ja die slet moest eens kappen met bellen, weet je wat dat kost uren aan de telefoon met haar vanuit hierquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:33 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Wat denk je wie ze aan de telefoon heeft..![]()
en toen werd je wakker met je lul in je handenquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:35 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja die slet moest eens kappen met bellen, weet je wat dat kost uren aan de telefoon met haar vanuit hier![]()
we hebben het over alizeequote:Op donderdag 23 februari 2006 20:36 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ben net op weg naar huis door de McDrive gereden, zo'n McTorino is best lekker! [afbeelding]
quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:36 schreef Sjoewe het volgende:
Mja die showkoeien foto's zijn ook altijd leuk. Ik was bij een boer in Friesland en die had ook een prijskoe, dan komt er zo'n mannetje, die poest die koe aan één kant helemaal schoon en dan maken ze die foto. Dan loopt er de rest van de dag dus een koe die aan een kant vet ranzig is en aan de andere kant brandschoon, dat is zo'n debiel gezicht
ik word altijd zo wakkerquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:36 schreef Klonk het volgende:
[..]
en toen werd je wakker met je lul in je handen![]()
moet ik nu alweer op zoek gaan naar een middelvinger smileyquote:
opa/bitch fight?quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:39 schreef Klonk het volgende:
[..]
moet ik nu alweer op zoek gaan naar een middelvinger smiley![]()
alizee is een vette koe waar ik m'n hond nog van zou af schoppenquote:
Of anders die bitchslap smileyquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:39 schreef Klonk het volgende:
[..]
moet ik nu alweer op zoek gaan naar een middelvinger smiley![]()
ik dacht meer iets van opa tegen opa en niet tegen mijquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:41 schreef Klonk het volgende:
[..]
alizee is een vette koe waar ik m'n hond nog van zou af schoppen
als je die risico's wilt lopenquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:41 schreef BaraCuda het volgende:
Als je jezelf zo laat verpauperen is niet goed
Je kan netzogoed een vet mormel trouwen....Misschien veranderd ze dan wel naar een Alizee van vroeger
Misschien valt ze nog wel mooi afquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:41 schreef BoJo het volgende:
[..]
jep![]()
zullen we die maar doorstrepen op ons lijstje?![]()
ik ben een vredelievend mensquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:41 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik dacht meer iets van opa tegen opa en niet tegen mij![]()
Jij was moe ofzoquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:41 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik dacht meer iets van opa tegen opa en niet tegen mij![]()
die moet nog meer afvallen dan ik man, enige waar zij van afvalt is het keukentrapje als dat ding in tweeen breektquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:42 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Misschien valt ze nog wel mooi af![]()
ach tis net melk, zodra het zuur word wegdonderen en een nieuw pak halenquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:43 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je ziet wat er gebeurd als je een wijf als Alizee trouwt
Niet te vertrouwen die vrouwenquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
die moet nog meer afvallen dan ik man, enige waar zij van afvalt is het keukentrapje als dat ding in tweeen breekt![]()
kwestie van blijven neuken omdat het lekker is, niet om nageslacht te fokkenquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Niet te vertrouwen die vrouwen
Denk je iets moois aan de haak te slaan, een jaar later is het een vatzige koe
quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:45 schreef Sjoewe het volgende:
Niets kutters dan vergane glorie
[afbeelding]
Mijn Daphne begint ook oud te worden
Ja kijk maar naar Aton Geesinkquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:46 schreef BoJo het volgende:
gelukkig worden wij mannen knapper met de tijd![]()
Nee Daphne Bunskoekquote:
sorryquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:48 schreef BaraCuda het volgende:
M'n avond is verpest door die kutfoto van alizee![]()
lelijke vuilnisbakkensletquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:47 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee Daphne Bunskoek, niet Daphne Deckers
Je fantasiewereld is in elkaar gestord?quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:48 schreef BaraCuda het volgende:
Hou je smoel!quote:
en je ziet d'r kut nog niet eens, maar ik heb een vermoeden hoe die er uit zietquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:48 schreef BaraCuda het volgende:
Jaquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je fantasiewereld is in elkaar gestord?
Op een dag staat ze tien jaar jonger voor m'n deur en dan gaan we trouwenquote:
Ze heeft twee horloges omquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:52 schreef Klonk het volgende:
ik was in mijn pubertijd zwaar verliefd op Debbie Gibson
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |