grote beurt incl.materialen kost bij de mazda dealer minder als 250 euro,volgens je berekening zou dat normaal 400 euro zijn.quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:30 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Totaal was net onder de ¤250 en dat is ¤150 goedkoper dan voor een grote beurt (dus excl. APK en band en misschien ook remolie) bij de Mazda dealer.
Ze hebben ook de koelvloeistof en ruitensproeiervloeistof bijgevuld.
Volgens het bord bij de Mazda dealer kost het ¤380 hoor.... Daarnaast vragen zij ¤75 uurloon... Dat vind ik teveel van het goede hoor...quote:Op maandag 27 februari 2006 18:59 schreef fokkieslim het volgende:
[..]
grote beurt incl.materialen kost bij de mazda dealer minder als 250 euro,volgens je berekening zou dat normaal 400 euro zijn.
Daarbij werken bij kwikfit over het algemeen geen ervaren automonteurs.
Ik zou volgende keer toch eens de dealer bellen,je krijgt er ook een leenauto,totaal zeker beter en goedkoper als kwikfit.
Ja, ik ben er 1 keer eerder geweest kostte me ¤363 voor een nieuwe waterpompquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:52 schreef fokkieslim het volgende:
[quote]Op maandag 27 februari 2006 20:11 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Volgens het bord bij de Mazda dealer kost het ¤380 hoor.... Daarnaast vragen zij ¤75 uurloon... Dat vind ik teveel van het goede hoor...
Die 380 euro lijkt me al veel,ondanks alles is apk gratis,uurloon zit er uiteraard ook bij in.
Ben je weleens naar een dealer geweest?
Maar goed die mensen bij kwikfit werken voor niks,geloof me maar voor een autoband is kwikfit nog duurder als menig ander.
Nee, alleen een waterpomp vervangen voor ¤363quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:39 schreef fokkieslim het volgende:
dus een waterpomp incl montage een band en apk voor 363 euro,dit is een normale prijs lijkt me,laat je dit bij kwikfit doen,kun je een week later de distributie vervangen waarschijnlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |