the nannyquote:Op woensdag 19 april 2006 22:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Met alle respect ThaFreak. Maar volgens mij kijk jij te veel naar the nanny op RTL4. Want je haalt de SC weg door ons te straffen naar jou idee?
Tjha wat zal ik daar nou eens op zeggen?
HAHAHAHA![]()
![]()
HAHAHAHAHAHAH
he en wat denk je?quote:Op woensdag 19 april 2006 22:36 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
the nanny![]()
het kwaad komt uit de sc en als waarschuwen en deleten niet werkt dan maar zo he![]()
dat kunnen jullie zelf ook ipv wachten totdat er een sc komt.....quote:Op woensdag 19 april 2006 22:42 schreef Fugie het volgende:
tf je moet gewoon elke keer als de sc dicht gaat een nieuwe gereed hebben staan, voorkomen is beter dan genezen !
ijsmeis heeft gepost en dat mocht nietquote:Op woensdag 19 april 2006 22:42 schreef BoJo het volgende:
Wat heeft ijsmeis gedaan dan en waarom kunnen we niet verder met de SC reeks?
nee iedere keer toestaan is een oplossingquote:Op woensdag 19 april 2006 22:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
he en wat denk je?
Het werkt echt perfect. Ik zou het je niet na kunnen doen![]()
ze wilde TF niet pijpenquote:Op woensdag 19 april 2006 22:42 schreef BoJo het volgende:
he man gek, wachten kost tijd, tijd is geldquote:Op woensdag 19 april 2006 22:43 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
dat kunnen jullie zelf ook ipv wachten totdat er een sc komt.....
zoveel werk is dat ook wel weer niet![]()
neh eerder je tenen niet uit je schoenen laten hangenquote:Op woensdag 19 april 2006 22:44 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
nee iedere keer toestaan is een oplossing![]()
tis niet specifiek ijsmeis, ze was meer de druppel enzoquote:Op woensdag 19 april 2006 22:42 schreef BoJo het volgende:
Graag gedaan Boquote:Op woensdag 19 april 2006 22:45 schreef BoJo het volgende:
oh er werd weer in FB gezeken. Vind ik ook achterlijk, als er geen SC is dan ga je er 1 maken ipv hier te kankeren.![]()
Bedankt jongens![]()
Geen dank knulquote:Op woensdag 19 april 2006 22:45 schreef BoJo het volgende:
oh er werd weer in FB gezeken. Vind ik ook achterlijk, als er geen SC is dan ga je er 1 maken ipv hier te kankeren.![]()
Bedankt jongens![]()
quote:Op woensdag 19 april 2006 22:46 schreef Sjoewe het volgende:
[afbeelding]
TF, gooi de SC open, of ik kom je rijbewijs innemen.
[afbeelding]
wordt zo opgelostquote:Op woensdag 19 april 2006 22:45 schreef stinkie het volgende:
Zeg, ThaFreak, leuk en aardig allemaal, maar kun je die knapen een SC geven, de MC begint vol te lopen op deze manier
[afbeelding]
quote:
Die klowjow zekerquote:Op woensdag 19 april 2006 22:50 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
wie zegt dat er net geen FA online was dan
![]()
Mooi dan kan iemand jou weer zwart maken.quote:Op woensdag 19 april 2006 22:50 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
wie zegt dat er net geen FA online was dan
![]()
ijsmeis was de druppel voor een flinke emmer bagger.quote:Op woensdag 19 april 2006 22:42 schreef BoJo het volgende:
Spuit honderdvierentwintig.quote:Op woensdag 19 april 2006 22:54 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ijsmeis was de druppel voor een flinke emmer bagger.
Die is flink overgelopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |