Moet je het nóg een x doen, he wat vermoeiendquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:56 schreef mstr het volgende:
Ik heb het vandaag al een keertje voor snop gedaan
regels zijn stomquote:
ojee..een rampquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:56 schreef mstr het volgende:
Ik heb het vandaag al een keertje voor snop gedaan
best wel, wil je me nu verwennen? Omdat ik zo moe ben?quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:57 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Moet je het nóg een x doen, he wat vermoeiend
dream onquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:58 schreef mstr het volgende:
[..]
best wel, wil je me nu verwennen? Omdat ik zo moe ben?![]()
nee hoor, ik deed het omdat ik jequote:Op donderdag 23 februari 2006 19:58 schreef snopprinses het volgende:
[..]
regels zijn stom
[..]
ojee..een ramp
quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:58 schreef mstr het volgende:
[..]
best wel, wil je me nu verwennen? Omdat ik zo moe ben?![]()
Ik wil het ook wel eens weten jaquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:58 schreef Twisted_Logic het volgende:
Rene en Messenga is er al wat meer bekend welke 5 logo's er door gaan?
dat bedoel ikquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:59 schreef Ayaxola het volgende:
Een topic openen, damn daar word je moe van![]()
zo vermoeiend jaquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:59 schreef Ayaxola het volgende:
Een topic openen, damn daar word je moe van![]()
oh echt wel ..quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:59 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Stiekem wil je wel, geef het maar toe.
Grolschquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:00 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Die ja, sorry. De Grolsch slaat alweer in.
Poll is in de maak.quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:59 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik wil het ook wel eens weten ja
Er zijn er maar een paar ingestuurd die er in aanmerking voor komen, dus die van ons zijn vast al wel doorquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:59 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik wil het ook wel eens weten ja
Nu al?quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:00 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Die ja, sorry. De Grolsch slaat alweer in.
Issie zo meteen online?quote:
ORLY?quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:02 schreef DjDev het volgende:
[..]
Hey Marlii
[..]
Ja...Allemaal door 1 iemand(je weet wel wie
)
waarom?quote:
ja ik sprak hem op msn.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:02 schreef DjDev het volgende:
[..]
Hey Marlii
[..]
)
paar topic terugquote:
Maar ja...Hoest met jou?quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:03 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ja ik sprak hem op msn.
en dus dacht messenga: Ik ga mn banknopje es testenquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:03 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
paar topic terugGeklooi met messenga enzo
Goed hoor...Ik zit ONZ SC topics terug te lezen...Ik heb echt foute dingen gevraagd/t toenquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:04 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Goed he en met jou ?
die heeft ie volgens mij niet eensquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:05 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
en dus dacht messenga: Ik ga mn banknopje es testen
Messenga heeft geen banknopje...zal hij ook nooit krijgenquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:05 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
en dus dacht messenga: Ik ga mn banknopje es testen
och neequote:Op donderdag 23 februari 2006 20:05 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
die heeft ie volgens mij niet eens
quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:05 schreef DjDev het volgende:
[..]
Goed hoor...Ik zit ONZ SC topics terug te lezen...Ik heb echt foute dingen gevraagd/t toen
quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:06 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
och nee
verkeerd gedacht
Maar ben weg
Daagquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:06 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
och nee
verkeerd gedacht
Maar ben weg
quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
allemaal terug te lezen
Die van 2004 tijdens de kerstvakantie waren het leukste !
Wtf mot jij nouquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:10 schreef Renesite het volgende:
En néé DjDev, we gaan niet stoken, ben je dat van plan? Ga ff weg![]()
Hoi?quote:
Dat weet ik geloof ik nogquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:07 schreef DjDev het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een keertje gevraagd wat SM is/betekent![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:13 schreef Twisted_Logic het volgende:
-edit- is al gezegt.
Ik sta wel aan kop
We hebben het over vroeger ONZSCquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:10 schreef Renesite het volgende:
En néé DjDev, we gaan niet stoken, ben je dat van plan? Ga ff weg![]()
Jij hebt de beste !quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:13 schreef Twisted_Logic het volgende:
-edit- is al gezegt.
Ik sta wel aan kop
Ook dat misschien, maar verder ookquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:14 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
We hebben het over vroeger ONZSC
quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:06 schreef DjDev het volgende:
[..]
Messenga heeft geen banknopje...zal hij ook nooit krijgen
Geen zin in, en vandaag al helemaal niet,quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:02 schreef DjDev het volgende:
[..]
)
Dus?quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoi?
Ik ben ook mod hier?
shocking, i know.
Niet stoken, anders zouten.
Daarom is ie juist zo mooi, als je er nog bier en durex bij ging doen word het plaatje al veel te druk lijkt mequote:Op donderdag 23 februari 2006 20:20 schreef RemcoW85 het volgende:
Ik vind bij Twisted wel wat bier of Durex missen, dat is dan weer jammer. Verder wel puik, zeker die lichtshow erin.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat weet ik geloof ik nog
Dus?quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ook dat misschien, maar verder ook
[..]
[..]
Geen zin in, en vandaag al helemaal niet,
Hehe...Ik heb je ff geholpenquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:13 schreef Twisted_Logic het volgende:
-edit- is al gezegt.
Ik sta wel aan kop
vergeet de breezerflesjes nietquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:22 schreef the_legend_killer het volgende:
Bier en condooms erin is veels te druk
moeten chille foto hebben
Je loopt wel te zeiken over een medemod en dat is lullig, doe het dan op z'n minst niet openlijk maar lekker een mailtje sturen zoals ik al zei.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:21 schreef DjDev het volgende:
[..]
Dus?
Ik heb toch niks over jou gezegd?
Ken je het woord provoceren? of uitlokken?quote:
Ik heb helemaal geen kanker gezegd...Overigens als je hierover verder wilt praten kan je het via mail of FB-topic doen...Ik heb er geen zin om het hier te besprekenquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je loopt wel te zeiken over een medemod en dat is lullig, doe het dan op z'n minst niet openlijk maar lekker een mailtje sturen zoals ik al zei.
Ik vraag je om er over op te houden, open een onztopic over een petitie voor Dribbel ofzo, maar als hij loopt te zeiken met kanker dit en kanker dat mag hij van mij opzouten, en so it is.
Die horen er niet tussen, ik denk niet dat er hier iemand is die breezer drinktquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:23 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
vergeet de breezerflesjes niet![]()
had ik ook willen doen maar werd te druk ja. En als ik er bier in deed werd het Grolsch, en niet iedereen stemt daarop.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:21 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Daarom is ie juist zo mooi, als je er nog bier en durex bij ging doen word het plaatje al veel te druk lijkt me![]()
En dan gaat iedereen zeuren dat het biermerk niet goed is
Maar wees nou ff reeel, half fok scheld met kanker, dat kom je overal tegen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je loopt wel te zeiken over een medemod en dat is lullig, doe het dan op z'n minst niet openlijk maar lekker een mailtje sturen zoals ik al zei.
Ik vraag je om er over op te houden, open een onztopic over een petitie voor Dribbel ofzo, maar als hij loopt te zeiken met kanker dit en kanker dat mag hij van mij opzouten, en so it is.
[..]
Ken je het woord provoceren? of uitlokken?
Jij leest wat je wilt lezen...niet wat er staatquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ken je het woord provoceren? of uitlokken?
precies, ik heb er ook een beetje veel Grolsch in gedaanquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:24 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
had ik ook willen doen maar werd te druk ja. En als ik er bier in deed werd het Grolsch, en niet iedereen stemt daarop.
Ja, hij is verder wel mooi maar iemand die geen Grolsch drinkt stemt er niet opquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:26 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
precies, ik heb er ook een beetje veel Grolsch in gedaan
Daarom, ik weiger ook om op datquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:27 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ja, hij is verder wel mooi maar iemand die geen Grolsch drinkt stemt er niet op
Gooi em maar weer op slotquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:30 schreef Messenga het volgende:
Zo, dat was al vrij snel duidelijk in het Polletje.
Dus we hebben nieuwe OPquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:30 schreef Messenga het volgende:
Goed héquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:30 schreef Messenga het volgende:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dus we hebben nieuwe OP
tjaquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:37 schreef the_legend_killer het volgende:
Tot zaterdag
Het is nu al duidelijk.
Je weet maar nooitquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:41 schreef DjDev het volgende:
[..]
Het nieuwe PUB SC Logo #2. Poll.
Maar het heeft volgens mij niet meer zo veel nut
Ja lekkerquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:41 schreef the_legend_killer het volgende:
Smaakte het DEv ?
waarom wordt er nou nooit aan de vrouwen gedachtquote:
Dat doen we toch ook..quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:43 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
waarom wordt er nou nooit aan de vrouwen gedacht
Ik dacht aan vrouwen toen ik stemdequote:Op donderdag 23 februari 2006 20:43 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:44 schreef DjDev het volgende:
[..]
Mocht je het niet halen dan zet ik nog 50 proxy's in![]()
Juist, er zijn al zo weinig vrouwen in deze SC, vandaar dat ik haar erin heb gezetquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:44 schreef DjDev het volgende:
[..]
Dat doen we toch ook..
[afbeelding]
Knap vrouwtje!
maar ik wil niet naar een vrouw kijken in de OPquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:44 schreef DjDev het volgende:
[..]
Dat doen we toch ook..
[afbeelding]
Knap vrouwtje!
Doe mij maar Nathalie Portmanquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:44 schreef DjDev het volgende:
[..]
Dat doen we toch ook..
[afbeelding]
Knap vrouwtje!
quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:43 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn bisexueel aangelegd. Ook jijquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:45 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
maar ik wil niet naar een vrouw kijken in de OP![]()
niet dat ik die OP ooit zie![]()
Ohhh dan maak ik me geen zorgenquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:44 schreef DjDev het volgende:
[..]
Mocht je het niet halen dan zet ik nog 50 personen in![]()
Is er een aso verschil doe ik het zó - 50 of we doen het zonder pollquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:44 schreef DjDev het volgende:
[..]
Mocht je het niet halen dan zet ik nog 50 personen in![]()
Er zijn meer mannen dan vrouwen hierquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:45 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
en waarom niet danquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:45 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:46 schreef DjDev het volgende:
[..]
* DjDev geeft een hapje aan TLK
Smakelijk
Jou inzending was anders ook niet super, die heeft al een keer in de OP gestaan overigens. Dus je moet niet zeurenquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:45 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
nee dat ook nietquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:46 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
wat had het dan moeten worden, die ene toffe waar dat blikje fanta op staat ?
De regels zijn nou eenmaal gemaakt zei je net, en die werde niet veranderd, en het beinvloeden van een poll mag nietquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Is er een aso verschil doe ik het zó - 50 of we doen het zonder poll.
weet ikquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:47 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Jou inzending was anders ook niet super, die heeft al een keer in de OP gestaan overigens. Dus je moet niet zeuren![]()
Nou enquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:47 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Er zijn meer mannen dan vrouwen hier
Dan doe ik net eentje meer dan degene die als 1ste dreigt te eindigenquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Is er een aso verschil doe ik het zó - 50 of we doen het zonder poll
quote:
vechten ?quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:49 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
niet grappig ..
toch best wel
meerderheid beslist, en wij vinden dat er een vrouw in moet staanquote:
Maarja zal wel niet gebeuren, ik sta 16 stemmen voor op de 2e die maar 4 stemmen heeftquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:49 schreef DjDev het volgende:
[..]
Dan doe ik net eentje meer dan degene die als 1ste dreigt te eindigen![]()
![]()
Nou, zolang het niet opvalt kan je niets bewijzen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:49 schreef DjDev het volgende:
[..]
Dan doe ik net eentje meer dan degene die als 1ste dreigt te eindigen![]()
![]()
Geen rechtmatig bewijs, zeggen dat iets gaat doen kan altijd, of je het doet is een tweedea...quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou, zolang het niet opvalt kan je niets bewijzen.
Alhoewel, is dit bewijs genoeg
hij doet niksquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:51 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Geen rechtmatig bewijs, zeggen dat iets gaat doen kan altijd, of je het doet is een tweedea...
die baxje ofzo heeft er 5 want ik was de 5e stemquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:50 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Maarja zal wel niet gebeuren, ik sta 16 stemmen voor op de 2e die maar 4 stemmen heeft.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:50 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
meerderheid beslist, en wij vinden dat er een vrouw in moet staan
democratie enzoquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:53 schreef -Marlii- het volgende:
[..]belachelijk! Ik ga jullie aanklagen
nou enquote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:51 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Geen rechtmatig bewijs, zeggen dat iets gaat doen kan altijd, of je het doet is een tweedea...
Ach...Het is een erg kleine kans dat Twisted_Logic zal gaan verliezenquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou, zolang het niet opvalt kan je niets bewijzen.
Alhoewel, is dit bewijs genoeg
Misschien als je je tieten post dat we daar iets mee kunnen doen voor in de OPquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:53 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
belachelijk! Ik ga jullie aanklagen
Wat hij zegt.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:54 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
Misschien als je je tieten post dat we daar iets mee kunnen doen voor in de OP
Dan kom ik hier nooit meer terugquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:53 schreef the_legend_killer het volgende:
We zetten 50 cent in de OP
En dan er op gaan stampen ?quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:53 schreef the_legend_killer het volgende:
In die van Baxje staat een BrEeZaH en een Heinekenquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:52 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
die baxje ofzo heeft er 5 want ik was de 5e stem
Yo fawaka..Homies for realquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:53 schreef the_legend_killer het volgende:
Dan zou ik zowat mijn scherm onderkotsenquote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:54 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
daaromquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:55 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
In die van Baxje staat een BrEeZaH en een Heineken. Voor de rest is die opzich wel oke
.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:54 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:53 schreef the_legend_killer het volgende:
eensquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:55 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dan kom ik hier nooit meer terug
En dan een printscreen makenquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:56 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dan zou ik zowat mijn scherm onderkotsen![]()
maar dan kun je nog wel een gewone foto makenquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:57 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
En dan een printscreen maken
onee dat kan natuurlijk niet als het op het scherm zit weheheheh![]()
![]()
probleem opgelost, we zetten een vrouw en 50cent in de OP dan ben jij weg en hebben wij dat geille mokkel nogquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:57 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
daaromnja, ik dacht T_L heeft er toch al genoeg
[..]
[..]
[..]
eens
ik zat er al op te wachtenquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:58 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
probleem opgelost, we zetten een vrouw en 50cent in de OP dan ben jij weg en hebben wij dat geille mokkel nog![]()
Das kutquote:
Oiiquote:
Duim doet enorm stekerigquote:
Negerforumquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:55 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dan kom ik hier nooit meer terug
quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:57 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
En dan een printscreen maken
onee dat kan natuurlijk niet als het op het scherm zit weheheheh![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dan gaat het breezer niveau van 0 naar 100
Dat is wel kut ja. Andere houding? Ander toetsenbord? Het kan overigens ook nog door je kassa werk komen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Duim doet enorm stekerig(niet eens muis hand
en ook de verkeerde schouder een beetje
Alles goedquote:
minder fokkenquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:00 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Dat is wel kut ja. Andere houding? Ander toetsenbord? Het kan overigens ook nog door je kassa werk komen.
quote:
Ja hoor, met jou?quote:
De laatste tijd al niet zoveel meer fokken hoorquote:
h3y f4Wak4 ?quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:00 schreef DjDev het volgende:
[..]
Mooit toch...Dan krijgen we misschien cam filmpjes![]()
och, nog een leuk verhaaltje overquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:00 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Dat is wel kut ja. Andere houding? Ander toetsenbord? Het kan overigens ook nog door je kassa werk komen.
minder computeren in zijn algeheel danquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
De laatste tijd al niet zoveel meer fokken hoor
lekker Nederlandsquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
De laatste tijd al niet zoveel meer fokken hoor
Jawel lekker gewerktquote:
ik nietquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:02 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
h3y f4Wak4 ?
c0m j3 0p mSn c4mM3n ?
Dat laatste, ik werk nu elke dagquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:02 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
lekker Nederlands
maar fok je minder omdat je er last van hebt of gewoon omdat je geen tijd hebt?
Wat voor werk doe je dan?quote:
Ahaquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat laatste, ik werk nu elke dag![]()
Tijdquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:02 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
minder computeren in zijn algeheel dan![]()
Mijn ogen...wat doe jequote:Op donderdag 23 februari 2006 21:02 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
h3y f4Wak4 ?
c0m j3 0p mSn c4mM3n ?
Als je een leuk dansje voor mijn cam wilt doen wil ik er best eentje kopen hoorquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:03 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ik nietcam is kapot
![]()
edit
oh je bedoelde me niet eens
Administratief. Bestel lijsten controleren en invoeren op de computer enzoquote:
Leuk? Maar dan moet je alsnog de hele tijd dezelfde beweging makenquote:
Vooral screenshots makenquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:04 schreef DjDev het volgende:
[..]
Als je een leuk dansje voor een cam wilt doen wil ik er best eentje kopen hoor
Brb ik pak mijn breezer vertaal machine erbijquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:02 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
h3y f4Wak4 ?
c0m j3 0p mSn c4mM3n ?
quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:04 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Leuk? Maar dan moet je alsnog de hele tijd dezelfde beweging maken
Ahaquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:04 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Administratief. Bestel lijsten controleren en invoeren op de computer enzo![]()
Hoeveel uur maak je dan? Ik wil ook meer gaan werken, maar mijn AH plant mij niet in. Mischien na de verbouwingquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat laatste, ik werk nu elke dag![]()
Ja je klint negatiefquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:05 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ahabest eentoning of niet?
of klink ik nu negatief?![]()
Doe dan meteen met audioquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:04 schreef DjDev het volgende:
[..]
Als je een leuk dansje voor mijn cam wilt doen wil ik er best eentje kopen hoor
Maandag niet, dinsdag van ik geloooof 3 tot 8, woensdag 12 tot 17, vandaag 16 tot 19 en morgen word ik vást gebeldquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:05 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Hoeveel uur maak je dan? Ik wil ook meer gaan werken, maar mijn AH plant mij niet in. Mischien na de verbouwing.
Hm, op zoek gaan naar ander werk wil wel eens helpenquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:05 schreef Renesite het volgende:
[..]Ja. ik wil ook wel wat anders doen.
Oudersquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:06 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Kut broertjes die vragen of je wat voor hun wil downloaden![]()
kunnen ze dat zelf niet?quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:06 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Kut broertjes die vragen of je wat voor hun wil downloaden![]()
andere afdelingquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:06 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Hm, op zoek gaan naar ander werk wil wel eens helpen
Komt voor elkaar..en maak je maar geen zorgen over dat dansen..Als ik je cam e.d. bij je kom brengen kunnen we wel wat oefenenquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:05 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Doe dan meteen met audio
maare, ik kan niet zo goed dansen
Was niet mn bedoeling iigquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:05 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja je klint negatiefer zijn ook genoeg andere dingen
![]()
Vraag of je naar de afdeling houdbaar mag?quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:05 schreef Renesite het volgende:
[..]Ja. ik wil ook wel wat anders doen.
hm, je mag de cam wel gewoon op sturenquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:07 schreef DjDev het volgende:
[..]
Komt voor elkaar..en maak je maar geen zorgen over dat dansen..Als ik je cam e.d. bij je kom brengen kunnen we wel wat oefenen
andere afdelingquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:06 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Hm, op zoek gaan naar ander werk wil wel eens helpen
Dat is wel lekker jaquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maandag niet, dinsdag van ik geloooof 3 tot 8, woensdag 12 tot 17, vandaag 16 tot 19 en morgen word ik vást gebeld
Ik heb nog geen download programme geinstaleerd op onze computerquote:
was me nog niet eens opgevallenquote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:07 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Vraag of je naar de afdeling houdbaar mag?
Nee..Ik breng um wel...En dan maken we het wel gezellig enzoquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:07 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
hm, je mag de cam wel gewoon op sturen
omgquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:08 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik heb nog geen download programme geinstaleerd op onze computer
Doe ik morgen wel ofzo, want dat kunnen ze niet
3,80 ruimquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
andere afdeling
3.80 (ruim) p.m + 300 euro per jaar krijg ik niet zo 1 2 3 meer.
Toffe collega's, flexibele tijden.
hm, nou ik weet het nog nietquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:08 schreef DjDev het volgende:
[..]
Nee..Ik breng um wel...En dan maken we het wel gezellig enzo
Heb je goed, een beetje de baas blijven over de pc enzoquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:08 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
omgtrouwens, mn broertje mag niet eens wat downen
van mij niet dan
hahaquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:08 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
was me nog niet eens opgevallen
3.80 p.m = p.u hequote:Op donderdag 23 februari 2006 21:09 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
3,80 ruimik verdien 3,59 zonder extra's.
AFG = AfvalAardappelen, Groente, Fruit?quote:
ik dacht ook alquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
3.80 p.m = p.u he
Krijg jij die 300 eu niet?
quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:10 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
AFG = AfvalAardappelen, Groente, Fruit?
daaromquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:09 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Heb je goed, een beetje de baas blijven over de pc enzo
quote:
geef maar op, het lukt je nietquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:10 schreef DjDev het volgende:
[..]
Maar verzenden is zo duur
Brengen is veel goedkoper![]()
ik ook niet, maar ik werk dan ook nietquote:
ik ben weinig thuis ..quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:10 schreef DjDev het volgende:
[..]
Maar verzenden is zo duur
Brengen is veel goedkoper![]()
zo hoort het ookquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:11 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
daaromik regel echt alles voor die pc zo ongeveer
en met de cam+audio maggie wel meebetalen
waarschijnlijk niet neequote:Op donderdag 23 februari 2006 21:11 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
geef maar op, het lukt je niet
vind ik ook, en hij pikt het ook nogquote:
Ach...niet geschoten is altijd misquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:11 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
geef maar op, het lukt je niet
Ahh op die fiets, nouja ik welquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:11 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ik ook niet, maar ik werk dan ook niet
nu, maar ben al helemaal volgeboekt ..quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:12 schreef DjDev het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet zo lang te duren hoor
Wanneer heb je vakantie trouwens?
kan ie wachten tot ie een ons weegtquote:
Wake up, dit is PUBquote:
Hey ik ookquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:13 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
nu, maar ben al helemaal volgeboekt ..
quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:34 schreef Twisted_Logic het volgende:
Ik moet nog carnavals muziek hebben, maar ik muziek download krijg ik van dat Limburgse geklooi.
Weet iemand nog carnavals titels?
Ja surequote:Op donderdag 23 februari 2006 21:13 schreef DjDev het volgende:
[..]
Ja man..Ik ben een loverboy..je weet togg
quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:12 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Ahh op die fiets, nouja ik wel.
Ik ben helemaal niet gek!quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:13 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Wake up, dit is PUB
alhoewel, missi issie echt zo gek
Misschien wel richting oosten, net zoals ikquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:14 schreef DjDev het volgende:
[..]
Hey ik ook!
Woon je in het zuiden of noorden?
middenquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:14 schreef DjDev het volgende:
[..]
Hey ik ook!
Preciesquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:14 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Misschien wel richting oosten, net zoals ik
Ik kan je wel ongeveer wijzen waar ze woont, maar dan moet je nog wel even ongeveer 15.000 huizen langsquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:14 schreef DjDev het volgende:
[..]
Hey ik ook!
ik zei toch MISSCHIEN, oke ik zei missi maar das ff voor het gemak hetzelfdequote:Op donderdag 23 februari 2006 21:14 schreef DjDev het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet gek! [afbeelding]
Ik ben gewoon een casanova![]()
doe maar nietquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:15 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik kan je wel ongeveer wijzen waar ze woont, maar dan moet je nog wel even ongeveer 15.000 huizen langs
niet, ik zei toch stuur maar opquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:15 schreef DjDev het volgende:
[..]
Midden...Ach..Nederland is toch niet zo groot..
dus...wanneer zal ik komen?
je hebt gelijk, hij zou het nog doen ookquote:
lekkerquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:15 schreef the_legend_killer het volgende:
heb paprika chips
Hahaquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:13 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Wake up, dit is PUB
alhoewel, missi issie echt zo gek
dat bedoel ikquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:16 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
je hebt gelijk, hij zou het ook nog doen ook
Ok..het geeft niet hoorquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:15 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ik zei toch MISSCHIEN, oke ik zei missi maar das ff voor het gemak hetzelfde
gezelligquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:16 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Hahadan zou het een mislukte poging tot humor zijn ?
Haha ik woon trouwens ook in het oosten ^^
Geef je adres dan maarquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:16 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
niet, ik zei toch stuur maar op![]()
quote:
ik geef adres van de zaak welquote:
Sallandquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:17 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
gezelligWelk deel van het oosten? Betuwe? Achterhoek?
En waar ligt dat?quote:
Daar bij Raalte en Ommen enzo in de buurt?quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:17 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ik geef adres van de zaak wel
Ja kloptquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:18 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Daar bij Raalte en Ommen enzo in de buurt?
nee, is dat zo erg danquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:18 schreef DjDev het volgende:
[..]
Wil je geen kennis met mij maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |