Doe ik ook eens wat nuttigs.quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:00 schreef killswitch het volgende:
welk modje wil ff zo lief zijn om het nummertje in de TT 1 omhoog te doen
Lees het vorige topic eens door.quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:11 schreef Litso het volgende:
[..]
Heb je al door waarom je in de OP moest kijken?
En bier.quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:19 schreef Chowi het volgende:
Tieten.
zet de hoofdletters eens achter elkaarquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:08 schreef pc-fr34k het volgende:
Hoezo of, bier is toch ook hemels.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:19 schreef Chowi het volgende:
Tieten.
grote tieten en veel bierquote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:24 schreef killswitch het volgende:
[..]
zet de hoofdletters eens achter elkaar
BOFH, lees het vorige deel eens, die link enzo.quote:
Ik ben malle pietje niet. Lees het vorige deel zélf maar.quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:31 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
BOFH, lees het vorige deel eens, die link enzo.
Dat is jóuw taak als mod.quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:33 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik ben malle pietje niet. Lees het vorige deel zélf maar.![]()
BOFH is niet grappig.quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:31 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
BOFH, lees het vorige deel eens, die link enzo.
hey malle pietjequote:Op donderdag 23 februari 2006 14:33 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik ben malle pietje niet. Lees het vorige deel zélf maar.![]()
Je belde hem toch niet he.quote:
eeuuhh ja en de restquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:37 schreef Litso het volgende:
[..]
Een beetje mensen afkatten aan de telefoon, ja ha ha.
Neu, ik heb net een stukkie op die site gelezen maar ik kan er niet om lachenquote:
Waar?quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:19 schreef Chowi het volgende:
Tieten.
Anders spam je em 2 maal op dezelfde pagina!quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:41 schreef pc-fr34k het volgende:
[afbeelding].. Deze comic bevalt me wel.
!
Jij pretendeert ook een innerlijk te hebben, waar rekening mee gehouden dient te worden. Wat lief is, maar niet erg realistisch.quote:
Ah daar!quote:
Als jullie sneller zouden posten was het in het volgende topic geweest!quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:50 schreef Misstique het volgende:
[..]
Anders spam je em 2 maal op dezelfde pagina!
Ik pretendeer het niet alleen, ik héb het ook!!quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:53 schreef Stofje het volgende:
[..]
Jij pretendeert ook een innerlijk te hebben, waar rekening mee gehouden dient te worden. Wat lief is, maar niet erg realistisch.![]()
Niet zo huilenquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:55 schreef pc-fr34k het volgende:
Als jullie sneller zouden posten was het in het volgende topic geweest!
Mag ik je zoenen?quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:56 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik pretendeer het niet alleen, ik héb het ook!!
Snel dan. Stiekem.quote:
Is goed.quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:59 schreef Stofje het volgende:
[..]
Kleintje dan. Op je wang. Droog.
Komt in ieder geval in de top 5 meest romantische gebeurtenissenquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:04 schreef Stofje het volgende:
[..]
Volgens mij is dit het meest romantische wat ooit in BeF gebeurd is![]()
Romatische gebeurtenissen zijn tof.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:10 schreef Misstique het volgende:
[..]
Komt in ieder geval in de top 5 meest romatische gebeurtenissen![]()
typefoutjequote:Op donderdag 23 februari 2006 15:11 schreef Stofje het volgende:
[..]
Romatische gebeurtenissen zijn tof.
Wat voor plaatje?quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:19 schreef Biogarde het volgende:
Ja hoi![]()
Kan ik hier een plaatje aanvragen![]()
Nee.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:19 schreef Biogarde het volgende:
Ja hoi![]()
Kan ik hier een plaatje aanvragen![]()
Millie Vanilliequote:
Ondanks dat ik je niet ken, heb ik iets tegen jequote:
Dat gevoel is geheel wederzijds.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:25 schreef Biogarde het volgende:
Ondanks dat ik je niet ken, heb ik iets tegen je![]()
![]()
Ah, mooi..quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:27 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat gevoel is geheel wederzijds..
Dat deed ik sowieso al niet.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:28 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ah, mooi..
Dan hoeven we elkaar niet meer te "ontlopen"![]()
Tissur dan?quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:30 schreef Stofje het volgende:
Ik voel me kut. Qua gezondheid enzo.
Ik ook nietquote:
Is er niemand, die je ff kan komen verzorgenquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:30 schreef Stofje het volgende:
Ik voel me kut. Qua gezondheid enzo.
Alsjeblieft: een bromfietsplaatje!quote:
Mits op beschaafde wijze.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:31 schreef Stofje het volgende:
Maar laat dat jullie er niet van weerhouden vooral door te gaan elkaar niet te mogen en zulks.
Oké, oké, ik was niet zo heel liefquote:
Ik zal het in overweging nemen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:33 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Oké, oké, ik was niet zo heel lief![]()
Vergeef me![]()
ja, vandaar ook dat ik zei dat je goed bezig wasquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:11 schreef Litso het volgende:
[..]
Heb je al door waarom je in de OP moest kijken?
Dat klinkt niet goed.. moet je niet naar huis?quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:39 schreef Stofje het volgende:
[..]
Echt overdreven moe. Tranende ogen. Misselijk, af en toe.
Volgens mij ben ik zwanger of zo.
Een biertje zou ook wonderen doenquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat klinkt niet goed.. moet je niet naar huis?
Alcohol is niet overal de oplossing voorquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:53 schreef Litso het volgende:
[..]
Een biertje zou ook wonderen doen
Wel.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:57 schreef Misstique het volgende:
[..]
Alcohol is niet overal de oplossing voor![]()
Ik ken iemand die had kanker. Toen is ie maar aan de alcohol gegaan.quote:
Wel! Ik voel me ineens een stuk vrolijker vandaagquote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:59 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik ken iemand die had kanker. Toen is ie maar aan de alcohol gegaan.
Hij is niet overleden aan de kanker.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:59 schreef Litso het volgende:
[..]
Men zal niet spotten met de doden! Jij heiden! Moge lucifer je ziel ontnemen en je voeren aan zijn hellehond!quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:59 schreef Litso het volgende:
[..]
mjah, ik vind jou ook vrij humorloos dit keer. Ik probeer er nog wat van te maken, maar als niemand meewerkt...quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:02 schreef Stofje het volgende:
Wat een saaie aflevering van BeF verder, dit.
oftewel: STERF!quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:02 schreef Misstique het volgende:
[..]
Men zal niet spotten met de doden! Jij heiden! Moge lucifer je ziel ontnemen en je voeren aan zijn hellehond!
IK BEN ZIEK, KUTUSER! :!!:@:#@$@:!#@:!#@$#$@:#@!@!! :!!$6563wquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:04 schreef nyny83 het volgende:
[..]
mjah, ik vind jou ook vrij humorloos dit keer. Ik probeer er nog wat van te maken, maar als niemand meewerkt...
Vandaar dat ik vandaag niet zo grappig ben. Anders ben ik veel grappiger.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:05 schreef Stofje het volgende:
[..]
IK BEN ZIEK, KUTUSER! :!!:@:#@$@:!#@:!#@$#$@:#@!@!! :!!$6563w
is je humor ook aangetast dan?quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:05 schreef Stofje het volgende:
[..]
Oh, ok, dan is het goed.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:05 schreef Stofje het volgende:
[..]
Vandaar dat ik vandaag niet zo grappig ben. Anders ben ik veel grappiger.
Ik laat hier met opzet een woordgrapje weg met betrekking tot humor/tumor.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:05 schreef Stofje het volgende:
[..]
Werkelijk? Ik kan geen opmerkelijk verschil bemerken met je normale wijze van posten.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:05 schreef Stofje het volgende:
[..]
Vandaar dat ik vandaag niet zo grappig ben. Anders ben ik veel grappiger.
je mag best grappen over kanker maken als het om Stofje gaat hoor.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:07 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik laat hier met opzet een woordgrapje weg met betrekking tot humor/tumor.
Wat een fijne zin in taalkundig opzicht.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:08 schreef Misstique het volgende:
[..]
Werkelijk? Ik kan geen opmerkelijk verschil bemerken met je normale wijze van posten.
Ik laat BeF voorlopig maar even voor wat het is.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:08 schreef Misstique het volgende:
[..]
Werkelijk? Ik kan geen opmerkelijk verschil bemerken met je normale wijze van posten.
Zeer poetisch.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:09 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wat een fijne zin in taalkundig opzicht.
Je laat je toch niet zomaar wegpesten joh, toon eens ruggengraat, net als Jacksonquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:09 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik laat BeF voorlopig maar even voor wat het is.
*teleurgesteld afdruipt.
Drie keer raden wie hem dan gewoon weer opengooitquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:11 schreef Stofje het volgende:
Ik overweeg BeF gewoon helemaal te sluiten. Zo weinig respect meer voor elkander.
Het was maar een garpje lieverd, blijf nog evenquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:09 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik laat BeF voorlopig maar even voor wat het is.
*teleurgesteld afdruipt.
Valt best mee, je moet de humor ervan inzien hequote:Op donderdag 23 februari 2006 16:11 schreef Stofje het volgende:
Ik overweeg BeF gewoon helemaal te sluiten. Zo weinig respect meer voor elkander.
Dat heeft Yvonne ook wel eens geprobeerd.. het is haar niet gelukt, dus ik geef je zeer weinig kans van slagen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:11 schreef Stofje het volgende:
Die PIquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:10 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Je laat je toch niet zomaar wegpesten joh, toon eens ruggengraat, net als Jackson
Battle of the mods.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:12 schreef Litso het volgende:
[..]
Drie keer raden wie hem dan gewoon weer opengooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |