quote:Thank you for your interest in Google Page Creator! Google Page Creator has experienced extremely strong demand, and, as a result, we have temporarily limited the number of new signups as we increase capacity. In the meantime, please submit your email address and we will notify you as soon as we are ready to add new accounts. Thank you for your patience.
Ziet er idd leuk uit. Die stormloop zal wel komen juist omdat het zonder reclame is.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:57 schreef tsjsieb het volgende:
Heb je dit vandaag geregistreerd, of al langer?
Ik krijg nu namelijk de melding:
[..]
Het ziet er overigens wel grappig uit, zonder reclame![]()
Not Foundquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:52 schreef Slarioux het volgende:
Ik heb al dit:
http://slarioux.googlepages.com/home
Erg leuk!
quote:
Of omdat het nieuw is kan ookquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ziet er idd leuk uit. Die stormloop zal wel komen juist omdat het zonder reclame is.![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:27 schreef Life het volgende:
Mooie compacte source voor zo'n kleine pagina![]()
Wrom is dat eik altijd zo met die generators? Waarom kunnen die niet gewoon de simpelst mogelijke code genereren?quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:27 schreef Life het volgende:
waarschijnlijk omdat ze van de ingewikkeldeste uitgaan (kwa code) en daar dingen uithalen.. de gecompliceerde dingen zijn er dan later makkelijk toch weer in te zettenquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wrom is dat eik altijd zo met die generators? Waarom kunnen die niet gewoon de simpelst mogelijke code genereren?
Euh, dat volg ik niet helemaal.quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:39 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
waarschijnlijk omdat ze van de ingewikkeldeste uitgaan (kwa code) en daar dingen uithalen.. de gecompliceerde dingen zijn er dan later makkelijk toch weer in te zetten
Hij geeft anders best nette html-code (xhtml-strict), hij gebruikt alleen erg veel css, maar dat is volgens dat verhaaltje bovenaan nodig om 't te laten werken in meerdere browsers.quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wrom is dat eik altijd zo met die generators? Waarom kunnen die niet gewoon de simpelst mogelijke code genereren?
Ik dacht al dat het aan mij lag.quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Euh, dat volg ik niet helemaal.
Nou ik denk (maar ik ben een leek) dat die dingen van een 'gecompliceerde' pagina uit gaan en mogelijke opties voor gecompliceerde dingen inbouwen. En als je dan een simple pagina bouwt zitten alle voorzorgsmaatregelen voor een moeilijke pagina erin ... maar ik heb verder geen idee ...quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Euh, dat volg ik niet helemaal.
Aha.quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:40 schreef tsjsieb het volgende:
Hij geeft anders best nette html-code (xhtml-strict), hij gebruikt alleen erg veel css, maar dat is volgens dat verhaaltje bovenaan nodig om 't te laten werken in meerdere browsers.
Ah, op die manier bedoel je het. Ik ben ook een leek, maar wil altijd graag weten hoe dingen werken.quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:42 schreef Bosbeetle het volgende:
Nou ik denk (maar ik ben een leek) dat die dingen van een 'gecompliceerde' pagina uit gaan en mogelijke opties voor gecompliceerde dingen inbouwen. En als je dan een simple pagina bouwt zitten alle voorzorgsmaatregelen voor een moeilijke pagina erin ... maar ik heb verder geen idee ...
Het verbaasde me idd wel dat er gebruik werd gemaakt van divs, het zou er een heel stuk netter uitzien als er een aparte .css file was voor alle CSS informatie.quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:40 schreef tsjsieb het volgende:
[..]
Hij geeft anders best nette html-code (xhtml-strict), hij gebruikt alleen erg veel css, maar dat is volgens dat verhaaltje bovenaan nodig om 't te laten werken in meerdere browsers.
Op zich wel, ze gebruiken alleen enorm veel fixes.quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:27 schreef Life het volgende:
Ik heb het inmiddels, heb verder geen mail gehad ofzo.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:20 schreef doctor.starbucks het volgende:
iemand idee hoelang het duurt op de wachtlijst ? Krijg je dan mailtje oid ?
Jouw source is ook een stuk korterquote:Op zondag 26 februari 2006 14:22 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik heb het inmiddels, heb verder geen mail gehad ofzo.
Maare http://dennis.vandenberge.googlepages.com/home
Damn wat een sourcequote:Op zondag 26 februari 2006 14:40 schreef fallrite het volgende:
[..]
Jouw source is ook een stuk korter
1 2 3 4 5 6 7 | margin: 3em 2em; text-align: center; } |
Het zal in de loop van de tijd er zeker wel in komen ja.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:59 schreef HuHu het volgende:
Dat zonder reclame zal niet al te lang duren denk ik. Anders zou ik niet weten wat dit in de broncode van Slarioux doet:
[ code verwijderd ]
sowieso. zonder inkomsten geen product.quote:Op zondag 26 februari 2006 16:02 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Het zal in de loop van de tijd er zeker wel in komen ja.
Zoals ik al zei ja.quote:Op zondag 26 februari 2006 16:27 schreef SlimShady het volgende:
het was wachten op het moment dat Google zoiets maakt.
ze zijn iig Microsoft voor geweest.
[..]
sowieso. zonder inkomsten geen product.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |