mwah.. er zijn natuurlijk ook providers waar je niet zomaar een gratis adresje scoortquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
En hoe wil je zoiets doen?
Ik heb binnen 2 minuten een mailadres gerttimerman@welkeproviderdanook aangemaakt.
Ik weet niet of je ook binnen 4 minuten een Francis Cappelle email adres hebt aangemaakt of een telefoonnummer hebt? Heb je alles wel gevolgd of heb je even een aantal topics gemist?quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb binnen 2 minuten een mailadres gerttimerman@welkeproviderdanook aangemaakt.
Bij iedere provider, chello, home, etc etc kun je meerdere adressen aanmaken.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:09 schreef teamlead het volgende:
[..]
mwah.. er zijn natuurlijk ook providers waar je niet zomaar een gratis adresje scoort
Alles gevolgd, lees jij nu eerst maar bijquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je ook binnen 4 minuten een Francis Cappelle email adres hebt aangemaakt of een telefoonnummer hebt? Heb je alles wel gevolgd of heb je even een aantal topics gemist?
Ik begreep die zin die jij quote helemaal niet.quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
En heren APK en Gert, dit soort speculaties moeten gewoon kunnen
O, dus jullie geven een soort koekje van eigen deeg!quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mag ik het als smakeloos ervaren hoe hier al 7 topics lang een of andere hetze gevoerd wordt, en let wel, nog steeds zonder enig bewijs?
Nogmaals, is het niet waar, is het een smakeloze hetze,
is het wel waar is het een smakeloos tribunaal, met 9879868975685 users als rechter, die allemaal maar een kant horen of wensen te horen.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:11 schreef APK het volgende:
Ik zit hier helemaal te trillen, ik kan het emotioneel niet meer aan. ik GA WEG uit dit topic.
ZOEK het MAAR uit.
Je vergeet de stippeltjesquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:11 schreef APK het volgende:
hihihihi.
zal ik doen, maar ga dan gvd ook niet zo snelquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Alles gevolgd, lees jij nu eerst maar bij
Ach welneequote:Op donderdag 23 februari 2006 15:12 schreef Gert het volgende:
[..]
O, dus jullie geven een soort koekje van eigen deeg!
Bravo dan.
Ff off topic, hoe ben jij eigenlijk Administrator geworden? Ingetrouwd ?quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, ingeneukt.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:14 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ff off topic, hoe ben jij eigenlijk Administrator geworden? Ingetrouwd ?
Nogmaals, het begon met een topic waar Timmerman bejubeld werd als toffe kerel. Daarna Reageerde iemand (zal Francis wel geweest zijn) dat het een klootzak is en daaropvolgend kwamen er (waarschijnlijk) meerdere mensen dit beamen. Het is gewoon moeilijk om niet te reageren als je inside info hebt.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:07 schreef yvonne het volgende:
Nogmaals, is het niet waar, is het een smakeloze hetze,
is het wel waar is het een smakeloos tribunaal, met 9879868975685 users als rechter, die allemaal maar een kant horen of wensen te horen.
Foto met de krant van vandaag in handen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maar je moet op een gegeven moment wel weten waar je stopt anders wordt het een hetze met behulp van onbewezen beschuldigingen, zwartmakerij, roddel en achterklap.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:19 schreef APK het volgende:
[..]
Nogmaals, het begon met een topic waar Timmerman bejubeld werd als toffe kerel. Daarna Reageerde iemand (zal Francis wel geweest zijn) dat het een klootzak is en daaropvolgend kwamen er (waarschijnlijk) meerdere mensen dit beamen. Het is gewoon moeilijk om niet te reageren als je inside info hebt.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:22 schreef Stali het volgende:
[..]
Maar je moet op een gegeven moment wel weten waar je stopt anders wordt het een hetze met behulp van onbewezen beschuldigingen, zwartmakerij, roddel en achterklap.
Als er steeds vragen gesteld worden is het wel zo netjes om te antwoorden.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:22 schreef Stali het volgende:
Maar je moet op een gegeven moment wel weten waar je stopt anders wordt het een hetze met behulp van onbewezen beschuldigingen, zwartmakerij, roddel en achterklap.
Hetzes interesseren me wel hoor. Het is een duidelijk psychologisch patroon dat je er in kunt zien.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Vind die opmerkingen van jou over kinderen in de tuin ook een beetje overdreven, en als het je niet interesseert wtf doe je hier dan?
had je misschien eerder in moeten stappen, die grapjes zijn voor topic 2/3/4quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:28 schreef Stali het volgende:
[..]
Hetzes interesseren me wel hoor. Het is een duidelijk psychologisch patroon dat je er in kunt zien.
En het grapje over de babylijkjes was om de spanning te breken..
Vertel? Of bedoel je dat vage mysterieuze bot wat ons wordt voorgehouden?quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:28 schreef APK het volgende:
[..]
Als er steeds vragen gesteld worden is het wel zo netjes om te antwoorden.
Bovendien zijn er inmiddels nieuwe ontwikkelingen.
Oh, dat was jouw achterliggende motivatie mbt die 10 kinderlijkjes in de tuin van de familie ?quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:22 schreef Stali het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |