quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:59 schreef Re het volgende:
shark ... koest af lig...
Nietusquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:43 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hij moest eigenlijk helemaal onderaan, bij "Verder nog vragen?"
Ik wil me misschien opgeven als fotograaf, het zou wel handig zijn als ik zou weten tot wanneer ik de tijd heb op dat zeker te weten.quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:43 schreef PoseidonVS het volgende:
Tot wanneer kan je je opgeven?
Voorlopig kan het nogquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:24 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ik wil me misschien opgeven als fotograaf, het zou wel handig zijn als ik zou weten tot wanneer ik de tijd heb op dat zeker te weten.
hmmmmm Mod Fight Photo Opportunityquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je wil natuurlijk Ronald spanken....als je daar nou ff mee wacht tot 6 mei, dan maken wij gaarne foto's
keldertje materiaalquote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:31 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
hmmmmm Mod Fight Photo Opportunity
ik heb liever een paar mensjes waar je wat mee kan als een grote groep mensjes die alleen maar komen kleppenquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:08 schreef Mukie het volgende:
[..]
Nietus![]()
Ze moeten zich eerst opgeven en dan pas erachter komen wat het is en dat ze eraan vast zitten.
Dan heb je direct wat je wilt: veel mensjes
Ik maak liever gewoon foto's . met of zonder mensen op een leuke locatiequote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:46 schreef blackbully het volgende:
[..]
ik heb liever een paar mensjes waar je wat mee kan als een grote groep mensjes die alleen maar komen kleppen![]()
Mensen wegshoppen is makkelijker dan ze erin shoppenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 20:03 schreef Lord Dreamer het volgende:
Ik maak liever gewoon foto's . met of zonder mensen op een leuke locatieen dat is is zeker een leuke locatie
Ik heb me toch maar aangemeld, ik ben er bij als fotograaf.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Voorlopig kan het nogOp het moment dat ik weet wanneer er betaald moet worden, weten jullie het ook
3 van de 4 die ik meeneem hebben al vaker shoots gedaanquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:46 schreef blackbully het volgende:
[..]
ik heb liever een paar mensjes waar je wat mee kan als een grote groep mensjes die alleen maar komen kleppen![]()
kijk dan heb ik er geen problemen mee.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:04 schreef Mukie het volgende:
[..]
3 van de 4 die ik meeneem hebben al vaker shoots gedaan
Voor te gaan kleppen gaan we anders wel naar een kroeg, maar 6 mei is foto's
hihihi, nee hoorquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:15 schreef blackbully het volgende:
[..]
kijk dan heb ik er geen problemen mee.
maar klonk zo van hoe meer mensen hoe gezelliger. maar je hebt op een fotodag niks aan mensen die alleen maar staan te kleppen en half in de weg lopen.
maar bij een shoot mag je wel bier drinken tochquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:29 schreef Mukie het volgende:
[..]
hihihi, nee hoor
een shoot is een shoot en een kroeg een kroeg
dan krijg je alleen maar shots voor Show hier hoe erg je van het padje af was.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:45 schreef blackbully het volgende:
[..]
maar bij een shoot mag je wel bier drinken toch![]()
tis carnaval hiero, dus dan denk je niet meer in flesjesquote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:07 schreef blackbully het volgende:
ik had het over een biertje niet over een krat.
opgeven? Echte mannen geven niet op! Die keus krijg je helemaal niet!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:38 schreef RonaldV het volgende:
Is dit het topic waar mods zich kunnen opgeven om gespankt te worden door andere mods?
U hebt gezocht op opgeven:quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:41 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
opgeven? Echte mannen geven niet op! Die keus krijg je helemaal niet!
Shark was al een stap verderquote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:54 schreef RonaldV het volgende:
[..]
U hebt gezocht op opgeven:
op·ge·ven2 (ov.ww.)
1 ophouden met iets te doen of vast te houden => abandonneren, de pijp aan Maarten geven, het bijltje erbij neergooien, laten, prijsgeven, verlaten; <=> volhouden
2 gegevens bekendmaken aan een instantie
3 iem. (iets) opdragen, tot taak stellen
4 (iem.) als kandidaat, als gegadigde voordragen => aanmelden
5 (slijm, bloed e.d.) braken
Ken Uw Taal, mijnheer!![]()
drie stappen eerder dusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |