nee, maar dat wil ik wel want ik moet nieuwe schoenen hebbenquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:10 schreef RemcoW85 het volgende:
Hey Marly.
Carmen, heb je nog geshopt vandaag, zo te zien niet, maar ik moest aftrappen.

gefeliciteerdquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:13 schreef -Marlii- het volgende:
Weet jullie he, Marlii heeft vakantie

Gefeliciteerdquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:13 schreef -Marlii- het volgende:
Weet jullie he, Marlii heeft vakantie

ik maandagquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:15 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik moet Dinsdag weer naar school

Schoolquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:15 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik moet Dinsdag weer naar school

Zo erg is het nietquote:

sinds wanneer mag je niet meer rollen danquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:17 schreef VASND het volgende:
Vriend is bijna van school afgekicked omdat ie een joint zat te rollen op school (niet eens schmoken)...

das niet verkeerd die 2 dagen vrij hebbenquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:17 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Zo erg is het nietIk heb de komende paar maanden een rooster van 3 dagen per week, maandag en vrijdag vrij
![]()

3 dagen les, 4 dagen weekend. Heerlijkquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:18 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
das niet verkeerd die 2 dagen vrij hebben![]()

Schoenen kopen en daarna boerenkool eten. Het klinkt steeds beterquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:13 schreef carmiie het volgende:
[..]
nee, maar dat wil ik wel want ik moet nieuwe schoenen hebben![]()

Op school hebben wij daar een regel voor blijkbaar.. en dat mens dat hem strafte wist niet eens dat sigaretten ook drugs zijnquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:18 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
sinds wanneer mag je niet meer rollen dandas toch wel wat anders dan het roken zelf dacht ik zo

je vergeet het bierquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:20 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Schoenen kopen en daarna boerenkool eten. Het klinkt steeds beter![]()
.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |