Goeie reply!quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:59 schreef Dirktator het volgende:
Zolang jij nog geen auto kunt veroorloven, schavuit, zou ik maar snel weer achter de blokkendoos gaan zitten en een driehoekig blokje in een vierkant gat proberen te stoppen.
Hhhaa die schuifdeur, daar heb ik ook al krom om gelegenquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:04 schreef MrX1982 het volgende:
Breedbekkikker design.
[afbeelding]
Mooi design als je blind bent.
Gebruikers vragen hoe ze hun auto beoordelen lijkt me een goede manier van onderzoeken. Wat stel jij dan voor?quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:13 schreef NiGeLaToR het volgende:
Lastige aan deze onderzoeken zijn dat het niet echt objectief is. Ze vragen aan mensen wat ze er van vinden of hoe ze hun onderhoud etc ervaren.
Ik zou Renault, Citroën en Peugeot niet echt de duurdere merken willen noemen. Subaru is een vrij klein merk en niet echt heel goedkoop hoor.quote:Het zegt zeker wel wat hoor, want het is niet zo dat het niet met de werkelijkheid overeen lijkt te komen, maar wat me wel op valt is dat veel van de duurdere merken slechter scoren. Mijn ervaring is dat hier mensen in rijden die een stuk kritischer zijn dan de gemiddelde Subaru bestuurder. Als je minder geld uit geeft verwacht je andere dingen. In feite impliceer ik zelf al dat bij de duurdere auto's de prijs-kwaliteit misschien niet helemaal top is, maar dat laat ik even in het midden
Dat slaat inderdaad echt alles.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:08 schreef kikoooooo het volgende:
Hhhaa die schuifdeur, daar heb ik ook al krom om gelegen
Lees t vorige topic maar door.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:22 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Maar dan is natuurlijk de vraag:
welke auto rijdt kikooooooooo dan?
Volvo 340??quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:22 schreef Mutsaers__78 het volgende:
En uiteraard is gewoon noemen wat je auto is nog moeilijkerquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:29 schreef kikoooooo het volgende:
Hij zet er toch ???? achter, stuk stront.
Begrijpend lezen is moeilijk hè?
Heb jij ooit een begrijpend lezend stuk stront gezien dan??quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:29 schreef kikoooooo het volgende:
Hij zet er toch ???? achter, stuk stront.
Begrijpend lezen is moeilijk hè?
Als je dat al een breedbekkikker vind wat dacht je dan van deze? (nieuw renault design)quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:04 schreef MrX1982 het volgende:
Breedbekkikker design.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[quote]Op donderdag 23 februari 2006 12:04 schreef MrX1982 het volgende:
Breedbekkikker design.
goh, ik voel me gevleid door deze opmerking. Dank uquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:52 schreef descendent1 het volgende:
Heb jij ooit een begrijpend lezend stuk stront gezien dan??![]()
Dit stuk stront probeert het tenminste! Give him some credit!![]()
Wat ben jij een gefrustreerd menneke zeg, kleuterquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:21 schreef kikoooooo het volgende:
Wat ben jij een lolbroek zeg, kutnewbie
http://www.sire.nl/kortlontje/quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:21 schreef kikoooooo het volgende:
Wat ben jij een lolbroek zeg, kutnewbie
Wat ben jij een gefrustreerd menneke zeg, kleuter
Kikoooooooo heeft geen autoquote:Op donderdag 23 februari 2006 12:22 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Ja en citroën en renault werken weer samen met nissan dus rij ik in een jap. nou goed.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:04 schreef MrX1982 het volgende:
Ford is Amerikaans en Opel is oorspronkelijk dan wel Duits maar nu ook Amerikaans, GM.
Nissan is voor een groot deel of geheel eigendom van Renault.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:07 schreef Metro2005 het volgende:
Ja en citroën en renault werken weer samen met nissan dus rij ik in een jap. nou goed.
ik had het over een opel die in DL geproduceerd is en over fords die in DL geproduceerd zijn.
Nee, maar er zit wel een groot verschil in Duitse fords en Amerikaanse fordsquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:09 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Nissan is voor een groot deel of geheel eigendom van Renault.
Ford is gewoon een Amerikaans bedrijf hoor.
Dus een automerk komt uit het land waar die gemaakt wordt?
Oh dat is zo maar toch is Ford gewoon Amerikaans. Ze hebben inderdaad een Duitse afdeling maar maakt dat Ford Duits?quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:11 schreef Metro2005 het volgende:
Nee, maar er zit wel een groot verschil in Duitse fords en Amerikaanse fords![]()
Dat bedoel ik te zeggen.
1. ben geen vrouw (5min geleden nog gechecked in het toilet)quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:10 schreef Tref het volgende:
De 206 cc is gebouwd voor drie categorieen mensen:
-Vrouwen.
-Homo's.
-Kleine (vaak erg gefrustreerde) mannetjes met oorbel/tattoo die geen nagel hebben om de kont te krabben.
Leuk dat je dat een mannenauto vind, ik lach de linnenkap cabrio's alleen maar uit als ze met open dak opeens in een regenbui terrecht komen, moeten ze snel aan de kant, haastig uitstappen en 5min kloten om dat ding dicht te krijgen. Endus durven ze nooit op wisselvallige dagen met een open dak te rijden. Ik hoef alleen maar ff naar de 80km/u af te zakken, knopje 1sec indrukken en dakje gaat dicht (of open na afloop) en tuf gewoon lekker door.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:14 schreef Tref het volgende:
Off toppic.
Een van de weinige fatsoenlijke mannencabrio's:
[afbeelding]
Lekker generaliseren. Ik ken 6 mensen met een oude 3serie, 3 hiervan hebben een 1.6 die ze helemaal camofleren met M3 stickers en accessiores zodat het lijkt alsof je met een M3 te maken hebt. 2 anderen moeten hun hele uitkering inleveren aan reperaties omdat het ding al 3ton+ gelopen heeft en 1tje is een mafkees met een 2.5 dat zijn uitkering heeft besteed aan een foei lelijk fout uitlaat systeem dat bijna nog meer herrie maakt dan zijn cheapass audio installatie van de LIDL waarmee je zo hard mogelijk en met een mega vervorming door straten heen banjerd.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:33 schreef Inorbit het volgende:
[..]
307 CC? nog lelijker. 170pk is nou niet bepaalt dat ik zeg van wow, dat is echt mannen werk.
ik ken 2 mensen met een 206 CC en de ene is een vrouw en de ander een tennisleraar. duss..
Er is een verschil tussen assembleren en bouwen. De Volvo's die in Born gebouwd werden, zijn volledig daar uit de persmallen gekomen. En een Volvo 66 of een 340 mag dan 100 keer een Zweeds merk dragen, het is en blijft een Nederlandse auto, van ontwerp tot bouw. Hoewel de motoren (behalve die in een 360) van Renault waren, dus Frans.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:17 schreef jehovaguerilla het volgende:
Ford is gewoon een amerikaans merk.
Toen volvo een paar autootjes bij nedcar liet assembleren ,werd volvo ook niet ineens een nederlandse auto.
Maar er zitten wel degelijk verschil in waar de auto wordt gebouwd.
Dat dan weer wel.
Ook de V40/S40 werd in born gebouwd met veel nederlandse inbreng, de scandinaviers liepen met een boog om deze auto's omdat ze niet 'zweeds' genoeg warenquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:59 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen assembleren en bouwen. De Volvo's die in Born gebouwd werden, zijn volledig daar uit de persmallen gekomen. En een Volvo 66 of een 340 mag dan 100 keer een Zweeds merk dragen, het is en blijft een Nederlandse auto, van ontwerp tot bouw. Hoewel de motoren (behalve die in een 360) van Renault waren, dus Frans.
Klopt idd. maar ik wilde de anti-fransen ook een beetje voer gevenquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:59 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen assembleren en bouwen. De Volvo's die in Born gebouwd werden, zijn volledig daar uit de persmallen gekomen. En een Volvo 66 of een 340 mag dan 100 keer een Zweeds merk dragen, het is en blijft een Nederlandse auto, van ontwerp tot bouw. Hoewel de motoren (behalve die in een 360) van Renault waren, dus Frans.
Klopt, de 2.0 diesel van Volvo (S40/V50) is de 2.0HDI van PSA (Peugoet/Citroen).quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:40 schreef jehovaguerilla het volgende:
[..]
Klopt idd. maar ik wilde de anti-fransen ook een beetje voer geven
De motor uit mijn auto (1.9 dci) word ook door volvo gebruikt idd.
Dus bullshit dat dat een slechte motor is
Die 2 liter diesel in de V50 is voortgekomen uit een samenwerkingsverband tussen Ford en PSA.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:05 schreef Madshark het volgende:
Klopt, de 2.0 diesel van Volvo (S40/V50) is de 2.0HDI van PSA (Peugoet/Citroen).
En om nog ff verder op door te gaan (sorry offtopic) de meeste diesels van Ford en Mazda komen ook uit de PSA fabriek. En zo leverd Renault ook weer de nodige motoren aan andere merken. (oa.Honda toch?)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |