Doe ik ook eens wat nuttigs.quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:00 schreef killswitch het volgende:
welk modje wil ff zo lief zijn om het nummertje in de TT 1 omhoog te doen
Lees het vorige topic eens door.quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:11 schreef Litso het volgende:
[..]
Heb je al door waarom je in de OP moest kijken?
En bier.quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:19 schreef Chowi het volgende:
Tieten.
zet de hoofdletters eens achter elkaarquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:08 schreef pc-fr34k het volgende:
Hoezo of, bier is toch ook hemels.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:19 schreef Chowi het volgende:
Tieten.
grote tieten en veel bierquote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:24 schreef killswitch het volgende:
[..]
zet de hoofdletters eens achter elkaar
BOFH, lees het vorige deel eens, die link enzo.quote:
Ik ben malle pietje niet. Lees het vorige deel zélf maar.quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:31 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
BOFH, lees het vorige deel eens, die link enzo.
Dat is jóuw taak als mod.quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:33 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik ben malle pietje niet. Lees het vorige deel zélf maar.![]()
BOFH is niet grappig.quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:31 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
BOFH, lees het vorige deel eens, die link enzo.
hey malle pietjequote:Op donderdag 23 februari 2006 14:33 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik ben malle pietje niet. Lees het vorige deel zélf maar.![]()
Je belde hem toch niet he.quote:
eeuuhh ja en de restquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:37 schreef Litso het volgende:
[..]
Een beetje mensen afkatten aan de telefoon, ja ha ha.
Neu, ik heb net een stukkie op die site gelezen maar ik kan er niet om lachenquote:
Waar?quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:19 schreef Chowi het volgende:
Tieten.
Anders spam je em 2 maal op dezelfde pagina!quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:41 schreef pc-fr34k het volgende:
[afbeelding].. Deze comic bevalt me wel.
!
Jij pretendeert ook een innerlijk te hebben, waar rekening mee gehouden dient te worden. Wat lief is, maar niet erg realistisch.quote:
Ah daar!quote:
Als jullie sneller zouden posten was het in het volgende topic geweest!quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:50 schreef Misstique het volgende:
[..]
Anders spam je em 2 maal op dezelfde pagina!
Ik pretendeer het niet alleen, ik héb het ook!!quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:53 schreef Stofje het volgende:
[..]
Jij pretendeert ook een innerlijk te hebben, waar rekening mee gehouden dient te worden. Wat lief is, maar niet erg realistisch.![]()
Niet zo huilenquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:55 schreef pc-fr34k het volgende:
Als jullie sneller zouden posten was het in het volgende topic geweest!
Mag ik je zoenen?quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:56 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik pretendeer het niet alleen, ik héb het ook!!
Snel dan. Stiekem.quote:
Is goed.quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:59 schreef Stofje het volgende:
[..]
Kleintje dan. Op je wang. Droog.
Komt in ieder geval in de top 5 meest romantische gebeurtenissenquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:04 schreef Stofje het volgende:
[..]
Volgens mij is dit het meest romantische wat ooit in BeF gebeurd is![]()
Romatische gebeurtenissen zijn tof.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:10 schreef Misstique het volgende:
[..]
Komt in ieder geval in de top 5 meest romatische gebeurtenissen![]()
typefoutjequote:Op donderdag 23 februari 2006 15:11 schreef Stofje het volgende:
[..]
Romatische gebeurtenissen zijn tof.
Wat voor plaatje?quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:19 schreef Biogarde het volgende:
Ja hoi![]()
Kan ik hier een plaatje aanvragen![]()
Nee.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:19 schreef Biogarde het volgende:
Ja hoi![]()
Kan ik hier een plaatje aanvragen![]()
Millie Vanilliequote:
Ondanks dat ik je niet ken, heb ik iets tegen jequote:
Dat gevoel is geheel wederzijds.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:25 schreef Biogarde het volgende:
Ondanks dat ik je niet ken, heb ik iets tegen je![]()
![]()
Ah, mooi..quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:27 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat gevoel is geheel wederzijds..
Dat deed ik sowieso al niet.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:28 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ah, mooi..
Dan hoeven we elkaar niet meer te "ontlopen"![]()
Tissur dan?quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:30 schreef Stofje het volgende:
Ik voel me kut. Qua gezondheid enzo.
Ik ook nietquote:
Is er niemand, die je ff kan komen verzorgenquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:30 schreef Stofje het volgende:
Ik voel me kut. Qua gezondheid enzo.
Alsjeblieft: een bromfietsplaatje!quote:
Mits op beschaafde wijze.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:31 schreef Stofje het volgende:
Maar laat dat jullie er niet van weerhouden vooral door te gaan elkaar niet te mogen en zulks.
Oké, oké, ik was niet zo heel liefquote:
Ik zal het in overweging nemen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:33 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Oké, oké, ik was niet zo heel lief![]()
Vergeef me![]()
ja, vandaar ook dat ik zei dat je goed bezig wasquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:11 schreef Litso het volgende:
[..]
Heb je al door waarom je in de OP moest kijken?
Dat klinkt niet goed.. moet je niet naar huis?quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:39 schreef Stofje het volgende:
[..]
Echt overdreven moe. Tranende ogen. Misselijk, af en toe.
Volgens mij ben ik zwanger of zo.
Een biertje zou ook wonderen doenquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat klinkt niet goed.. moet je niet naar huis?
Alcohol is niet overal de oplossing voorquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:53 schreef Litso het volgende:
[..]
Een biertje zou ook wonderen doen
Wel.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:57 schreef Misstique het volgende:
[..]
Alcohol is niet overal de oplossing voor![]()
Ik ken iemand die had kanker. Toen is ie maar aan de alcohol gegaan.quote:
Wel! Ik voel me ineens een stuk vrolijker vandaagquote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:59 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik ken iemand die had kanker. Toen is ie maar aan de alcohol gegaan.
Hij is niet overleden aan de kanker.
[..]
Men zal niet spotten met de doden! Jij heiden! Moge lucifer je ziel ontnemen en je voeren aan zijn hellehond!quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:59 schreef Litso het volgende:
[..]
mjah, ik vind jou ook vrij humorloos dit keer. Ik probeer er nog wat van te maken, maar als niemand meewerkt...quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:02 schreef Stofje het volgende:
Wat een saaie aflevering van BeF verder, dit.
oftewel: STERF!quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:02 schreef Misstique het volgende:
[..]
Men zal niet spotten met de doden! Jij heiden! Moge lucifer je ziel ontnemen en je voeren aan zijn hellehond!
IK BEN ZIEK, KUTUSER! :!!:@:#@$@:!#@:!#@$#$@:#@!@!! :!!$6563wquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:04 schreef nyny83 het volgende:
[..]
mjah, ik vind jou ook vrij humorloos dit keer. Ik probeer er nog wat van te maken, maar als niemand meewerkt...
Vandaar dat ik vandaag niet zo grappig ben. Anders ben ik veel grappiger.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:05 schreef Stofje het volgende:
[..]
IK BEN ZIEK, KUTUSER! :!!:@:#@$@:!#@:!#@$#$@:#@!@!! :!!$6563w
is je humor ook aangetast dan?quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:05 schreef Stofje het volgende:
[..]
Oh, ok, dan is het goed.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:05 schreef Stofje het volgende:
[..]
Vandaar dat ik vandaag niet zo grappig ben. Anders ben ik veel grappiger.
Ik laat hier met opzet een woordgrapje weg met betrekking tot humor/tumor.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:05 schreef Stofje het volgende:
[..]
Werkelijk? Ik kan geen opmerkelijk verschil bemerken met je normale wijze van posten.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:05 schreef Stofje het volgende:
[..]
Vandaar dat ik vandaag niet zo grappig ben. Anders ben ik veel grappiger.
je mag best grappen over kanker maken als het om Stofje gaat hoor.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:07 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik laat hier met opzet een woordgrapje weg met betrekking tot humor/tumor.
Wat een fijne zin in taalkundig opzicht.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:08 schreef Misstique het volgende:
[..]
Werkelijk? Ik kan geen opmerkelijk verschil bemerken met je normale wijze van posten.
Ik laat BeF voorlopig maar even voor wat het is.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:08 schreef Misstique het volgende:
[..]
Werkelijk? Ik kan geen opmerkelijk verschil bemerken met je normale wijze van posten.
Zeer poetisch.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:09 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wat een fijne zin in taalkundig opzicht.
Je laat je toch niet zomaar wegpesten joh, toon eens ruggengraat, net als Jacksonquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:09 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik laat BeF voorlopig maar even voor wat het is.
*teleurgesteld afdruipt.
Drie keer raden wie hem dan gewoon weer opengooitquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:11 schreef Stofje het volgende:
Ik overweeg BeF gewoon helemaal te sluiten. Zo weinig respect meer voor elkander.
Het was maar een garpje lieverd, blijf nog evenquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:09 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik laat BeF voorlopig maar even voor wat het is.
*teleurgesteld afdruipt.
Valt best mee, je moet de humor ervan inzien hequote:Op donderdag 23 februari 2006 16:11 schreef Stofje het volgende:
Ik overweeg BeF gewoon helemaal te sluiten. Zo weinig respect meer voor elkander.
Dat heeft Yvonne ook wel eens geprobeerd.. het is haar niet gelukt, dus ik geef je zeer weinig kans van slagen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:11 schreef Stofje het volgende:
Die PIquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:10 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Je laat je toch niet zomaar wegpesten joh, toon eens ruggengraat, net als Jackson
Battle of the mods.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:12 schreef Litso het volgende:
[..]
Drie keer raden wie hem dan gewoon weer opengooit
Place your bets nów!quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:22 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik ga niet met Stofje vechten.
Ik sla geen vrouwen.
Dat waren overigens twee volledig los van elkaar staande stukjes informatie over mijzelf.quote:
Ik zou niet durven.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:47 schreef Litso het volgende:
Dan is het goed. Als je me maar niet in de steek laat voor nutteloze dingen.
Wat prijs ik mezelf toch gelukkig met mensen als jij in mijn chatkliekje.quote:
Insgelijks.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:49 schreef Litso het volgende:
[..]
Wat prijs ik mezelf toch gelukkig met mensen als jij in mijn chatkliekje.
Ja dat vroeg ik me dus ook al af.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:53 schreef Misstique het volgende:
En waar is de rest eigenlijk?
Just the two of usquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:55 schreef Misstique het volgende:
oooollll baaiiii maaaaiiisself
don wanna be
ooooolllll baaaaaaiiiii maaaaaaiiiiiissellf anymooooorree
We can make it if we try!quote:
Ik moet altijd voor mezelf koken.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:58 schreef Litso het volgende:
[..]
Gister friet.
Vanavond wordt er voor me gekookt
Ik eet zo af en toe bij mijn oudersquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:58 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik moet altijd voor mezelf koken.
[..]
Nee want ik ga nu ff tv kijken.quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:01 schreef Misstique het volgende:
Gaan we saampjes dit topic volspammenschrijven?![]()
Je gaat me verlaten?quote:
Ik krijg betaald om op mijn zieke broertje te passen. Dus moet ik wel af en toe even mijn hoofd laten zienquote:
Dat is een valide reden, je hebt mijn permissiequote:Op donderdag 23 februari 2006 17:08 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik krijg betaald om op mijn zieke broertje te passen. Dus moet ik wel af en toe even mijn hoofd laten zien
*snijdtquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:26 schreef Janetje het volgende:
Is dit de stilte voor de storm?
De spanning is om te snijden...
*hoort spanning's angst- en pijnschreeuw.quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:30 schreef Janetje het volgende:
[..]
*hoort spanning's angst- en pijnschreeuw.
Lang niet in bad geweest somsquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*is nog steeds in a bad mood...
quote:
Ach ja.. als je het over de duvel hebt he..quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:40 schreef Anguisy het volgende:
[..]
Iemand sneed iets open en toen kwam deze oude kloon plots tevoorschijn.![]()
Onmiddelijk slangen overal.quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:42 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach ja.. als je het over de duvel hebt he..
quote:
Jazeker.quote:
Ahah.. een stoere slang dus.quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:59 schreef Snakey het volgende:
*Weg is*
zo laat? meh ik ben net wakker van het uitbuikenquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:27 schreef Litso het volgende:
BeF Dinnerdip?
Klinkt lekkerquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:27 schreef Litso het volgende:
BeF Dinnerdip?
Je bent weer aan het verslag geven.quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:22 schreef Janetje het volgende:
Welkom terug bij aflevering 428 van BeF, Bier en Frituur.
Wij komen weer terug in uw huiskamer op het punt dat lichamelijk zwakke mod Stofje door kutnewbiemod uitgedaagd wordt.
Wie zal er winnen, de zwakke of de newbie?
Blijf kijken.
Van wie?quote:
K-u-tquote:
Nope.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:22 schreef Janetje het volgende:
Meer mensen msn problemen?
neujquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:22 schreef Janetje het volgende:
Meer mensen msn problemen?
ik denk niet dat je veel positieve reacties zult hebbenquote:
Hehehe.. positief..quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:48 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
ik denk niet dat je veel positieve reacties zult hebben
quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:48 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
ik zou em van Fok! afhalen!
Que?quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:03 schreef Misstique het volgende:
Kort concert.
Kom net trug van een optreden in Hedon van Liset Alea.quote:
Ik was vanmiddag nog in popfront (d'r naast)....quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:06 schreef Misstique het volgende:
[..]
Kom net trug van een optreden in Hedon van Liset Alea.
Daar ben ik nog per ongeluk naar binnen gelopenquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:06 schreef xrrwr het volgende:
[..]
Ik was vanmiddag nog in popfront (d'r naast)....![]()
![]()
Toeval.
Ja jij zegt het...quote:
Hoelaat precies?quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:08 schreef Misstique het volgende:
[..]
Daar ben ik nog per ongeluk naar binnen gelopen![]()
Vanaaf pas, rond 8 uur.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:09 schreef xrrwr het volgende:
[..]
Hoelaat precies?
Ik herkende je niet.
Dat is te laat, ik was er rond 3/4 uur.quote:
Volgende keer beter plannen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:12 schreef xrrwr het volgende:
[..]
Dat is te laat, ik was er rond 3/4 uur.
quote:
Hey, ze huldigen toch die winterspelen-lui in Zwolle?quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:15 schreef Misstique het volgende:
[..]
Volgende keer beter plannen..
Klopt, maandag op t station. Weet alleen niet hoe laat..quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:20 schreef xrrwr het volgende:
[..]
Hey, ze huldigen toch die winterspelen-lui in Zwolle?
Ik heb ook geen idee.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:21 schreef Misstique het volgende:
[..]
Klopt, maandag op t station. Weet alleen niet hoe laat..
I'm in.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:22 schreef xrrwr het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee.
Misschien een idee voor een pintje voor wie kan komen?
De docter of een andere tent?quote:
Die is wat klein, mss beter Sally's?quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:25 schreef xrrwr het volgende:
[..]
De docter of een andere tent?
Kans dat alles vol zit maar het valt te proberen.
Waar zit dat? (ik ga alleen maar naar de rock-inn en de docterquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:27 schreef Misstique het volgende:
[..]
Die is wat klein, mss beter Sally's?
Op de Sassenstraatquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:28 schreef xrrwr het volgende:
[..]
Waar zit dat? (ik ga alleen maar naar de rock-inn en de docter)
Öh? Tig keer doorheen gelopen/gefietst maar nooit gezien.quote:
Het zit vlakbij de sexshopquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:31 schreef xrrwr het volgende:
[..]
Öh? Tig keer doorheen gelopen/gefietst maar nooit gezien.
Ah, dat komt me wel bekend voor.quote:
Meerdere zelfs.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:34 schreef xrrwr het volgende:
[..]
Ah, dat komt me wel bekend voor.
Met die dildo in de etalage?
En niet laten liggen zoals Chowiquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:33 schreef Janetje het volgende:
Tof, mn camera doet het.
Naja, I can remember Sally.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:37 schreef Misstique het volgende:
Het heet trouwens Sally O'briens, maar iedereen kort het altijd af.
Ik zal mn best doen..quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En niet laten liggen zoals Chowi
Misschien kan Chowi ook wel komen.quote:
Ohja, waar ook!quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
Misschien kan Chowi ook wel komen.
Tof, mss ff op MSN bespreken ook met de rest?quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:46 schreef xrrwr het volgende:
[..]
Ohja, waar ook!
KS heul misschien ook. :T
Ik zal Frank wel ff aantikken.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
Tof, mss ff op MSN bespreken ook met de rest?
Hopen dat deze niet in de mist gaat.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:46 schreef Janetje het volgende:
Spontane meets zijn ok.
Hey.. ik heb geen enkele hand in deze meet.. dus dat zit wel goedquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:49 schreef xrrwr het volgende:
[..]
Hopen dat deze niet in de mist gaat.
Ik ga sowieso met mn zusje, dus aan mij zal t niet liggenquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:49 schreef xrrwr het volgende:
[..]
Hopen dat deze niet in de mist gaat.
Zusje?quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:53 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ga sowieso met mn zusje, dus aan mij zal t niet liggen![]()
Nou c.quote:
Ik laat haar niet bij c. in de buurtquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:00 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nou c.
Doe je beste muts maar op.
Ik zeg maar niks over mutsen nu, dat komt altijd raar overquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:00 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nou c.
quote:
Die ik nu opheb dus.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:00 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nou c.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:03 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik laat haar niet bij c. in de buurt![]()
Awwww...quote:
Trouwens, ik ben niet zo'n charmeur dus maak je maar niet druk.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:03 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik laat haar niet bij c. in de buurt![]()
Ik maak me ook niet echt druk als t mn zusje betreft.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:09 schreef xrrwr het volgende:
[..]
Trouwens, ik ben niet zo'n charmeur dus maak je maar niet druk.
Zo had ik het nog niet eens bekeken.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:11 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wat een slechte, verkapte uitnodiging tot cammen zeg
Watan, bezet, lesbo, blind?quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:12 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik maak me ook niet echt druk als t mn zusje betreft.
Oh ja.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:16 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat laatste is juist wel gevaarlijk
Niks van dat al.quote:
Oh wacht, ze is kieskeurig.quote:
Ik moet wel.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:23 schreef Janetje het volgende:
Stelletje zeikerds.
Klopt. Zo nu en dan moet dat wel ja.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:23 schreef Janetje het volgende:
Stelletje zeikerds.
Jij hebt J. alquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:21 schreef xrrwr het volgende:
[..]
Oh wacht, ze is kieskeurig.
Fuck, want ik moet het meestal doen met mijn persoonlijkheid en die is al verrot.
Wat nah.quote:
Lees het vakje relatie in m'n fobo.quote:
Die staat bij mij ook niet ingevuld, dat zegt niksquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:36 schreef xrrwr het volgende:
[..]
Lees het vakje relatie in m'n fobo.
Moet dat nah smartass.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:37 schreef Misstique het volgende:
[..]
Die staat bij mij ook niet ingevuld, dat zegt niks![]()
En net zeg je nog dat ze niet bezet is. Ik ben in de warquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:29 schreef Misstique het volgende:
Bovendien zit haar vriend ondergedoken.
Bijdehand is my middle name.quote:
Lang en kansloos verhaalquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:41 schreef rompompom het volgende:
[..]
En net zeg je nog dat ze niet bezet is. Ik ben in de war
Ik schat potentieel neukvlees, maar die werd bang o.i.d.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:41 schreef rompompom het volgende:
[..]
En net zeg je nog dat ze niet bezet is. Ik ben in de war
quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:45 schreef xrrwr het volgende:
[..]
Ik schat potentieel neukvlees, maar die werd bang o.i.d.
Ruwe schatting edoch bullseye!quote:
Que?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:06 schreef Janetje het volgende:
Niet genoeg b.
B en Fquote:
Doe dan hoofdletter mên!quote:
Daar heb ik er genoeg van.quote:
Neuh... maar twee is wel genoeg..quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:19 schreef killswitch het volgende:
[..]
2 om precies te zijn dacht ik zo toch?
of heb je iets te verbergen
Een derde is altijd handig.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:21 schreef Janetje het volgende:
[..]
Neuh... maar twee is wel genoeg..
Bah.quote:
Zoog het maar...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:28 schreef xrrwr het volgende:
Oh ja, msn zuigt.
W-t-fquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:23 schreef xrrwr het volgende:
[afbeelding]
4 kilobyte wtf?!
exe of video
My words excactly!quote:
I don't get it.quote:
Het is een supermooi filmpje, terwijl het bijna geen ruimte in beslag neemt. Die enorme compressie met behoud van kwaliteit, raakt deze heren in de ziel.quote:
Precies, minimalisme is wat ik maak, doe en voor leef.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:57 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het is een supermooi filmpje, terwijl het bijna geen ruimte in beslag neemt. Die enorme compressie met behoud van kwaliteit, raakt deze heren in de ziel.
Minimalistische muziek is tof.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:59 schreef xrrwr het volgende:
[..]
Precies, minimalisme is wat ik maak, doe en voor leef.(mijn muziek bijvoorbeeld)
Ik maak niets anders.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:03 schreef Misstique het volgende:
[..]
Minimalistische muziek is tof.
Sortah.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:08 schreef Janetje het volgende:
Leven jullie nog?
msn kaput?quote:
Jammewww..quote:
Ja.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:08 schreef Janetje het volgende:
Leven jullie nog?
hoi!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:21 schreef Janetje het volgende:
*iedereen weer in leven schopt.
AUW!!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:21 schreef Janetje het volgende:
*iedereen weer in leven schopt.
Heb je jou opgenomen terwijl je dat nadoet?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:29 schreef xrrwr het volgende:
Ik heb net even een stukje southpark opgenomen wat ik al de hele dag nadoe.![]()
Nope, het origineel.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:30 schreef Janetje het volgende:
[..]
Heb je jou opgenomen terwijl je dat nadoet?
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:31 schreef xrrwr het volgende:
[..]
Nope, het origineel.
Moment, zo klaar met uploaden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |