Nouja Francis is vrij gemakkelijk te traceren, feiten en Sheila lijkt me ook mogelijk aangezien ze hun eigen identiteit toch al bekend hebben gemaaktquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
En hoe moet ik zien dat iemand echt is?
Bv van die ene knul uit BB5 wisten we voor die tijd zn mailadres al, stond overal op i-net, dus dat was een duidelijke zaak.
Maar hoe moeten we dat van de rest weten?
Als morgen iemand hier komt posten die zegt Balkenende te zijn, en zn adres is balkenende@chello.nl, is dat DUS Balkenende
Is dat ook een kloon?quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, ik ben ene bot die al 6 jaar FOK! vult.
En WELK doel is ook nog steeds niet duidelijk.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
Het doel is reeds gedeeltelijk bereikt zo valt te lezen tussen alle rommel van de usuals door.![]()
Een deel van het doel wel....maar tja...als je nog te besodemieterd bent om alles echt woord voor woord te lezen...dan maar niet hoor.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
En WELK doel is ook nog steeds niet duidelijk.
Kan een reden zijn ja, zeker als je je misbruikt voelt..quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:19 schreef yvonne het volgende:
a) STEL dat dat waar is, is FOK! dan de aangewezen plek...?of kies je maximale exposure, omdat de pers niet thuisgeeft,
Tot het verboden werd..quote:b) Ik ben toch in de andere topics behoorlijk wat vuilgooierij tegengekomen over een zoon.
De wederhoor komt niet. Ik weet vrijwel zeker dat ze hier meelezen, registreren kost een minuut.quote:En waar is "hoor en wederhoor"?
Kan ik morgen een koffer geld bij je komen wisselen? Allemaal briefjes van 18!quote:
De website www.gerttimmerman.com is uit de lucht!quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
En WELK doel is ook nog steeds niet duidelijk.
Dan noem je net de 3 waar de minste twijfel over is....quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nouja Francis is vrij gemakkelijk te traceren, feiten en Sheila lijkt me ook mogelijk aangezien ze hun eigen identiteit toch al bekend hebben gemaakt
Is goed, maar dat witwassen kost een hoop tegenwoordig...ik geef je er wel allemaal briefjes van 3 voor terug.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:33 schreef demins het volgende:
[..]
Kan ik morgen een koffer geld bij je komen wisselen? Allemaal briefjes van 18!
Oh.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:34 schreef Pinball het volgende:
[..]
De website www.gerttimmerman.com is uit de lucht!
Eindelijk gerechtigheid na jaren van onbegrip en hoon, eindelijk compensatie voor ontucht en financiële malversaties.
klopt, maar dan zou dit hele gezeik de hele dag zijn op basis van het feit dat er onduidelijkheid is over de geloofwaardigheid van 1 user?quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:35 schreef teamlead het volgende:
[..]
Dan noem je net de 3 waar de minste twijfel over is....
Dat stond er eerst toch nietquote:Journalisten , en andere media, kunnen voor informatie contact opnemen met de heer W. ********. Telefoon : **********
Nu heeft hij eik niet meer gezegd dan de vriend van te zijn.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:35 schreef teamlead het volgende:
[..]
Dan noem je net de 3 waar de minste twijfel over is....
Waar heb je dat gevonden?quote:
De site van Gert Timmermans junior bedankt trouwens ook de makers van de site van Gert sr (Wim H en Gert E) welke nu inmiddels down is. Ooit stonden deze heren makers dus achter beide Gert's.quote:
En Wim H ís samen met Gert eigenaar van Carpenter Productions...quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:49 schreef Jappie het volgende:
[..]
De site van Gert Timmermans junior bedankt trouwens ook de makers van de site van Gert sr (Wim H en Gert E) welke nu inmiddels down is. Ooit stonden deze heren makers dus achter beide Gert's.
Wim Huesken heet-ie. Niets geheims aan hoor.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:58 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En Wim H ís samen met Gert eigenaar van Carpenter Productions...
Wim H bekt lekkerder.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Wim Huesken heet-ie. Niets geheims aan hoor.
dan denken we nog wel eens terug aan de voorspellende woorden van Francis and friendsquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:04 schreef schatje het volgende:
Dit hele gedoe wordt binnenkort breed uitgemeten in de bekende roddelbladen. De Telegraaf zal het aanzetje wel geven met de Privé-pagina. Let maar op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |