is...
Dan maak ik een topic aan en laat jou uitlachen.
heb jij niks beter te doen ofzo?quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:28 schreef Leer2eK het volgende:
Ik vind jou zelf een beetje triest. Hoop dat binnenkort heel je huis leeggeript is...
Dan maak ik een topic aan en laat jou uitlachen.
Ik neem aan dat dat wel door jullie gefixt zal worden.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:29 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Het schijnt dat er meerdere zijn, maar die zijn tot nu toe spoorloos.
Uiteraard.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:31 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat wel door jullie gefixt zal worden.
ok, tot over 10 jaarquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:31 schreef Leer2eK het volgende:
Jawel, ik ga een britneyavatar maken!! Net als jou!
Das Fabian.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:00 schreef Birri het volgende:
Fabian S.
Fabian S. is een langharige jongen, met geen geld voor mooie kleren. Wel heeft hij geld voor een telefoon en een PSP. De telefoon had een waarde van ¤400 ¤200. De PSP had een waarde van ¤295.
Samen komt dat uit op ¤695 495 euro. Vandaag zijn die gestolen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Roflcopter!
Halloquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:24 schreef Birri het volgende:
Patty E
http://i1.tinypic.com/ofsq4n.jpg
[Edit] Foto beter gencensureerd.
ik ben crazyphunk hoorquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:41 schreef Birri het volgende:
[..]
Nee, Leer2ek.
Ik zou jou nooit beledigen.
dat is correctquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:46 schreef Wessiej het volgende:
En staan er geen naakfoto's van je op Fok!
whahaha, ze is geen hoer hoorquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:49 schreef Chriz2k het volgende:
Voor 5 euro ben ik bereid de ietwat minder gecensureerde versie van de foto op te sturen.
Je zou denken van niet.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:50 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
whahaha, ze is geen hoer hoor(denk ik)
quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:59 schreef Birri het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent dan ook een allochtoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |