Jup... waardeer ik ook heel erg! Maar de line-up van sensation vind ik ook super. Lekker weer eens wat anders... is ook een style die ikzelf minder draaiquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:07 schreef Veersesmurf het volgende:
Als Tiësto, Armin, Above & Beyond, Phynn, Niklas Harding, Solarstone etc. onder mainstream trance vallen dan waardeer ik mainstream trance idd![]()
user 59: m-kay, Member, Registered: 28-06-2003quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:17 schreef DreamAway het volgende:
[..]
hehe...wordt eerst maares member dan he jongens...![]()
Zal es een topique starten: Armin, why have you become so bad? ipv Armin why are you so good?![]()
Ik denk dat je met genoemde beschrijving ook hier niet ver komt.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:35 schreef renz0r het volgende:
[..]
Hij werd geremixed met Sean Paul, ik meen get busy.
shit das waar die is uit!!! bestellen bestellen bestellen....quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:41 schreef m-kay het volgende:
Now playing » Above And Beyond - Tri-State [] [74:47m | 206kbps | 110,21MB] «
het is zeker even wat anders. voor mij is hardstyle even iets anders waarop ik los kan gaan, bij jouw is dat zo'n line-up op sensation. smaken verschillenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:25 schreef jackson het volgende:
[..]
Jup... waardeer ik ook heel erg! Maar de line-up van sensation vind ik ook super. Lekker weer eens wat anders... is ook een style die ikzelf minder draai. Boven genoemde namen draai ikzelf namelijk veelal.
*kijkt naar boven...quote:
ghehe heb net wat diepere prog-house gekochtquote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:14 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik raad je sets van Xantra aan behalve zijn laatste dan... zijn laatste set is ook prima te pruimen uiteraard maar wat minder diep dan anders.
Trance in een Oostenrijkse ski-hutquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:35 schreef renz0r het volgende:
[..]
Hij werd geremixed met Sean Paul, ik meen get busy.
Iets van Safri Duo misschien?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:13 schreef renz0r het volgende:
In het help ik zoek een nr topic had ik geen succes, misschien hier meer
Ik zoek een techno/trance nummer wat ik vaak in de oostenrijkse discotheek hoorde. Zat een lekkere beat in de een aantal gasten meedeunde, het meegedeunde ritme ging zo:
BOEMPAUW BASSAKABASSA
iemand?
Toffe tracklist, maar was dit de eerste keer dat je met Traktor aan de slag ging?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:09 schreef Joppy het volgende:
Vanavond heb ik was ik even aan het spelen met Traktor en zowaar ook even opgenomenNiet de nieuwste nummers en ook zeker niet perfect, maar wil hem toch even met jullie delen.
Klik hier!
Ik merk wel wat jullie er van vinden
Eerste keer niet, dit is al een stuk beter dan de 1e keerquote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:16 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Toffe tracklist, maar was dit de eerste keer dat je met Traktor aan de slag ging?
op dat nieuwe album is niet de prog a la sasha te horen vind ik...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:25 schreef Trancelocator het volgende:
16 Bit Lolita’s niet te vergeten natuurlijk.![]()
Goeie shit zeg!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:41 schreef m-kay het volgende:
Now playing » Above And Beyond - Tri-State [] [74:47m | 206kbps | 110,21MB] «
Dat nieuwe album vind ik erg relaxed, maar het is voor mij meer luistermuziek, ik zou er niet op los kunnen gaan in een club of op een feest.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:29 schreef Xantra het volgende:
[..]
op dat nieuwe album is niet de prog a la sasha te horen vind ik...
maar ze zijn zeker stoer jah
Mwhaquote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:14 schreef jackson het volgende:
[..]
......
Je kan ook eens de cd van Sander Kleinenberg en Lee B....?!?
Is dat niet een track die al op Summerbreeze stondquote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mwha![]()
Trouwens, York - The Reacher Of Civilisation![]()
![]()
lee burridge cd vind ik ook beter!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:45 schreef da_rippah het volgende:
[..]
[afbeelding]
Lee Burridge! Hij heeft CD 1 gemixed en Sander de 2e. In het begin vond ik CD 2 veel beter, maar hoe vaker ik hem luister, hoe meer ik CD 1 ga waarderen. Laatst heb ook DB & Tim Paris - Future Now gekocht, welke op CD 1 staat. Ik ben ook naar de releaseparty geweest, was een bijzonder fijne partij!![]()
Kut, ik twijfelde nogquote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:01 schreef da_rippah het volgende:
Openingstrack van In Search of Sunrise 1
Hmm, ik kan me niet herrineren dat ik dat zeiquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:40 schreef da_rippah het volgende:
Ontdek je die nu pas?
01. York - The Reachers Of Civilisationquote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:01 schreef da_rippah het volgende:
Openingstrack van In Search of Sunrise 1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |