quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:55 schreef BoJo het volgende:
we kunnen idd beter met de Q4 gaan, veiliger![]()
en sneller.........quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:55 schreef BoJo het volgende:
we kunnen idd beter met de Q4 gaan, veiliger![]()
maar jij valt niet op met die volvo daar, ze weten niet beter.quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:55 schreef BaraCuda het volgende:
Daarintegen heb ik weer winterbanden
quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:56 schreef Alfisti het volgende:
[..]
en sneller.........
Q4 breekt niet zo snel uit he
Ja en als we pech krijgen 2 weken naar een alfa dealer zoekenquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:57 schreef BoJo het volgende:
[..]
maar jij valt niet op met die volvo daar, ze weten niet beter.
Moet je voorstellen wat voor bekijks we trekken met een Alfa![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:57 schreef Alfisti het volgende:
[..]
ff shoppen, tot over een uurtje ofzo
quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:58 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja en als we pech krijgen 2 weken naar een alfa dealer zoeken
Kennen we met de trein terugUh alfist suc6 we zien je over 2 weken wel wij gaan met de trein terug
![]()
pffff eindelijk... rustquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:58 schreef ook_gek het volgende:
Oeh OEh Oeh het is bijna zo ver. IK GA BIJNA op wintersport. Om 21uur gaan wij scheveningen verlaten![]()
Oostenrijkquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:02 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als ie maar niet naar noorwegen gaat
Collega van me gaat over 3 wken voor 2jr naar Arizona, hij wordt vlieginstucteur, hij heeft zelf net z'n opleiding afgerondquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:53 schreef M5 het volgende:
ik moet nog 'n dagje![]()
maandag vrij, dinsdag sportest en een gesprekje bij de KLu en dan zie ik wel weer...
ik ben bang dat wij het ook ff minstens een weekje moeten verschuivenquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:02 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als ie maar niet naar noorwegen gaat
ja halloquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:06 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ben bang dat wij het ook ff minstens een weekje moeten verschuiven![]()
sorryquote:
Ik mag binnenkort ook een nieuwe distributie riem enzoquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:10 schreef BoJo het volgende:
[..]
sorry![]()
besides ik breng mijn v6 voor onderhoud zondag naar Lelystad dus dan ben ik hem een hele week kwijt.![]()
krijgt mijne volgende week o.a.quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:11 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik mag binnenkort ook een nieuwe distributie riem enzo
Mja als je dan in een bocht uitglijd kun je dat beter met een 205 doenquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:13 schreef BoJo het volgende:
[..]
krijgt mijne volgende week o.a.![]()
wedden dan het gaat sneeuwen etc. net nu ik in de 205 moet de hele week![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |