doei, veel plezierquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:54 schreef --Christiaan-- het volgende:
Nou, jongens, ik ben weg, eindelijk skiën. Ik zal volgende week zondag pas weer terug zijn
.
Tot dan!

gtst kijken, daarna csi ny en dan van etter tot engel en dan tot twaalf uur fok!kenquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:00 schreef B_BOY het volgende:
wat gaat iedereen vanaaf doen?

Veel plezierquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:54 schreef --Christiaan-- het volgende:
Nou, jongens, ik ben weg, eindelijk skiën. Ik zal volgende week zondag pas weer terug zijn
.
Tot dan!

Ken ik nietquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:03 schreef carmiie het volgende:
alla flickor utom jag!! ( ofzo)
wat een cool liedje man!

Hier is alles oke, en mij jou??quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:04 schreef Casparovvv het volgende:
alles oke hier?
Ik heb me zojuist arm gekocht aan leuke kleding :$

Even LimeWire'nquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:05 schreef carmiie het volgende:
[..]
zweeds![]()
alla flickor - linda bentzing
en ik weet wat het betekend![]()

Van meisjes snap ik soms ook geen holquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:11 schreef carmiie het volgende:
[..]
hij echt leuk ( vin ik ) ook al begrijp je er geen hol van![]()

nee het is ook door een meisje gezongen dus dan mag je er ook niks van snappenquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:11 schreef mstr het volgende:
[..]
Van meisjes snap ik soms ook geen hol![]()

prima, 16 graden ofzo. Eind van de middag heb ik het vliegtuig alweerquote:

muziekles.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:01 schreef carmiie het volgende:
[..]
gtst kijken, daarna csi ny en dan van etter tot engel en dan tot twaalf uur fok!ken![]()
jij?

koud, beetje erge ijzige wind, door een hoog drukgebied in Scandinavië (bron: Radio)quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:16 schreef Casparovvv het volgende:
hoe koud is het in Nederland?
Gisteren chelsea-barcelona gekeken in een kroeg vol Barca fans, geweldig

Ik ookquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:18 schreef Casparovvv het volgende:
bleghh..
Gelukkig hoef ik a.s. maandag pas weer de deur uit.

Ik begin dit weekend met mijn nieuwe baan, maar die is gelukkig op 100 meter lopen van de voordeur.quote:

orkesten en bands invallen en soms dingen opnemen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:15 schreef carmiie het volgende:
[..]
ook leuk![]()
jij zit in een band he?![]()

boeiuh... vertel het anders, dan hebben wij er ook nog wat aanquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:27 schreef carmiie het volgende:
ik weet hoe ze doei zeggen in het zweeds
en ik weet ook het zweedse woord voor lul

kuukquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:28 schreef mstr het volgende:
[..]
boeiuh... vertel het anders, dan hebben wij er ook nog wat aan![]()
![]()

is dat een taal dan?quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:29 schreef Casparovvv het volgende:
Ik weet een Azerbeidjans scheldwoord

quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:29 schreef Casparovvv het volgende:
Ik weet een Azerbeidjans scheldwoord

ja, een soort verbasterd russisch.quote:

Goede terugreis!quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:30 schreef Casparovvv het volgende:
Ik moet gaan, mijn tegoed is weer op.
De volgende keer dat ik jullie zie zit ik weer in Nederland

ahaquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:30 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
ja, een soort verbasterd russisch.

quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:31 schreef Casparovvv het volgende:
djizz de llach
Betekend zoiets als klootzak.
Dankje mstr

Ook alleen maar omdat jij hem geopend hebtquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:35 schreef RemcoW85 het volgende:
Als je 100 euro rood staat..
Goed topic.

ik heb gereageerdquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:35 schreef RemcoW85 het volgende:
Als je 100 euro rood staat..
Goed topic.

quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:37 schreef mstr het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat jij hem geopend hebt![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |