Alles behalve benzine filter, ik heb geen aircoquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:06 schreef BaraCuda het volgende:
129 euro voor een grote beurt?
Hoe zit het met Olie vervangen + nieuw oliefilter, Benzine filters, luchtfilters, eventueel airco vloeistof, interieur filters?
Precies daarom geen kwikfit voor mij
Mijn auto kwam van een Mazda dealer af een jaar geleden en op deze uitlaat heb ik 2 jaar garantiequote:Op donderdag 23 februari 2006 18:16 schreef Omkron het volgende:
Dat van die uitlaat.. dat had ik dus ook.. en dat was een kwikfit uitlaat..!
Nee, die band en remolie kwamen er nog boven opquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:25 schreef BaraCuda het volgende:
Voor 129 euro kan al die ellende nooit vervangen zijn hoor, als je ook die band en remolie erbij telt.
Maargoed als jij er blij mee bent![]()
Oh op die fietsquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:26 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Nee, die band en remolie kwamen er nog boven op
Totaal was net onder de ¤250 en dat is ¤150 goedkoper dan voor een grote beurt (dus excl. APK en band en misschien ook remolie) bij de Mazda dealer.quote:
Er zullen vast wel goede vestigingen van zijn, maar de vestigingen die ik zie loopt half midden oosten rond. En geloof niet dat ik daar m'n auto in onderhoud wil hebbenquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:30 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Totaal was net onder de ¤250 en dat is ¤150 goedkoper dan voor een grote beurt (dus excl. APK en band en misschien ook remolie) bij de Mazda dealer.
Ze hebben ook de koelvloeistof en ruitensproeiervloeistof bijgevuld.
Ik had niet veel keus, de uitlaat moest die dag vervangen worden en ach 2 jaar garantie... Ik ga er van uit dat ik binnen 2 jaar een andere auto heb.quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:31 schreef casejunkie het volgende:
Kwikfit kan idd gewoon goed zijn. Bij een grote buurt worden alle normale dingen vervagen betreffende de filters, motorolie, bougies. Wel allemaal immitatiemateriaal en geen mazda eigen onderdelen zoals bij de Mazda dealer.
Alleen betreffende de uitlaat: Het zijn helaas wel Bosal uitlaten en die blinken niet uit betreffende kwaliteit vind ik persoonlijk.
Verder geen problemen met kwikfit mits je een goede vestiging hebt
Voorburgquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:08 schreef Toxic_nl het volgende:
Vertel eens welke vestiging dan?
De andere banden hadden nog 5mm profiel. De band die vervangen is was niet op, maar beschadigt. Er is precies hetzelfde type band er weer op gegaan.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:25 schreef Fl3xx het volgende:
Ben ik de enige die zich erover verbaasd dat er maar 1 band vervangen is??
En ik breng mijn auto naar geen enkele kwikfit, er zullen vast wel goede vestigingen tussen zitten maar ik geef toch liever wat meer uit en dan weet ik tenminste zeker dat het goed is gedaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |