true, maar dat ding is al eng als het miezertquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:15 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mja als je dan in een bocht uitglijd kun je dat beter met een 205 doen
Bevroren ramen aan de binnenkant?quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
true, maar dat ding is al eng als het miezert![]()
en het is ook vochtiger in de 205 dan buiten![]()
jaquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:16 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Bevroren rammen aan de binnenkant?
M'n Golf cabrio had dat ook in de winterquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja
niet meegekregen de vorige keer? Ik moest de binnen kant krabben, dus ik zo krabben kwam ik er na 1 kant achter dat de vloer net een beker schaaf ijs was![]()
Maar het is echt vochtig, wil niet weten wat daar allemaal aan schimmel zich ontwikkelt etc.![]()
die laatste zin gaat in het boek der zinnen die tegen u gebruikt zullen wordenquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:25 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
M'n Golf cabrio had dat ook in de winter
Niks zo kut als binnen en buiten krabben
Maar niks ree zo lekker als m'n golf type 1
quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:27 schreef Sjoewe het volgende:
Het enige moment dat je met een prettige rijervaring in een golf kan zitten is het moment dat je de oprijlaan van de sloper oprijdt.
Wat hij zegtquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:27 schreef Sjoewe het volgende:
Het enige moment dat je met een prettige rijervaring in een golf kan zitten is het moment dat je de oprijlaan van de sloper oprijdt.
veel plezier markieparkie.quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:50 schreef ook_gek het volgende:
mensen het is zo ver. Ik ga verzamelen met de mensen die ook mee op vakantie gaan. Om vervolgens om 21uur scheveningen te gaan verlaten
ik wens jullie gezellige dagen toe en tot in de toekomst
Ik ga me zo bezattenquote:
+100 kansloosquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:57 schreef BaraCuda het volgende:
Bo ik zit stiekem nog naar die alizee filmpje te kijken![]()
Dat dansen met der heupen fap fap
Ik geloof niks zonder picsquote:
stuur die link nog eensquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:57 schreef BaraCuda het volgende:
Bo ik zit stiekem nog naar die alizee filmpje te kijken![]()
Dat dansen met der heupen fap fap
quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:59 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
http://www.flurl.com/uploaded/Alize_69195.html
jij bent gewoon een mierenneukende zeikerd met te hoge verwachtingenquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:02 schreef Sjoewe het volgende:
Nou behalve dat ze heel slecht playbackt vind ik er weinig aan
We hebben duidelijk een andere smaakquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:01 schreef BoJo het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De beste auto waar ik tot nu toe in heb gereden is anders een VW Golf hoorquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:27 schreef Sjoewe het volgende:
Hoezo? Omdat ik haar niet bijzonder vindquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:03 schreef BoJo het volgende:
[..]
jij bent gewoon een mierenneukende zeikerd met te hoge verwachtingen![]()
Kolere die laatste fotoquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:01 schreef BoJo het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ben een zeikerd, let niet op mijquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De beste auto waar ik tot nu toe in heb gereden is anders een VW Golf hoor
Ook de enige, maar dat doet er niet toe
ik heb echt sterk mijn twijfels over jouw smaakquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:03 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
We hebben duidelijk een andere smaak![]()
In het archiefquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:05 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik ben een zeikerd, let niet op mij
quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:05 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb echt sterk mijn twijfels over jouw smaak![]()
post eens wat jij dan geil vind![]()
Heb je het nu over hem of over jezelfquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:03 schreef BoJo het volgende:
[..]
jij bent gewoon een mierenneukende zeikerd met te hoge verwachtingen![]()
Dus JIJ bent diegene die altijd de geile posters uit de Break Out van de bieb scheurtquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:07 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[afbeelding]
Voor haar sluit ik een pact met de duivel![]()
dat jij hem overal inhangtquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb je het nu over hem of over jezelf
Jij schopt alles met twee gaten vanonder niet van je kussenquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:05 schreef PeuRac het volgende:
Ik riep het 4 jaar geleden al, haar zou ik nooit van m'n kussen af schoppen![]()
mwaahhh... niet mijn typequote:Op donderdag 23 februari 2006 20:07 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[afbeelding]
Voor haar sluit ik een pact met de duivel![]()
Valt wel mee eigenlijk, ze moeten er beter uit zien als op Fwnk's foto'squote:
Van Bracha wel ja, daar slaap ik meequote:Op donderdag 23 februari 2006 20:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dus JIJ bent diegene die altijd de geile posters uit de Break Out van de bieb scheurt
Dus neem je je woorden terugquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:08 schreef BoJo het volgende:
[..]
mwaahhh... niet mijn type
geef mij maar Alizeetjes en lolita's![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |