abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35400819

Om te beginnen met dit debiele ding, ziet er toch niet uit? Zelfde geldt voor die achterlijke snoek.

Dan kan natuurlijk de BX niet ontbreken in dit rijtje:

godgod wat een lelijk gedrocht Jammer dat antibx.nl niet meer up is...

Dan gaan we t nu hebben over het huidige franse wagenpark:

Lelijk kankergezwel aan de achterkant, ik snap echt niet bij welke mongool het in zn kop komt om zo'n ding te ontwerpen, elke keer als ik zo'n gezwel voorbij zie rijden moet ik weer lachen.
En dan wil ik het nog niet eens over de motor en de boordcomputer van dat ding hebben.

]
Hier hoef ik volgens mij verder niets over te zeggen! Welke klapmongool koopt zo'n ding?

De espace, het downsyndroompje onder de auto's.
Die voorkant

Wat een lelijke schijtauto's produceren die fransen!
Ik snap echt niet dat iemand een c4 coupe of een vel satis aanschaffen! wat bezielt die mensen?

Deel1 : Franse auto's en hun uiterlijk...

Voor de duidelijkheid, ik heb het in dit topic over het UI-TER-LIJK van een PAAR van de huidige franse auto's. Natuurlijk voelen alle coureurs van franse auto;s zich nu op hun knoflookpiemeltje getrapt, maar so be it.

Owja, de megane en scenic zijn qua techniek kutauto's

[ Bericht 2% gewijzigd door kikoooooo op 23-02-2006 12:26:40 ]
  donderdag 23 februari 2006 @ 11:59:50 #2
127942 Dirktator
Temt het plebs...
pi_35400878
Zolang jij nog geen auto kunt veroorloven, schavuit, zou ik maar snel weer achter de blokkendoos gaan zitten en een driehoekig blokje in een vierkant gat proberen te stoppen.
Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg
pi_35400882

Hoe kan ik de avantime nou vergeten? Het uitgezaaide gezwel van de Vel Satis lijkt t wel het ding lijkt echt totaal nergens op en van vormen klopt ook geen fuck
pi_35400904
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 11:59 schreef Dirktator het volgende:
Zolang jij nog geen auto kunt veroorloven, schavuit, zou ik maar snel weer achter de blokkendoos gaan zitten en een driehoekig blokje in een vierkant gat proberen te stoppen.
Goeie reply!
Dus ik mag franse auto's niet lelijk vinden? En wie zegt dat ik mij geen auto kan veroorloven?
pi_35401062
Breedbekkikker design .

Mooi design als je blind bent.
pi_35401182
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 12:04 schreef MrX1982 het volgende:
Breedbekkikker design .

[afbeelding]

Mooi design als je blind bent.
Hhhaa die schuifdeur, daar heb ik ook al krom om gelegen
  donderdag 23 februari 2006 @ 12:13:53 #7
84808 Hari-Bo
Onbegrijpelijk?
pi_35401382
kikoooooo for president
Schop die Franse hondehokken van de weg en koop een echte wagen!
Let's get down to brass tacks. How much for the ape?
Oh, shit. I forgot about the beer. You want one? No, how 'bout some ether?
pi_35401445
BX
pi_35401478
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 09:13 schreef NiGeLaToR het volgende:
Lastige aan deze onderzoeken zijn dat het niet echt objectief is. Ze vragen aan mensen wat ze er van vinden of hoe ze hun onderhoud etc ervaren.
Gebruikers vragen hoe ze hun auto beoordelen lijkt me een goede manier van onderzoeken. Wat stel jij dan voor?
quote:
Het zegt zeker wel wat hoor, want het is niet zo dat het niet met de werkelijkheid overeen lijkt te komen, maar wat me wel op valt is dat veel van de duurdere merken slechter scoren. Mijn ervaring is dat hier mensen in rijden die een stuk kritischer zijn dan de gemiddelde Subaru bestuurder. Als je minder geld uit geeft verwacht je andere dingen. In feite impliceer ik zelf al dat bij de duurdere auto's de prijs-kwaliteit misschien niet helemaal top is, maar dat laat ik even in het midden
Ik zou Renault, Citroën en Peugeot niet echt de duurdere merken willen noemen. Subaru is een vrij klein merk en niet echt heel goedkoop hoor.

Het feit dat Lexus op 1 staat zegt genoeg.
pi_35401580
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 12:08 schreef kikoooooo het volgende:
Hhhaa die schuifdeur, daar heb ik ook al krom om gelegen
Dat slaat inderdaad echt alles.

Daar zou je toch nooit in de buurt bij gesignaleerd willen worden. Een soort veredelde invalideauto .

Vergeet niet het subtiele design van de rails van de schuifdeur en de handgreep .
pi_35401670

IS300

IS350
pi_35401685
Maar dan is natuurlijk de vraag:
welke auto rijdt kikooooooooo dan?
pi_35401762
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 12:22 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Lees t vorige topic maar door.
  donderdag 23 februari 2006 @ 12:24:33 #14
84808 Hari-Bo
Onbegrijpelijk?
pi_35401770
Beter op de fiets dan z'on hondehok
En begin niet tegen mij heb wel ff een knappere auto als die zooi
Let's get down to brass tacks. How much for the ape?
Oh, shit. I forgot about the beer. You want one? No, how 'bout some ether?
  donderdag 23 februari 2006 @ 12:25:04 #15
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_35401791
quote:
Volvo 340??
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
pi_35401893
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 12:25 schreef descendent1 het volgende:

[..]

Volvo 340??
Tsja, met zo'n auto zou ik me ook schamen en zeggen "lees het vorige topic maar door"
pi_35401930
Hij zet er toch ???? achter, stuk stront.
Begrijpend lezen is moeilijk hè?
pi_35402161
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 12:29 schreef kikoooooo het volgende:
En uiteraard is gewoon noemen wat je auto is nog moeilijker
Hahahah gefrustreerd menneke, sneu hoor
Blijkbaar is je auto dus nog erger dan een volvo 340
  donderdag 23 februari 2006 @ 12:52:13 #19
120304 descendent1
pi_35402700
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 12:29 schreef kikoooooo het volgende:
Heb jij ooit een begrijpend lezend stuk stront gezien dan??

Dit stuk stront probeert het tenminste! Give him some credit!
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
pi_35402968
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 12:04 schreef MrX1982 het volgende:
Breedbekkikker design .

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

[quote]Op donderdag 23 februari 2006 12:04 schreef MrX1982 het volgende:
Breedbekkikker design .
Als je dat al een breedbekkikker vind wat dacht je dan van deze? (nieuw renault design)
Hoe wil je je eitje morgen???
Gebakken, gekookt of bevrucht???
pi_35403453
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 12:52 schreef descendent1 het volgende:
Heb jij ooit een begrijpend lezend stuk stront gezien dan??

Dit stuk stront probeert het tenminste! Give him some credit!
goh, ik voel me gevleid door deze opmerking. Dank u
pi_35403544
pi_35403638
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 13:17 schreef kikoooooo het volgende:
Heb je het nu over je eigen auto?
pi_35403706
Wat ben jij een lolbroek zeg, kutnewbie
pi_35403908
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 13:21 schreef kikoooooo het volgende:
Wat ben jij een gefrustreerd menneke zeg, kleuter
  donderdag 23 februari 2006 @ 14:12:35 #26
120304 descendent1
pi_35405591
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 13:21 schreef kikoooooo het volgende:

Wat ben jij een gefrustreerd menneke zeg, kleuter
http://www.sire.nl/kortlontje/
pi_35407417
quote:
Kikoooooooo heeft geen auto

Kikoooooooo is namelijk te pauper om een auto te kunnen betalen

Indien Kikoooooooo ooit van zijn krantenwijkje een auto kan betalen wordt het ongetwijfeld een
roestig duits hok met een bliksemschichtje voorop en dat noemt ie dan; Duitse degelijkheid.

Kikoooooooo denkt dat dat stuiterende blik comfortabel is, en dat die stoelen keihard zijn: dat is degelijkheid denkt Kikoooooooo

Kikoooooooo rijdt vervolgens een half jaartje waarna de opel of ford apk gekeurd moet worden, de auto wordt helaas afgekeurd op een rotte bodem en roestige dorpels waar je zo de gaatjes in kan prikken.

Kikoooooooo ziet op dat moment een BX van hetzelfde bouwjaar als zijn opel het apk station binnen zweven die glansrijk door de keuring komt.

Kikoooooooo denkt terug aan dit topic

Kikoooooooo moet even huilen nadat ie zijn eigen stupiditeit heeft ingezien.

en nu opbokken met je flame topics
Over smaak valt nou eenmaal niet te twisten. En dat ze in duitsland er nou een sport van maken om auto's te ontwerpen die zó standaard zijn dat niemand ze echt mooi of lelijk kan vinden hebben ze in Frankrijk de ballen om bijzondere auto's en ontwerpen te maken. En getuige het flinke aantal franse wagens (waarvan ik overigens renault erg vaak op de vluchtstrook spot) dat onze wegen berijdt vinden blijkbaar erg veel mensen ze mooi.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_35407531
Ford is Amerikaans en Opel is oorspronkelijk dan wel Duits maar nu ook Amerikaans, GM.
pi_35407649
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 15:04 schreef MrX1982 het volgende:
Ford is Amerikaans en Opel is oorspronkelijk dan wel Duits maar nu ook Amerikaans, GM.
Ja en citroën en renault werken weer samen met nissan dus rij ik in een jap. nou goed.

ik had het over een opel die in DL geproduceerd is en over fords die in DL geproduceerd zijn.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_35407740
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 15:07 schreef Metro2005 het volgende:
Ja en citroën en renault werken weer samen met nissan dus rij ik in een jap. nou goed.

ik had het over een opel die in DL geproduceerd is en over fords die in DL geproduceerd zijn.
Nissan is voor een groot deel of geheel eigendom van Renault.

Ford is gewoon een Amerikaans bedrijf hoor .
Dus een automerk komt uit het land waar die gemaakt wordt?
pi_35407824
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 15:09 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Nissan is voor een groot deel of geheel eigendom van Renault.

Ford is gewoon een Amerikaans bedrijf hoor .
Dus een automerk komt uit het land waar die gemaakt wordt?
Nee, maar er zit wel een groot verschil in Duitse fords en Amerikaanse fords
Dat bedoel ik te zeggen.
pi_35407993
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 15:11 schreef Metro2005 het volgende:
Nee, maar er zit wel een groot verschil in Duitse fords en Amerikaanse fords
Dat bedoel ik te zeggen.
Oh dat is zo maar toch is Ford gewoon Amerikaans. Ze hebben inderdaad een Duitse afdeling maar maakt dat Ford Duits?

Ze hebben ook een Engelse afdeling.
  donderdag 23 februari 2006 @ 16:17:39 #33
108856 jehovaguerilla
Huilie counter @ 263
pi_35410539
Ford is gewoon een amerikaans merk.
Toen volvo een paar autootjes bij nedcar liet assembleren ,werd volvo ook niet ineens een nederlandse auto.
Maar er zitten wel degelijk verschil in waar de auto wordt gebouwd.
Dat dan weer wel.
The Holy Roman Church has been in power for two thousand years, and is responsible for great suffering and sexual repression.Despite all that, it has also given us the Catholic schoolgirl uniform, so I hereby declare all its sins forgiven.
  donderdag 23 februari 2006 @ 16:18:22 #34
119078 McCarthy
communistenjager
pi_35410570
k geef toe dat ze niet allemaal mooi zijn
ik kijk daarom ook alleen maar naar de mooie modelen
een artiest beoordeel je toch ook niet op zijn slechte nummers
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_35410572
  donderdag 23 februari 2006 @ 16:28:03 #36
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_35410913
De DS is een van de mooiste auto's ooit gemaakt. Punt uit.
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_35410985
Oh God, een deel twee van die flamebende?

Laat een ieder toch rijden waarin hij/zij wil.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_35411971
Ik vind ze wel mooi
  donderdag 23 februari 2006 @ 23:39:30 #39
108856 jehovaguerilla
Huilie counter @ 263
pi_35426962
Nogmaals ,ik ben geen fransoos-adept ofzo en ik zie de humor er ook wel van in om een type/merk auto te flamen.
Maar qua styling zijn de fransen gewoon onovertroffen in hun middenklassers.
En of ie motorisch nu beter of slechter is dan de concurrentie boeit mij toch niet.
Dat gaat pas boeien als ie een paar ton heeft gelopen.
En dan ben ik 'm toch allang weer kwijt.
Als je echt op zeker wilt spelen kan je nooit een andere auto kopen dan VAG of mercedes.
Dat doen paupers die met hun calculator precies uitgerekend hebben dat ze na een x aantal kilometers gegarandeerd een x bedrag terug krijgen.
Ik voel me aangetrokken tot een auto en dan koop ik 'm ,ik hoef (gelukkig) geen rekening te houden met cataloguswaardes etc.
(en nee ,ik heb geen lease-bak)
The Holy Roman Church has been in power for two thousand years, and is responsible for great suffering and sexual repression.Despite all that, it has also given us the Catholic schoolgirl uniform, so I hereby declare all its sins forgiven.
pi_35427482
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 11:10 schreef Tref het volgende:
De 206 cc is gebouwd voor drie categorieen mensen:

-Vrouwen.

-Homo's.

-Kleine (vaak erg gefrustreerde) mannetjes met oorbel/tattoo die geen nagel hebben om de kont te krabben.
1. ben geen vrouw (5min geleden nog gechecked in het toilet)
2. ik woon samen met mijn vriendin, heb ook nooit de behoefte gehad naar iets anders.
3. ben niet klein (1.90m), geen tatoo's en oorbel. En totaal niet gefrustreerd. Ik rij de cabrio in de zomer waar deze voor bedoeld is, in de overige maanden tuf ik wel rond met mijn '06 Leon DSG.
Op de 206CC meetings zijn er anders toch erg weinig meiden, en homo's (zover het te herkennen is) heb ik daar nooit op gezien. Vrouwenauto's hebben geen GTi blok, 215/40/16 EagleF1's (std) en een zeer strakke wegligging.
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 11:14 schreef Tref het volgende:
Off toppic.
Een van de weinige fatsoenlijke mannencabrio's:

[afbeelding]
Leuk dat je dat een mannenauto vind, ik lach de linnenkap cabrio's alleen maar uit als ze met open dak opeens in een regenbui terrecht komen, moeten ze snel aan de kant, haastig uitstappen en 5min kloten om dat ding dicht te krijgen. Endus durven ze nooit op wisselvallige dagen met een open dak te rijden. Ik hoef alleen maar ff naar de 80km/u af te zakken, knopje 1sec indrukken en dakje gaat dicht (of open na afloop) en tuf gewoon lekker door.
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 11:33 schreef Inorbit het volgende:

[..]

307 CC? nog lelijker. 170pk is nou niet bepaalt dat ik zeg van wow, dat is echt mannen werk.
ik ken 2 mensen met een 206 CC en de ene is een vrouw en de ander een tennisleraar. duss..
Lekker generaliseren. Ik ken 6 mensen met een oude 3serie, 3 hiervan hebben een 1.6 die ze helemaal camofleren met M3 stickers en accessiores zodat het lijkt alsof je met een M3 te maken hebt. 2 anderen moeten hun hele uitkering inleveren aan reperaties omdat het ding al 3ton+ gelopen heeft en 1tje is een mafkees met een 2.5 dat zijn uitkering heeft besteed aan een foei lelijk fout uitlaat systeem dat bijna nog meer herrie maakt dan zijn cheapass audio installatie van de LIDL waarmee je zo hard mogelijk en met een mega vervorming door straten heen banjerd.
Wil dat zeggen dat BMW rijders dan paupers zijn ? (dacht het niet)

Maargoed ontopic...
Van mij mogen ze iedere BX bij de APK naar de autopers verwijzen, het blijft een fout lelijke auto.
Bij Citroen moet je gewoon een (afwijkende?) smaak voor auto's hebben lijkt mij..

[ Bericht 0% gewijzigd door Madshark op 24-02-2006 02:10:31 (typo) ]
pi_35427817
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 16:17 schreef jehovaguerilla het volgende:
Ford is gewoon een amerikaans merk.
Toen volvo een paar autootjes bij nedcar liet assembleren ,werd volvo ook niet ineens een nederlandse auto.
Maar er zitten wel degelijk verschil in waar de auto wordt gebouwd.
Dat dan weer wel.
Er is een verschil tussen assembleren en bouwen. De Volvo's die in Born gebouwd werden, zijn volledig daar uit de persmallen gekomen. En een Volvo 66 of een 340 mag dan 100 keer een Zweeds merk dragen, het is en blijft een Nederlandse auto, van ontwerp tot bouw. Hoewel de motoren (behalve die in een 360) van Renault waren, dus Frans.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
  donderdag 23 februari 2006 @ 23:59:09 #42
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_35428614
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 23:59 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen assembleren en bouwen. De Volvo's die in Born gebouwd werden, zijn volledig daar uit de persmallen gekomen. En een Volvo 66 of een 340 mag dan 100 keer een Zweeds merk dragen, het is en blijft een Nederlandse auto, van ontwerp tot bouw. Hoewel de motoren (behalve die in een 360) van Renault waren, dus Frans.
Ook de V40/S40 werd in born gebouwd met veel nederlandse inbreng, de scandinaviers liepen met een boog om deze auto's omdat ze niet 'zweeds' genoeg waren
Maar die kunnen nu helemaal over de flos gaan, de nieuwe S60/V70's die binnekort van de band gaan aflopen zijn upgraded Mondeo's geworden. De V50 is al een 'ford' product (gebaseerd op de Focus C-max)
  vrijdag 24 februari 2006 @ 00:40:08 #44
108856 jehovaguerilla
Huilie counter @ 263
pi_35429300
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 23:59 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

Klopt idd. maar ik wilde de anti-fransen ook een beetje voer geven
De motor uit mijn auto (1.9 dci) word ook door volvo gebruikt idd.
Dus bullshit dat dat een slechte motor is
pi_35431135
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 00:40 schreef jehovaguerilla het volgende:

[..]

Klopt idd. maar ik wilde de anti-fransen ook een beetje voer geven
De motor uit mijn auto (1.9 dci) word ook door volvo gebruikt idd.
Dus bullshit dat dat een slechte motor is
Klopt, de 2.0 diesel van Volvo (S40/V50) is de 2.0HDI van PSA (Peugoet/Citroen).
En om nog ff verder op door te gaan (sorry offtopic) de meeste diesels van Ford en Mazda komen ook uit de PSA fabriek. En zo leverd Renault ook weer de nodige motoren aan andere merken. (oa.Honda toch?)
pi_35431352
kikoooo, spui je gal eens over mijn laguna! (zie sig)
Nee.
pi_35437621
Ik vind bijna alle auto's in dit topique wel mooi eerlijk gezegd
  vrijdag 24 februari 2006 @ 11:51:58 #48
137628 Tellorian
Niet zo'n beetje mezelf!
pi_35438070
Die Peugeotjes zijn wel mooi!
pi_35438192
*Tring *tring *tring, daar komt Kikooooooo
pi_35439218
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 02:05 schreef Madshark het volgende:
Klopt, de 2.0 diesel van Volvo (S40/V50) is de 2.0HDI van PSA (Peugoet/Citroen).
En om nog ff verder op door te gaan (sorry offtopic) de meeste diesels van Ford en Mazda komen ook uit de PSA fabriek. En zo leverd Renault ook weer de nodige motoren aan andere merken. (oa.Honda toch?)
Die 2 liter diesel in de V50 is voortgekomen uit een samenwerkingsverband tussen Ford en PSA.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')