Dat wou ik al postenb na de foto....kreng dat je er bentquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Is het een lief kind of een mooi kind?
Aiden is best een stoere naam hoorquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:04 schreef Mabelle het volgende:
Oh Oh wat zal dat kind gepest worden met die naam... maar natuurlijk niet minder van harte gefeliciteerd
![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:09 schreef nokwanda het volgende:
Tis een super coole naamen hij heeft supercoole oudjes
Uitgesproken als Eden? Dan is het verkeerd gespeldquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wrom zou het gepest worden met die naam? Kan niet zo gauw iets naars bedenken wat rijmt op Aiden...
"Voor weinig geld achter het station, Aiden. Voor goede tijden."quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wrom zou het gepest worden met die naam? Kan niet zo gauw iets naars bedenken wat rijmt op Aiden...
Bij mijn weten spreek je die naam uit als 'Eden' en niet als 'IJden'.quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:29 schreef nietzman het volgende:
"Voor weinig geld achter het station, Aiden. Voor goede tijden."
Ja..... zo kun je overal wel iets op verzinnen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:40 schreef nietzman het volgende:
Oh, Eden Poesiededen dan.
Als dit OUD was geweest had ik nu een verhaal verkondigd over hoe dat soort etters zichzelf altijd wel tegen komen omdat dat 'brutale' na het vierde levensjaar niet schattig meer is en de grote boze jongen op het schoolplein niet snel onder de indruk is van zandgooierij.quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:43 schreef nokwanda het volgende:
Maar als Aiden (geinspireerd door oudere broers, paps en mams en tante Nokwanda) dan een erg slim antwoord terug geeft, of de plaaggeest desnoods een waarschuwende tik op de bek geeft, is het vast erg snel afgelopen. Soms moet je een precedent scheppen, weet je.
Ja hallo, dat hoeft niet hequote:Op donderdag 23 februari 2006 18:28 schreef nokwanda het volgende:
ass first.
Hoezo??? Het was toch een stuitje. Ik geef het je te doenquote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:13 schreef Oversight het volgende:
![]()
[[url=http://img15.imagevenue.com/loc161/th_36296_aiden_002.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
gimme that.... die ga ik es lekker fijn knuffelen
Wat een mooi lief babietjequote:Op donderdag 23 februari 2006 23:58 schreef Oversight het volgende:
[[url=http://img102.imagevenue.com/loc123/th_35439_aiden_003.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:58 schreef Oversight het volgende:
[[url=http://img102.imagevenue.com/loc123/th_35439_aiden_003.jpg]afbeelding][/URL]
Dat is een mooi kindje.....quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:13 schreef Oversight het volgende:
![]()
[[url=http://img15.imagevenue.com/loc161/th_36296_aiden_002.jpg]afbeelding][/URL]
ik zie nog geen handdoek!quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:59 schreef nokwanda het volgende:En vanaf nu gaat het zoooo snel dat je soms denkt: huh??? Toen ik hem vorige keer zag was ie helemal anders en nu doet ie dit en doet ie dat en kijkt ie weer ander en maakt ie al geluid en kan ie al lopen en praat ie al terug.... snuf snuf...... *emomuts wordt*
en voor je het weet zijn ze drie en noemen ze je een kwiebus..quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:59 schreef nokwanda het volgende:En vanaf nu gaat het zoooo snel dat je soms denkt: huh??? Toen ik hem vorige keer zag was ie helemal anders en nu doet ie dit en doet ie dat en kijkt ie weer ander en maakt ie al geluid en kan ie al lopen en praat ie al terug.... snuf snuf...... *emomuts wordt*
En die is 3?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:20 schreef FUFR het volgende:
[..]
en voor je het weet zijn ze drie en noemen ze je een kwiebus..
De mijne is al helemaal over de zeik dat ze geen auto mag rijden voor haar 18e..
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
maare OS hoest met de mamma? hoe is het met onze liefde
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 09:44 schreef vamperotica het volgende:
wanneer mogen ze naar huis?
Of zijn ze al thuis?
Oversight, wil je tussen het genieten door ons even een beetje op de hoogte houden jah?
valt ook niet mee heh...huisvrouw zijn....quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:43 schreef Oversight het volgende:
[..]
Sorry,....
Ben tussen het genieten door aan het zorgen voor onze twee oudste, én de dieren, én het huishouden, én de boodschappen, én het koken, én naar poepie met de kinders, én schoonmaken voor ze weer thuiskomt, én.... én,.....
![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:43 schreef Oversight het volgende:
[..]
Sorry,....
Ben tussen het genieten door aan het zorgen voor onze twee oudste, én de dieren, én het huishouden, én de boodschappen, én het koken, én naar poepie met de kinders, én schoonmaken voor ze weer thuiskomt, én.... én,.....
![]()
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:40 schreef Oversight het volgende:
[..]
Ze komt vandaag naar huis!
Maar ik weet niet zeker of ik haar al weer achter de pc moet laten zitten.....
Ze moet best nog een heleboel bijkomen en aansterken enzow....
Maar tegenhouden zal ook niet lukken vrees ik.....
Júllie moeten 'r vanavond op tijd naar bed sturen oke?
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
anders gewoon een straightjacket met een krote klep aan de voorkant voor de voedingen. Rol op een zij, rol opde andere zij....... rust.... gedwongen rust
Ow.. is het die dag?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:07 schreef Oversight het volgende:
[..]
ik durf niet,..... baby bluezzz
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ow.. is het die dag?
och toch...![]()
![]()
![]()
Is maar een medicijn tegen. Heeeeel veel knuffelen
|
Forum Opties | |
---|---|